Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät ole kiinnostuneet seksistä

Vierailija
24.11.2017 |

Oletko koskaan saanut kunnon orgasmia? Jos olet, et varmasti kieltäytyisi seksistä. Jos et, et tiedä seksistä mitään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset seksiä haluaa mutta vain top10% miesten kanssa. Siksi meistä taviksista tuntuu, että ei naisia niin kiinnosta.

Vierailija
22/30 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me en taida olla ollut koskaan sängyssä top10 miehen kanssa. Ikää on nyt 50 ja sängyssä olen ollut 4 miehen kanssa.

Itse olen nuorena ollut todella kaunis, edelleenkin naisellinen nainen.

Parasta seksiä olen saanut ulkoisesti ihan tavalliselta mieheltä. Mikä jänestä on tehnyt erityisen on se, että hän oli alusta lähtien todella kohtelias, oltiin siis työkavereita, esim. avasi minulle ovia. Avulias, kuunteli ja osoitti arvostavansa. Vuosien mittaan työkaveruudesta tuli muutakin, ensin ystävyys. Kun lopulta päädyimme sänkyyn, se oli jotain ihan käsittämätöntä. Ja nyt seksimme on pelkkää nautintoa. Se huomaavaisuus joka oli hänessä läsnä arjessa on mukana myös seksielämässä. Hän todellakin räjäytti potin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saisivat enemmän seksiä parisuhteissaan tai vaikka irtosuhteissaan, jos viitsisivät nähdä vaivaa oppia hyväksi rakastajaksi. Ja nimen omaan rakastajaksi, ei panomieheksi. Liian usein miehet juuttuvat yhteen käytösmalliin, minkä ovat nuorena oppineet ja menevät sillä tyylillä läpi elämän. Kokeilevat sillä samalla kaavalla ja odottavat seksin puutteessa, että joku nainen syttyy tuolle vanhentuneelle viettelytavalle. Oikeasti mies voisi kehittää itseään loistavaksi rakastajaksi keskittymällä siihen mistä nainen pitää. Tässä kohtaa täytyy myös mainita, että naisen pitää myös tulla vastaan. Jos mies kysyy, niin pitää osata vastata eikä häveliäisyydessään vaan antaa asian mennä ohi. 44 ikävuoteeni mennessä olen oppinut, että oman suunsa avaamalla saa mieheltäkin parempaa seksiä. Koko touhu on kahden kauppa.

Itse pidän seksiä hyvänä, jos mies on avoin uusille kokeiluille ja pystyy keskittymään vain siihen naiseen. Poikkeuksia lukuunottamatta jokainen nainen haluaa olla sängyssä arvostettu ja haluttu. Minulle on arjessa täårkeää, että saan suhteessa pyyteetöntä huomiota, koskettelua (jonka ei tarvitse aina johtaa sänkyyn), huomiota ja pientä flirttiä sekä ennen kaikkea kuuntelijaa, joka haluaa keskustella myös omista tunteistaan. Kaikki tämä toimii hyvänä esileikkinä. Olen joskus testannut sitäkin, että miten haluni toimii, jos seksin jälkeen saan halittelua, mukavaa jutustelua ja rapsuttelua vs. kyljenkääntöä. Kyllä se ensimmäinen vaihtoehto oli tehokkain ja toimi myös esileikkinä seuraavaan kertaan, koska oli helpompi ryhtyä hommaan, kun tiesi saavansa sen jälkeen miehen huomion ja keskusteluyhteyden.

En vain tajua miksei miehet ymmärrä, että meidän naisten halut heräävät ihan eri asioista kuin miehellä. Meille seksi ja romantiikka on 2 eri asiaa ja seksiä haluamme silloin, jos tuo romantiikkaosio toimii hyvin. Kokeilkaa puolisoillanne viikon ajan antaa sitä mitä hän kaipaa. Pieniä ihania huomionosoitushetkiä, ohimennen halailua, auttamista kotitöissä, pientä juttutuokiota päivittäin, olemalla se hurmaamista harjoittava alfa ja olla kiinnostuneita naisen turhanpäiväisistä murheista. Vaikka naisen jutut on mielestänne turhanpäiväisiä, niin ne ovat sille naiselle tärkeitä. Olemalla kiinnostunut niistä saatte naisenne huomion.

Minulla halut ovat mahtavat ja seksiä saa minulta paljon, jos nuo edellä mainitut asiat toimii. Juutuuppi on täynnä videoita, joissa kerrotaan miten nainen toimii. Aihetta voi siis itsekin opetella jos ei vielä ole vakituista kumppania tai nainen ei (vielä) ole riittävän avoin sängyssä. Kaikkein paras tapa tietysti on kysyä naiselta mikä saa hänet syttymään.

Tämä ei toimi jos naiselle kelpaa vain asennot mistä tulee nopein orgasmi. Yritä siinä sitten tehä hienoja temppuja

Jos naista ei seksi kiinnosta muuten kuin velvollisuudesta antaa silloin tällöin mahdollisimman nopeaa niin siinä on mies heikoilla

Unohda seksi hetkeksi ja juttele puolisosi kanssa perusteellisesti suhteenne tilasta. Nosta kissa pöydälle. Jostain syystä hän on menettänyt kipinänsä sinuun. Vie hänet pois arjesta ja vietä aikaa vain hänelle. Mitä kauempana olette toisistanne, niin sitä todennäköisemmin kipinä sammuu. Kyllä naisesi haluaa, mutta hän ei koe sinun ansaitsevan seksiä. Olen ollut joskus tuossa tilanteessa, että annoin vain velvollisuudesta.

Tässä yksi video (joo se on todella pitkä, yli 4h), mutta auttaa ymmärtämään miten mies ja nainen eroaa. Skippaa mielessäsi ne uskon asiat, jos ateisti olet, mutta poimi sieltä ne olennaisimmat. Varoitus: video saattaa olla hauska.

Vierailija
24/30 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset seksiä haluaa mutta vain top10% miesten kanssa. Siksi meistä taviksista tuntuu, että ei naisia niin kiinnosta.

Jos sen orgasmin haluaa kannattaa harkita kenen kanssa menee sänkyyn. Ilmeisesti nämä miehet kenestä puhut välittävät naisen nautinnosta ja siksi naiset haluavat heidän kanssaan seksiä. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
25/30 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen orgasmin haluaa kannattaa harkita kenen kanssa menee sänkyyn. Ilmeisesti nämä miehet kenestä puhut välittävät naisen nautinnosta ja siksi naiset haluavat heidän kanssaan seksiä. Niin yksinkertaista se on.

En kieltänytkään, etteivätkö he siitä välittäisi. Se ei kuitenkaan ole se syy vaan se, että ovat geneettisesti komeita. Tämä sitten kiihottaa naista. Nämä miehet sitten saavat seksiä ovista ja ikkunoista ja ovat oppineet varmasti yhtä ja toista. Sen sijaan meissä ei viehättävissäkin olisi miellyttämisenhaluisia, mutta sitä ei pääse toteuttamaan koskaan.

Vierailija
26/30 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 17 kirjoittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saisivat enemmän seksiä parisuhteissaan tai vaikka irtosuhteissaan, jos viitsisivät nähdä vaivaa oppia hyväksi rakastajaksi. Ja nimen omaan rakastajaksi, ei panomieheksi. Liian usein miehet juuttuvat yhteen käytösmalliin, minkä ovat nuorena oppineet ja menevät sillä tyylillä läpi elämän. Kokeilevat sillä samalla kaavalla ja odottavat seksin puutteessa, että joku nainen syttyy tuolle vanhentuneelle viettelytavalle. Oikeasti mies voisi kehittää itseään loistavaksi rakastajaksi keskittymällä siihen mistä nainen pitää. Tässä kohtaa täytyy myös mainita, että naisen pitää myös tulla vastaan. Jos mies kysyy, niin pitää osata vastata eikä häveliäisyydessään vaan antaa asian mennä ohi. 44 ikävuoteeni mennessä olen oppinut, että oman suunsa avaamalla saa mieheltäkin parempaa seksiä. Koko touhu on kahden kauppa.

Itse pidän seksiä hyvänä, jos mies on avoin uusille kokeiluille ja pystyy keskittymään vain siihen naiseen. Poikkeuksia lukuunottamatta jokainen nainen haluaa olla sängyssä arvostettu ja haluttu. Minulle on arjessa täårkeää, että saan suhteessa pyyteetöntä huomiota, koskettelua (jonka ei tarvitse aina johtaa sänkyyn), huomiota ja pientä flirttiä sekä ennen kaikkea kuuntelijaa, joka haluaa keskustella myös omista tunteistaan. Kaikki tämä toimii hyvänä esileikkinä. Olen joskus testannut sitäkin, että miten haluni toimii, jos seksin jälkeen saan halittelua, mukavaa jutustelua ja rapsuttelua vs. kyljenkääntöä. Kyllä se ensimmäinen vaihtoehto oli tehokkain ja toimi myös esileikkinä seuraavaan kertaan, koska oli helpompi ryhtyä hommaan, kun tiesi saavansa sen jälkeen miehen huomion ja keskusteluyhteyden.

En vain tajua miksei miehet ymmärrä, että meidän naisten halut heräävät ihan eri asioista kuin miehellä. Meille seksi ja romantiikka on 2 eri asiaa ja seksiä haluamme silloin, jos tuo romantiikkaosio toimii hyvin. Kokeilkaa puolisoillanne viikon ajan antaa sitä mitä hän kaipaa. Pieniä ihania huomionosoitushetkiä, ohimennen halailua, auttamista kotitöissä, pientä juttutuokiota päivittäin, olemalla se hurmaamista harjoittava alfa ja olla kiinnostuneita naisen turhanpäiväisistä murheista. Vaikka naisen jutut on mielestänne turhanpäiväisiä, niin ne ovat sille naiselle tärkeitä. Olemalla kiinnostunut niistä saatte naisenne huomion.

Minulla halut ovat mahtavat ja seksiä saa minulta paljon, jos nuo edellä mainitut asiat toimii. Juutuuppi on täynnä videoita, joissa kerrotaan miten nainen toimii. Aihetta voi siis itsekin opetella jos ei vielä ole vakituista kumppania tai nainen ei (vielä) ole riittävän avoin sängyssä. Kaikkein paras tapa tietysti on kysyä naiselta mikä saa hänet syttymään.

Tämä ei toimi jos naiselle kelpaa vain asennot mistä tulee nopein orgasmi. Yritä siinä sitten tehä hienoja temppuja

Jos naista ei seksi kiinnosta muuten kuin velvollisuudesta antaa silloin tällöin mahdollisimman nopeaa niin siinä on mies heikoilla

Unohda seksi hetkeksi ja juttele puolisosi kanssa perusteellisesti suhteenne tilasta. Nosta kissa pöydälle. Jostain syystä hän on menettänyt kipinänsä sinuun. Vie hänet pois arjesta ja vietä aikaa vain hänelle. Mitä kauempana olette toisistanne, niin sitä todennäköisemmin kipinä sammuu. Kyllä naisesi haluaa, mutta hän ei koe sinun ansaitsevan seksiä. Olen ollut joskus tuossa tilanteessa, että annoin vain velvollisuudesta.

Tässä yksi video (joo se on todella pitkä, yli 4h), mutta auttaa ymmärtämään miten mies ja nainen eroaa. Skippaa mielessäsi ne uskon asiat, jos ateisti olet, mutta poimi sieltä ne olennaisimmat. Varoitus: video saattaa olla hauska.

Empä jaksa alkaa riitelemään. Koska jos on erimieltä niin siitä vaimo menettää hermonsa heti. Aikani kärjistelen ja sitten nostan kytkintä, kun on sopiva hetki.

Vierailija
27/30 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kiinnostunut, sehän on suunnilleen paras asia elämässä!

Mietin seksiä ehkä kerran tunnissa tai useammin, masturboin 1-3krt päivässä enkä ole ikinä kieltäytynyt seksistä miehen kanssa josta olen tykännyt.

Toisaalta saan kyllä helposti ihan ”pelkässä” emätinyhdynnässäkin orgasmin ja matkakin tuntuu taivaalliselta, eli varmaan liittyy siihen miksi seksistä niin paljon tykkään.

Miehiä ei vaan tunnu kiinnostavan tai harrastavat sitä seksiä mieluummin muiden kuin minun kanssa.

Elän siis käytännössä seksitöntä elämää vaikka olen nuori, ihan kaunis, hoikka, rento ja mukava, sivistynyt jne.

En ole tylsä enkä estoinen, liian kiivas ja suora kyllä välillä.

Irtosuhteista ja yöelämästä en ole kiinnostunut ikinä ja ihastun ylipäätään tosi harvoin, eli ei voi oikein mitään.

Vierailija
28/30 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisnaaraat on ohjelmoitu haluamaan seksiä muutamana päivän kuukaudessa ovulaation aikaan. Miehet, jotka eivät tätä tajua, vaativat enemmän ja tappavat kaikki halut lopulta.

Entä ne naaraat, jotka haluavat joka päivä tai lähes päivittäin?

Niitäkin on paljon, tai sitten on vain omaan tuttavapiiriin sattunut jostain syystä runsaasti.

Ovulaatiopanetus on vain kymmenkertainen peruspanetukseen verrattuna, eli oviksen aikaan himo tuntuu vievän järjen, kiihottuu jostain katutolpastakin ja voisi sekstailla 24/7 ne kolme päivää putkeen.:D

Vierailija
29/30 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisnaaraat on ohjelmoitu haluamaan seksiä muutamana päivän kuukaudessa ovulaation aikaan. Miehet, jotka eivät tätä tajua, vaativat enemmän ja tappavat kaikki halut lopulta.

Entä ne naaraat, jotka haluavat joka päivä tai lähes päivittäin?

Niitäkin on paljon, tai sitten on vain omaan tuttavapiiriin sattunut jostain syystä runsaasti.

Ovulaatiopanetus on vain kymmenkertainen peruspanetukseen verrattuna, eli oviksen aikaan himo tuntuu vievän järjen, kiihottuu jostain katutolpastakin ja voisi sekstailla 24/7 ne kolme päivää putkeen.:D

Mua ei juurikaan paneta muulloin kun oviksen aikaan. Pillereiden lopettamisen jälkeen tää on vaan pahentunut. Huono puoli tässä on se, että silloin myös tuntuu hajuaisti toimivan ylikierroksilla. Kaikki jampat näyttää ja tuoksuu niin haluttavilta, että on vaikea keskittyä ns. Normaaleihin arkijuttuihin.

Vierailija
30/30 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa kohta kymmenen vuotta ja sitä ennen seurustellut ko. naisen kanssa jokusen vuoden. Oikein kuin mietin, niin muistan tasan kaksi kertaa, kun nainen on ollut oikein aidosti ja itsenäisesti aloitteellinen seksitouhuihin. 

Toinen oli saunan lauteilla yhtäkkinen suihinotto ja siitä sitten pansekelemaan. Toinen taas ruotsin/tallinan laivalla, keskellä yötä herääminen siihen, että vaimo on tarttunut kaluun kiinni ja sitä hyväilee kovaksi.

Surullista, mutta mitään muuta kertaa en muista. Tuskin olisin unohtanut - sen verran ainutkertaiselta se tuntuu, kun toinen oikeasti tuntuu haluavan sinua.