Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sama aloittaja ketjuissa terapeutti rakkaus, naristisia ajatuksia herättävä ihminen, miksi naiset rupsahtaa jne.

Vierailija
24.11.2017 |

Lukekaapa huolella nuo kirjoitukset ja hakekaa vanhoja ketjuja esim naiset rupsahtaa. Ihan samallainen kirjoitustyyli. Älkää ruokkiko trolleja. Iltasanomissa oli että trollaavat on psykopaatteja ja haluaa tuottaa pahaa mieltä muille.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaampi kun modekin vinkkaa poliisille. Uskon että on mies. Naiset ei kirjoita naisten rupsahtamisesta tuollaisia ketjuja joita löytyy kasakaupalla hausta. Samalla tyylillä kaikki naisvihaa.

Vierailija
42/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätkää itsekkin talteen noita. Copypaste. Omaksi turvaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode ei saa mutta jos katsotaan että kiihottaminen kansanryhmää vastaan täyttyy (esim. naisvihaan lietsovaa kirjoittelua), poliisi voi selvittää kirjoittajan henkilöllisyyden ja reitittää tyypin nettikirjoittelun.

"Naisvihaan lietsova kirjoittelu" ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ja tällaisella keskustelupalstalla tapahtuvalla kirjoittelulla on todella korkea tuomitsemiskynnys verrattuna vaikkapa blogikirjoitteluun.

Asia ei ole mode ihan niin, poliisille tehtiin taannoin nettivinkkaus, koska miten palstan muka pitäisi toimia, jos valvoja ei toimi asiallisesti. En usko että on aivan yhdentekevää mm trollit ( vuosia ilmeisesti ) itsemurhista palstalle, jota valvoo itse. Mitä tämä sinua enää kiinnostaa? Jäät katsomaan seuraukset ja se siitä.

Koitas nyt vähän skarpata tuon kirjoittelun suhteen. Eihän noista sun viesteistä meinaa saada edes selvää. Oletko kännissä?

Aina samat kommentit. Vahvassa humalassa tosiaan, kyllä, sovitaan niin. Voin myös valaista, että äidinkieleni EI ole suomi, olen ehdottomasti länkyttäjä, retardi, ämmä, lehmä mutta en tottele käskyä "HILJAA".

Ps. Sinun kirjoittelusi tunnistamisesta ap puhui, joten trollitehdas voi ihan itse skarpata jos aikoo jatkaa.

Terv. Vitun lehmä

Kyllä sä voit itseäsi haukkua, mutta kukaan muu ei sitä tässä ole tehnyt kuin sinä itse. Ymmärräthän sen?

Luulitko että haukuin, matkin vain hmm jonkun satunnaisen tyyliä. Miksi? Sopii miettiä, mutta paljastan etten tarkoittanut kirjoittamaani kysyjälle.

Vierailija
44/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sen teeveentöllöttajien ohjelman sijaan tulla joku Ilta AV-lla-Ohjelma. Aina joku eri jaksokin vaikka. Kaikki elementit ainakin lie menestyssarjaan ja jopa vientituotteeksi lopulta omana formaattinaan.

Vierailija
45/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sopii miettiä kun palsta alkaa vilistä putnia, ikäerosuhteita, pedarihenkistä provoa... Pian, pomo häippässyt! Just saying.

Vierailija
46/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo narsistityyppi on sosiaalialalla. Tiedän tapauksen. Hirvee pakkomielle yhdestä asiakkaasta. Ei kukaan jaksa kuunnella sitä.

Tämä on totta. Turha yrittää harhauttaa, että olisi mies. On ihan työelämässä oleva nainen.

Senkus alapeukutat. Toivon mukaan jäät kiinni tuosta sairaudestasi. Olet kyllä niin ärsyttävä, ettei haittaa vaikka jäisit vähän pidemmäksi aikaa sairauslomalle. Umpikujassa... Todellakin.

Vierailija
47/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode vois nämä kipeimmät ketjut laittaa nettipoliisin tutkintaan. Alkuperäisen henkilöllisyys on helposti selvitettävissä ja poliisi voi arvioida, onko henkilöstä todellista uhkaa esim. työssään jos on vaikka terveydenhoitoalalla tai lasten ja nuorten kanssa tekemisissä. Nämä eivät ole mitään vitsejä vaan niiden kirjoittaja on joku oikea ihminen pahaa aavistamattomien ihmisten keskellä. Sen verran kipeitä oli nuo itsemurhatoiveet ja muitakin juttuja joita epäilen saman tyypin kirjoittamiksi. Mode hei, hoida hommasi ja kanna vastuusi. Pyydä nettipoliisi avuksi arvioimaan onko aihetta enempiin tutkimuksiin.

Luulen, että hänen ei tarvitse enää vaivautua olemaan aloitteellinen. Joku vinkkasi nettipoliisille jo.

Hienoa! Aikuinen kantakoon aikuisen vastuun.

Vierailija
48/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toihan on Rosa Maria joka heiluu noiden rajakkien kanssa. Jyväskylästä, yh.

Tykittää demiin samaa sontaa.

Vierailija
49/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo narsistityyppi on sosiaalialalla. Tiedän tapauksen. Hirvee pakkomielle yhdestä asiakkaasta. Ei kukaan jaksa kuunnella sitä.

sä taas olet selvästi se hullu ravintolaimetysketjusta, joka huutaa kaikille että "toi on se sama täti, voi kyynel, mä imetän ravintolassa jatkossakin!", tunnistaa kirjotustyylistä sun syyttelytyylin. muista ottaa lääkkeet ettei fobiat taas pahene.

Vierailija
50/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode ei saa mutta jos katsotaan että kiihottaminen kansanryhmää vastaan täyttyy (esim. naisvihaan lietsovaa kirjoittelua), poliisi voi selvittää kirjoittajan henkilöllisyyden ja reitittää tyypin nettikirjoittelun.

"Naisvihaan lietsova kirjoittelu" ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ja tällaisella keskustelupalstalla tapahtuvalla kirjoittelulla on todella korkea tuomitsemiskynnys verrattuna vaikkapa blogikirjoitteluun.

Asia ei ole mode ihan niin, poliisille tehtiin taannoin nettivinkkaus, koska miten palstan muka pitäisi toimia, jos valvoja ei toimi asiallisesti. En usko että on aivan yhdentekevää mm trollit ( vuosia ilmeisesti ) itsemurhista palstalle, jota valvoo itse. Mitä tämä sinua enää kiinnostaa? Jäät katsomaan seuraukset ja se siitä.

Koitas nyt vähän skarpata tuon kirjoittelun suhteen. Eihän noista sun viesteistä meinaa saada edes selvää. Oletko kännissä?

Aina samat kommentit. Vahvassa humalassa tosiaan, kyllä, sovitaan niin. Voin myös valaista, että äidinkieleni EI ole suomi, olen ehdottomasti länkyttäjä, retardi, ämmä, lehmä mutta en tottele käskyä "HILJAA".

Ps. Sinun kirjoittelusi tunnistamisesta ap puhui, joten trollitehdas voi ihan itse skarpata jos aikoo jatkaa.

Terv. Vitun lehmä

Rosa Maria, haluatko että linkitän tänne eilisen videon

Vierailija
51/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jättänyt sen narsistiketjun lukematta kokonaan etten provoisoituisi. Samoin koitan ilmoitella Ikikset ja kivikissat ylläpidolle sen sijaan että alkaisin erään pulushakkia niiden kanssa. Suosittelen muita toimimaan samoin. Ei vastauksia, vaan ilmianto heti.

Eli ilmoitat tekijälle poistotoiveen, miksiköhän samat trollit jatkaa aina vaan. En halua lannistaa, mutta minä olen saanut tänne bannit toteamalla edellisen, hopeakettu ei häivy, ehei.

Koskaan ei ole bannia napsunut. Enkä  käsitä miksi väität moderaattorien spämmäävän tänne.

Mistä SINÄ voit minun bannit tietää? Inttäminen ei muuta sekään asiaa.

Tämän kun lukee, ei jää epäselväksi moderaattorin osuus, ja tuskinpa vauvan aloitusehdotuset puhuvat vastaan myöskään sukupuolestaan ( mies).

Oletatko mode, että kukaan ei ilmoittanut eteenpäin. Minä ilmoitin yksityishenkilönä, koska ip on oltava sinulta suojattu, mikä vaikuttaa kyseenalaiselta. Olet jo hävinnyt vänkäämisen. Keskity trollaamaan kun vielä voit.

Vierailija
52/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Vitun lehmä

Rosa Maria, haluatko että linkitän tänne eilisen videon

---

Heh heh, minä en ole Rosa-Maria, kielenkäyttö on simulaatio joka yhdistää kotona vuosia sitten kuultua ja palstalla nähtyä ( oli helppo tunnistaa ).

Provoat minua ihan turhaan, olet ilm liemessä, kun jatkat näitä epäuskottavia mode on nainen.

T. Viherpunakupla zuwakki pus

Vierailija
53/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia trollejanne olette te "sherlokitkin", jotka aina tulette kertomaan että se ja se anonyymi on sama kirjottaja kun se ja se anonyymi. Mitä väliä sillä onko sama vai eri, munkin kimppuun täällä joku hullu joskus kävi ja syytti että olen joku joka suoltaa aina jotain samaa ja laitto vielä ihme juttuja sanomikseni, mistä en ollut edes kuullut.

Että ehkä on parempi olla vetämättä liikaa johtopäätöksiä kuka on sanonut ja mitä, koska täällä ollaan anonyymejä ilman nimimerkkejä 99%sti ja monet ihmiset kirjottavat samoista asioistakin samassa ketjussakin.

ja monien kirjotustyylikin on samantyylinen. Olen itse usein törmännyt kommentteihin, jotka ovat aivan kuin omasta päästäni ja näppikseltäni, vaikka eivät ole. Välillä jo miettii onko dementia jo iskeny, että ton on pakko olla mun kirjottama. :D

Vierailija
54/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä kiisto, Rosa Maria. Paljastit itsesi nyt :D

Vierailija
55/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä kiisto, Rosa Maria. Paljastit itsesi nyt :D

Vitsit, niin taisi käydä, katsos kun mulla on " menkkulit ", jolloin naiset tarvitsevat isä aurinkoista nettiin.

Tiedät ihan hyvin, mitä seuraisi jos laittaisit oikean nimeni tänne, joten jatka vain. Luulet ilm, että voit selvitä työnantajan suuntaan puhtain paperein tästä. Ehkä, not my business.

Vierailija
56/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusille tiedoksi.

Vierailija
57/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nostaa, joku voi selvitä ehkä palstailusta vailla mielipahaa.

Vierailija
58/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntuulen aloitukset palstalla katosivat. Minnehän meni?

Vierailija
59/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, miksi täällä pelkkiä 0 aloituksia, vitsi.

Vierailija
60/61 |
24.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillekin jakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän