Sama aloittaja ketjuissa terapeutti rakkaus, naristisia ajatuksia herättävä ihminen, miksi naiset rupsahtaa jne.
Lukekaapa huolella nuo kirjoitukset ja hakekaa vanhoja ketjuja esim naiset rupsahtaa. Ihan samallainen kirjoitustyyli. Älkää ruokkiko trolleja. Iltasanomissa oli että trollaavat on psykopaatteja ja haluaa tuottaa pahaa mieltä muille.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia trollejanne olette te "sherlokitkin", jotka aina tulette kertomaan että se ja se anonyymi on sama kirjottaja kun se ja se anonyymi. Mitä väliä sillä onko sama vai eri, munkin kimppuun täällä joku hullu joskus kävi ja syytti että olen joku joka suoltaa aina jotain samaa ja laitto vielä ihme juttuja sanomikseni, mistä en ollut edes kuullut.
Että ehkä on parempi olla vetämättä liikaa johtopäätöksiä kuka on sanonut ja mitä, koska täällä ollaan anonyymejä ilman nimimerkkejä 99%sti ja monet ihmiset kirjottavat samoista asioistakin samassa ketjussakin.Ai löysit tähänkin ketjuun?
ja sinä olet se hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jättänyt sen narsistiketjun lukematta kokonaan etten provoisoituisi. Samoin koitan ilmoitella Ikikset ja kivikissat ylläpidolle sen sijaan että alkaisin erään pulushakkia niiden kanssa. Suosittelen muita toimimaan samoin. Ei vastauksia, vaan ilmianto heti.
Eli ilmoitat tekijälle poistotoiveen, miksiköhän samat trollit jatkaa aina vaan. En halua lannistaa, mutta minä olen saanut tänne bannit toteamalla edellisen, hopeakettu ei häivy, ehei.
Koskaan ei ole bannia napsunut. Enkä käsitä miksi väität moderaattorien spämmäävän tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa mm. Lista mihin tämä ketju antaa vinkin mennä. Olisikohan trollitehdas mies? Jaa-a.
Oliko tämä vastaus johonkin tiettyyn viestiin vai puhutko ap:lle?
Totesin yleisesti, kukahan taas yrittää kiinnittää huomiota epäolennaiseen? Annas kun arvaan, et viitsi pitää ihmisiä idiootteina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa mm. Lista mihin tämä ketju antaa vinkin mennä. Olisikohan trollitehdas mies? Jaa-a.
Totesin yleisesti, kukahan taas yrittää kiinnittää huomiota epäolennaiseen? Annas kun arvaan, et viitsi pitää ihmisiä idiootteina.
Ja taas tämä annas kun arvaan -tyyppi jankuttamassa. Onko sulle vähän vaikeaa myöntää virheitäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jättänyt sen narsistiketjun lukematta kokonaan etten provoisoituisi. Samoin koitan ilmoitella Ikikset ja kivikissat ylläpidolle sen sijaan että alkaisin erään pulushakkia niiden kanssa. Suosittelen muita toimimaan samoin. Ei vastauksia, vaan ilmianto heti.
Eli ilmoitat tekijälle poistotoiveen, miksiköhän samat trollit jatkaa aina vaan. En halua lannistaa, mutta minä olen saanut tänne bannit toteamalla edellisen, hopeakettu ei häivy, ehei.
Koskaan ei ole bannia napsunut. Enkä käsitä miksi väität moderaattorien spämmäävän tänne.
Mistä SINÄ voit minun bannit tietää? Inttäminen ei muuta sekään asiaa.
Tuo narsistityyppi on sosiaalialalla. Tiedän tapauksen. Hirvee pakkomielle yhdestä asiakkaasta. Ei kukaan jaksa kuunnella sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode ei saa mutta jos katsotaan että kiihottaminen kansanryhmää vastaan täyttyy (esim. naisvihaan lietsovaa kirjoittelua), poliisi voi selvittää kirjoittajan henkilöllisyyden ja reitittää tyypin nettikirjoittelun.
"Naisvihaan lietsova kirjoittelu" ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ja tällaisella keskustelupalstalla tapahtuvalla kirjoittelulla on todella korkea tuomitsemiskynnys verrattuna vaikkapa blogikirjoitteluun.
Asia ei ole mode ihan niin, poliisille tehtiin taannoin nettivinkkaus, koska miten palstan muka pitäisi toimia, jos valvoja ei toimi asiallisesti. En usko että on aivan yhdentekevää mm trollit ( vuosia ilmeisesti ) itsemurhista palstalle, jota valvoo itse. Mitä tämä sinua enää kiinnostaa? Jäät katsomaan seuraukset ja se siitä.
Ketju on jänskä, ap taisi saada enemmän vastauksia kuin luuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mode ei saa mutta jos katsotaan että kiihottaminen kansanryhmää vastaan täyttyy (esim. naisvihaan lietsovaa kirjoittelua), poliisi voi selvittää kirjoittajan henkilöllisyyden ja reitittää tyypin nettikirjoittelun.
"Naisvihaan lietsova kirjoittelu" ei ole kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ja tällaisella keskustelupalstalla tapahtuvalla kirjoittelulla on todella korkea tuomitsemiskynnys verrattuna vaikkapa blogikirjoitteluun.
Asia ei ole mode ihan niin, poliisille tehtiin taannoin nettivinkkaus, koska miten palstan muka pitäisi toimia, jos valvoja ei toimi asiallisesti. En usko että on aivan yhdentekevää mm trollit ( vuosia ilmeisesti ) itsemurhista palstalle, jota valvoo itse. Mitä tämä sinua enää kiinnostaa? Jäät katsomaan seuraukset ja se siitä.
Koitas nyt vähän skarpata tuon kirjoittelun suhteen. Eihän noista sun viesteistä meinaa saada edes selvää. Oletko kännissä?
Mode vois nämä kipeimmät ketjut laittaa nettipoliisin tutkintaan. Alkuperäisen henkilöllisyys on helposti selvitettävissä ja poliisi voi arvioida, onko henkilöstä todellista uhkaa esim. työssään jos on vaikka terveydenhoitoalalla tai lasten ja nuorten kanssa tekemisissä. Nämä eivät ole mitään vitsejä vaan niiden kirjoittaja on joku oikea ihminen pahaa aavistamattomien ihmisten keskellä. Sen verran kipeitä oli nuo itsemurhatoiveet ja muitakin juttuja joita epäilen saman tyypin kirjoittamiksi. Mode hei, hoida hommasi ja kanna vastuusi. Pyydä nettipoliisi avuksi arvioimaan onko aihetta enempiin tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muistellaanpas vielä sitten mistä kaikki lähti. Rupsahtamisesta. Ja nyt ollaan jo kansanmurhan partaalla. Ehkä niillä entisaikojen tohtoreilla olikin lopulta jollakin tavalla validi käsitys siitä naishysteriasta after all.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitas nyt vähän skarpata tuon kirjoittelun suhteen. Eihän noista sun viesteistä meinaa saada edes selvää. Oletko kännissä?
Aina samat kommentit. Vahvassa humalassa tosiaan, kyllä, sovitaan niin. Voin myös valaista, että äidinkieleni EI ole suomi, olen ehdottomasti länkyttäjä, retardi, ämmä, lehmä mutta en tottele käskyä "HILJAA".
Ps. Sinun kirjoittelusi tunnistamisesta ap puhui, joten trollitehdas voi ihan itse skarpata jos aikoo jatkaa.
Terv. Vitun lehmä
Vierailija kirjoitti:
Olen kokoajan täällä, tunnustan että minulla ei ole muuta elämää mutta siksi tunnistankin vaki kirjoittajat. Kylmäävä tyyppi, kirjoittaa muka ystävälliseen sävyyn piikkejä naisille ja muille uhreille. Piilottaa huolenpitoon sellaisen määrän naisvihaa että heikottaa lukea kun on oppinut tunnistamaan miehen kirjoituksen.
Vihani naisia kohtaan ahdistaa,sillä menetän mahdollisuuteni elämäni tärkeimpiin asioihinin muutaman perverssin takia.
Eikä loppua näy. Kyse on silti enemmän itsevihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja muistellaanpas vielä sitten mistä kaikki lähti. Rupsahtamisesta. Ja nyt ollaan jo kansanmurhan partaalla. Ehkä niillä entisaikojen tohtoreilla olikin lopulta jollakin tavalla validi käsitys siitä naishysteriasta after all.
Oletko itse se tyyppi? Kyse on siitä että jos sama kirjoittaja trollaa jatkuvasti vihaa tihkuvia ja halveeraavia ketjuja niin että monet tunnistaa hänet vihaketjujen aloittajaksi, poliisi voi selvittää helposti onko näin. Jos on, niin koska trollaamisen yhteys psykopaatiaan ja kiihottamiseen on tutkijoiden tiedossa kannattaisi katsoa millaisessa työssä trolli toimii ja onko hän vaaraksi muille. Jos löytyy paljon epäilyttävää matskua kantsii tutkia sen tuottaja. Suomessa on laki ja kunniasuoja ihmisillä. Meidän tehtävä ei ole selvittää kirjoittajaa mutta kun vihaketjuja on toistuvasti pitäisi moden puuttua asiaan ja pyytää nettipoliisia selvittämämään niiden lähde.
Vierailija kirjoitti:
Mode vois nämä kipeimmät ketjut laittaa nettipoliisin tutkintaan. Alkuperäisen henkilöllisyys on helposti selvitettävissä ja poliisi voi arvioida, onko henkilöstä todellista uhkaa esim. työssään jos on vaikka terveydenhoitoalalla tai lasten ja nuorten kanssa tekemisissä. Nämä eivät ole mitään vitsejä vaan niiden kirjoittaja on joku oikea ihminen pahaa aavistamattomien ihmisten keskellä. Sen verran kipeitä oli nuo itsemurhatoiveet ja muitakin juttuja joita epäilen saman tyypin kirjoittamiksi. Mode hei, hoida hommasi ja kanna vastuusi. Pyydä nettipoliisi avuksi arvioimaan onko aihetta enempiin tutkimuksiin.
Luulen, että hänen ei tarvitse enää vaivautua olemaan aloitteellinen. Joku vinkkasi nettipoliisille jo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä vaikia olisivatkin trolleja. Minä en ole saanut pahaa mieltä niistä.
Itsetuhoinen ihminen jolle viestit on nöyryytys, kaatuu lopulta kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo narsistityyppi on sosiaalialalla. Tiedän tapauksen. Hirvee pakkomielle yhdestä asiakkaasta. Ei kukaan jaksa kuunnella sitä.
Tämä on totta. Turha yrittää harhauttaa, että olisi mies. On ihan työelämässä oleva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokoajan täällä, tunnustan että minulla ei ole muuta elämää mutta siksi tunnistankin vaki kirjoittajat. Kylmäävä tyyppi, kirjoittaa muka ystävälliseen sävyyn piikkejä naisille ja muille uhreille. Piilottaa huolenpitoon sellaisen määrän naisvihaa että heikottaa lukea kun on oppinut tunnistamaan miehen kirjoituksen.
Vihani naisia kohtaan ahdistaa,sillä menetän mahdollisuuteni elämäni tärkeimpiin asioihinin muutaman perverssin takia.
Eikä loppua näy. Kyse on silti enemmän itsevihasta.
Oletko itse kännissä. Väität, että vihaat naisia, koska joku pervessi estää saavuttamasta jotain, ja viha jatkuu. Hyvinkin loogista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina samat kommentit. Vahvassa humalassa tosiaan, kyllä, sovitaan niin. Voin myös valaista, että äidinkieleni EI ole suomi, olen ehdottomasti länkyttäjä, retardi, ämmä, lehmä mutta en tottele käskyä "HILJAA".
Ps. Sinun kirjoittelusi tunnistamisesta ap puhui, joten trollitehdas voi ihan itse skarpata jos aikoo jatkaa.
Terv. Vitun lehmä
Kyllä sä voit itseäsi haukkua, mutta kukaan muu ei sitä tässä ole tehnyt kuin sinä itse. Ymmärräthän sen?