Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teininä lapsia saaneille tutuillenne kuuluun nykyään?

Vierailija
24.11.2017 |

Missä työssä ovat, millaisia lapsista tuli, huomaako jostain tietystä asiasta, että lapset on nuorina tehty? Kysyn, kun kiinnostaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi saada ensimmäisen 18 vuotiaana? Tai ennen. Erosi lapsen isästä, välissä useampi suhde, ainakin yhdet kihlat.. Yhden kanssa naimisiin, alle vuosi seurustelusta myös raskaaksi. Toisen lapsen synnyttyä jätti lapsen isän, lapsi alle 1v ja uusi mies - kihlat.

Esikoinen on 4.

Jos tunnistat itsesi, ihan kaikkea ei kannata jakaa someen- vähän harmittaa lastesi puolesta.

Vierailija
2/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kuuluu. On kolmen lapsen äiti. Vanhin nyt 20, hän itse 37. Nuorin 11.

On esimiehenä työssään, asuvat omistusasunnossa ja näyttää hyvältä aina vain .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummojahan ne jo, kun muutaman vuoden kuluttua ovat 40..

Vierailija
4/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on kotirouva ja ehtinyt jo nelikymppisenä isoäidiksikin. Perheelleen omistautunut ihana ihminen.

Toinen opiskeli lapsen kasvettua kaksi tutkintoa ja tekee uraa maailmalla.

Vierailija
5/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä on nyt kolme lasta, kaikki eri isien kanssa. Jokin aikaa seurustellut uuden miehen kanssa ja taitaa olla vain ajan kysymys koska on taas paksuna.

Vierailija
6/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen on nyt kolmekymppinen. Sai lapsen 15 kesäisenä. Saanut pari lasta eri isille lisää. Ei ole koskaan tehnyt palkkatyötä eikä opiskellut.

Toinen oli 17-v lapsen saadessaan. Kävi lukion ja opiskeli muistaakseni ihan yliopistossakin, mutta ei ole valmistunut, vaikka on liki 40-v. Oli vajaan vuoden naimisissa lapsensa isän kanssa ja sen jälkeen on ollut pitkähköissä suhteissa.

En tiedä missä on töissä nyt, joskus oli siistijänä. On kuulemma isoäitikin jo.

Vierailija
7/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummojahan ne jo, kun muutaman vuoden kuluttua ovat 40..

Mun kaveripiirin ainoa teiniäiti tuli isoäidiksi muutama kuukausi sen jälkeen kun mä sain ainokaiseni.

Eli teiniäitiyden/nuorena lapsen saamisen malli ”periytyy”. Onhan siitä tutkimustietoakin.

Ihan hyvin noilla on mennyt. Eri kuviot kuin itsellä, muttei mitään ongelmatapauksia siis.

Vierailija
8/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuuluu tietääkseni hyvää. Silloin lapsen synnyttyä meni muutama vuosi aika lujaa ja lapsi oli suurimmaksi osaksi isovanhempien hoidossa, sitten tapasi nykyisen puolisonsa ja nyt tuntuu menevän hyvin, opiskelee ja on osa-aikatöissä.

Vierailija
9/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvin mene

Vierailija
10/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta sillä nyt on, esikoisensa sai juuri 19 täytettyään. Kahdella vanhimmalla on sama isä, nuorimman isä oli joku hetkellinen suhde. Isät näyttävät olevan aika vähän lastensa elämässä.

Yläasteen jälkeen ei ole saanut loppuun mitään tutkintoa kun aina puksahtaa uudestaan raskaaksi. Nyt on uusi "vakava" suhde päällänsä, vaikuttaa onnelliselta. Viimeksi kun näin sanoi että vauvakuume on kova. Facebookkiin postaa lähinnä treenikuvia, kolmionsa sisustamista ja kuvia lastenvaatteista. Töissä ei tietääkseeni ole käynyt teini-iän kesätöiden jälkeen, elää tuilla ja lasten isien rahoilla.

Toisaalta positiivista on se että vaikuttaa oikeasti hyvältä ja rakastavalta äidiltä, mitä olen tavannut lapsia niin ovat erittäin hyväkäytöksisiä, tottelevaisia ja iloisen oloisia lapsia.

Vierailija
11/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne/tiedä muita kuin oman äitini, oli 17v kun synnyin. Nyt olisi 59v mutta kuoli ollessaan 47v.

Vierailija
12/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai ensimmäisen 17 vuotiaana. Nyt naimisissa ja yhteensä kolme lasta. Korkeakoulututkinto ja vakituisesti hyvin palkatussa työssä. Omistusasunto.

Vierailija
13/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ole mitään yhteistä tuollaisten tasottomien huo riennkanssa. Ne teinihuo rat kyllä tiedettiin.

Onko lääkkeet ottamatta?

Vierailija
14/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niitä lapsia pitää tehdä niin nuorena ja vielä kaikilla lapsilla eri isät, röyhkää toimintaa mielestäni ja pilaa lapsien lapsuuden

Vierailija
15/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi niitä lapsia pitää tehdä niin nuorena ja vielä kaikilla lapsilla eri isät, röyhkää toimintaa mielestäni ja pilaa lapsien lapsuuden

Joo, onnellisempi lapsuushan se on ydinperheessä, jossa isi juo ja hakkaa ja äiti väärinkäyttää lääkkeitä.

Vierailija
16/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestyvä yrittäjä. Ei opintoja lukion jälkeen. Suhde isään ei kestänyt, pari lasta toiselle miehelle. Sinkku. Lapsilleen omistautuva töistä huolimatta. Oman talon omistaja.

Useampi lapsi saman miehen kanssa. Onnelliselta näyttävä avioliitto. Panostaa lasten harrastuksiin. Suorittavassa työssä amiskoulutuksella.

Eronnut lapsen isästä. Uusi perhe toisen miehen kanssa. Suorittavassa työssä amiskoulutuksella.

Kaikki vaikuttavat onnellisilta ja tasapainoisilta. Kaikki maksavat veronsa.

Vierailija
17/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyttö tuli raskaaksi 13v, sai lapsen 14v. Nyt 16v:na odottaa lasta toiselle miehelle. Tämä nyt ei vastaa ap:n kysymykseen mutta tuli vaan mieleen. Vähän kauhistelen tilannetta kyllä.

Vierailija
18/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini sai tyttärensä 16-vuotiaana ja poikansa, joka on minun mieheni, 5-vuotta myöhemmin. On nuorekas rokki mummo, joka jaksaa touhuta, hänestä ei huomaa muuten kuin kasvoista että ikää on kohta 60v. Lapsista tuli normaaleja, molemmat hyvissä töissä ja huolehtivat hyvin omat lapsensa.

Vierailija
19/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyttö tuli raskaaksi 13v, sai lapsen 14v. Nyt 16v:na odottaa lasta toiselle miehelle. Tämä nyt ei vastaa ap:n kysymykseen mutta tuli vaan mieleen. Vähän kauhistelen tilannetta kyllä.

Joo olen myös kuullut samasta tapauksesta, ja molemmat lapset vielä eri miehille. Eikä ole kuullemma yhdessä tulevankaan lapsen isän kanssa

Vierailija
20/24 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen myös kuullut samasta tapauksesta, ja molemmat lapset vielä eri miehille. Eikä ole kuullemma yhdessä tulevankaan lapsen isän kanssa

Olen myöskin kuullut tapauksesta, kammottavaa ja edesvastuutonta käytöstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi