Sama aloittaja ketjuissa terapeutti rakkaus, naristisia ajatuksia herättävä ihminen, miksi naiset rupsahtaa jne.

Vierailija

Lukekaapa huolella nuo kirjoitukset ja hakekaa vanhoja ketjuja esim naiset rupsahtaa. Ihan samallainen kirjoitustyyli. Älkää ruokkiko trolleja. Iltasanomissa oli että trollaavat on psykopaatteja ja haluaa tuottaa pahaa mieltä muille.

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Yhden mieskirjoittajan tekstit tunnistaa siitä että teeskentelee naista mutta ei osaa. Provoista tulee yli imeliä, kuten terapeuttiin rakastunut nainen.

Kivikissa ja Ikis on samaa käsialaa.

Vierailija

Nyt olet tainnut ap viettää palstalla hieman liikaa aikaa. Käypä ulkona vaikka kävelyllä, jos sulla ei muuta tekemistä ole. Siellä on ihan nätti keli.

Vierailija

Tällä samalla myös toistuu samat teemat. Ihastunut hoitavaan ( kihis, äitihullu), läskit naiset (mies avautuu ja Sössö), hopeakettu jankuttaa nuorista naisista, Sana on uskis ja kihis horisee siitä myös.

Trollauksiaan koko palsta täynnä. Pahimpia ovat kuitenkin palstapersuilut, oikeasti rasistisia, miksi trolli, lue mode, ne aina laittaa illalla ja myös sulkee.

Vierailija

Olen kokoajan täällä, tunnustan että minulla ei ole muuta elämää mutta siksi tunnistankin vaki kirjoittajat. Kylmäävä tyyppi, kirjoittaa muka ystävälliseen sävyyn piikkejä naisille ja muille uhreille. Piilottaa huolenpitoon sellaisen määrän naisvihaa että heikottaa lukea kun on oppinut tunnistamaan miehen kirjoituksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa olen epäillyt jo kauan ja uskon tietäväni, kuka niiden takana oleva mies on.

Luuletko sinäkin, minäkin nimittäin luulen. Kun tyyppi pääsee vauhtiin, yllä olevalta hyvä havainto, se on todella ilkeä, pelaa pelaamistaan hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö mode voi selvittää ip:n? Narsistiviesteissä oli itsemurhaan ajamista jne. Minusta noissa täytyy rikos.

En lukenut ao ketjua, mitä siinä oli. Mode EI saa tietää lehden mukaan ip osoitetta. Minä olen päättänyt omalta osaltani varmistaa asian viranomaisen kautta. Nimittäin oikein tunnistaessa leikki ei välttämättä olekaan ihan ok minulle. Palstalta voi lähteä, mutta lähdenkö saavuttamattomiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen kokoajan täällä, tunnustan että minulla ei ole muuta elämää mutta siksi tunnistankin vaki kirjoittajat. Kylmäävä tyyppi, kirjoittaa muka ystävälliseen sävyyn piikkejä naisille ja muille uhreille. Piilottaa huolenpitoon sellaisen määrän naisvihaa että heikottaa lukea kun on oppinut tunnistamaan miehen kirjoituksen.

No avaapa meillekin mistä tunnistat ja mistä tiedät, että kyseessä on mies. 

(Olen avannut yhden otsikon ketjuista, ja vain yhden.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö mode voi selvittää ip:n? Narsistiviesteissä oli itsemurhaan ajamista jne. Minusta noissa täytyy rikos.

Mikä rikos?

Vierailija

Mä olen jättänyt sen narsistiketjun lukematta kokonaan etten provoisoituisi. Samoin koitan ilmoitella Ikikset ja kivikissat ylläpidolle sen sijaan että alkaisin erään pulushakkia niiden kanssa. Suosittelen muita toimimaan samoin. Ei vastauksia, vaan ilmianto heti.

Vierailija

Omia trollejanne olette te "sherlokitkin", jotka aina tulette kertomaan että se ja se anonyymi on sama kirjottaja kun se ja se anonyymi. Mitä väliä sillä onko sama vai eri, munkin kimppuun täällä joku hullu joskus kävi ja syytti että olen joku joka suoltaa aina jotain samaa ja laitto vielä ihme juttuja sanomikseni, mistä en ollut edes kuullut.
Että ehkä on parempi olla vetämättä liikaa johtopäätöksiä kuka on sanonut ja mitä, koska täällä ollaan anonyymejä ilman nimimerkkejä 99%sti ja monet ihmiset kirjottavat samoista asioistakin samassa ketjussakin.

Vierailija

Mode ei saa mutta jos katsotaan että kiihottaminen kansanryhmää vastaan täyttyy (esim. naisvihaan lietsovaa kirjoittelua), poliisi voi selvittää kirjoittajan henkilöllisyyden ja reitittää tyypin nettikirjoittelun.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat