Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sukkia keski-ikäiselle naiselle, jalan koko 38?

Vierailija
24.11.2017 |

Tarvitsisin uudet sukat.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta. (en nyt  mainosta mitään myymälää erikseen , mutta mistä tahansa marketista kyllä saat)

Vierailija
102/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan oikeasti , vinkki kaikille hyvien sukkien metsästäjille, niin naiset kuin miehetkin...

KARKELON SUKKA  parhaat sukat ikinä, sattumalta etsin kiristämättömiä nilkka/polvisukkia ja kokeeksi tilasin, ja jo viikon päästä tilasin kohtuullisen suuren erän meille molemmille.

Jos haluatte kiristämättömät sukat, jotka ei tunnu jalassa edes olevan, niin kokeilkaa ihmeessä. 

Aiemmin sai kaupoista normaaleja sukkia, nykyisin kaikki on liian kireitä varresta. Eikä meillä ole mitkään paksut jalat edes, ukkokin on riukukinttu, mutta niin vaan tutun valmistajan nykyiset sukat kirraa. Edellisestä hankinta kerrasta on kuitenkin yli 15v. koska ostan aina sukkia hyvin paljon kerralla samanlaisia....tällä välin on moodi muutunut ja kireys tullut vakioksi. 

Onneksi tuon  karkelon netistä löysin, niitä ei ole kaupoissa myynnissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ihan lähimmästä ruokakaupasta. Miten keski-ikä liittyy asiaan?

Koska keski-ikäinen nainen ei voi pukeutua kuin joku hutsu.

Vierailija
104/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, siis mistä tahansa. Tuota kokoa löytyy kaikkea kaikkialta. Sukkia kenkiä mitä ikinä.

Vierailija
105/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kiva aloitus.

Vierailija
106/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusnaiselle riittää sukka kuin sukka mitä myydään kymmenen paketin tarjouspakkauksissa. En usko että aloittaja on tällainen. Ymmärrän hänen ongelmansa täysin.

Vierailija
107/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajotkaa sitten kirjoitti:

Ehdin innostua josko täällä oikeita vinkkejä olisi. Itse olen myös keskiäkäinen, kengät koko 39-40 ja vaikeuksia löytää sukkia. Ovat aina niin tiukkoja. Jalkapöytä on leventynyt iän myötä. Naapurilla pienempi jalka, mutta turpoaa aina voimakkaasti, joten hällä vielä vaikeampi löytää sukkia. Villasukat kun eivät kenkiin mahdu.

https://www.kauppa.tesema.fi/

Tuolta ihanat puristamattomat sukat. Näitä olen jo pidempään käyttänyt ja kestävät hyvin. Itsellä myös leventynyt jalkapöytä ja monet sukat jättävät painaumaraidan nilkkoihin/pohkeisiin. Näiden kanssa ei sitäkään ongelmaa. Itse käytän miesten malleja. Jalan koko 41.

Vierailija
108/115 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tahansa sukasta saa "sukan suu ei kiristä"-sukan kun leikkaa terävillä saksilla parin sentin pituisen halkion sukan yäreunaan. Tietty näyttää sitten rumemmalta, mutta haittaako tuo jos sukat jää housun lahkeitten alle piiloon. Yllättäen sukat ei myöskään ala purkautumaan leikatusta kohdasta.

Naisten kannattaa ostaa myös miesten sukkia jos koko isompi kuin 39, miesten sukat kun on paljon kestävämpiä mitä naisten.

Tampereen rautatieaseman lähellä on Sukka-asu niminen kauppa, sieltä saa erilaisempia sukkia, esim varvassukkia ja 100%puuvillaisia sukkia.

Vierailija
109/115 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt kivoja netistä, esim. Sukkavelho nimisestä kaupasta:)

Vierailija
110/115 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen löytänyt kivoja netistä, esim. Sukkavelho nimisestä kaupasta:)

ALOITUS ON V 2017!

Vierailija
111/115 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajotkaa sitten kirjoitti:

Ehdin innostua josko täällä oikeita vinkkejä olisi. Itse olen myös keskiäkäinen, kengät koko 39-40 ja vaikeuksia löytää sukkia. Ovat aina niin tiukkoja. Jalkapöytä on leventynyt iän myötä. Naapurilla pienempi jalka, mutta turpoaa aina voimakkaasti, joten hällä vielä vaikeampi löytää sukkia. Villasukat kun eivät kenkiin mahdu.

Minä tilasin viimeksi Nansolta Voguen Comfort sukkia, ne ei kiristä. Ennen käytin paljon sairaalan puuvillasukkia muistuttavia sukkia, mutta vähän muodokkaampia, mutta ei niitä mistään enää tunnu löytyvän.

Vierailija
112/115 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä kyllä helppo ärsyttää ja provosoida ja huijatapuijata  :D

Vierailija
113/115 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkelon sukasta olen usein tilannut. Olen eläkeläismies ja jalat ovat sekä rintavat ja leveät jalkaterästä. Useimmat halvat sukat ovat aivan liian tiukkoja, joka kohdasta. Vanhanahan kaikilla jalat leviävät, myös syntyjään leveäjalkaisilla.

Nuo eivät ole halpoja. 3 parin pakkaus, tulee postilaatikkoon kirjeenä, postimaksut sisältyvät hintaan.

Pienen alennuksen saa, olikohan 2,5€/pakkaus (3 paria), kun on kampanja menossa. Hinta yht. 37€ kun kamppis. Tuolta ei tule kiusallista automaattista lähetystä, esim. 1 - 3 kk välein kuten joillain myyjillä on.

---

Ai niin, käytän Ganterin kenkiä. Nillä on joitain malleja, jotka ovat aika leveitä. Käytän lähes leveintä, eli Saksan K-leveys. Kyttään tarjouksia, joita tulee harvakseltaan sähköpostiin. Paras kenkä tuolla on minulle ollut mallimerkillä Karl Ludwig. Vetoketjukin löytyy nauhojen ohella, on sivussa melkein vaakasuorassa. Sillä näkyy olevan lähinnä värin perusteella hintahaarukkaa aika paljon. Elokuussa 2024 olen saanut sieltä tuon mallin kengät parhaassa alessa vajaalla 130 eurolla + postikulut 10€. Paypalilla yleensä makselen.

Esim. tällä löytyy leveitä miesten kenkiä:

https://www.ganter-schuhe.com/herren/?order=neuheiten&p=1&properties=28…

Leveys K tai K1/2, josta tuota jälkimmäistä en oikein ymmärrä. Joku seuraava leveys olisi M, mutta sitä ei kai tällä merkillä ole ollut myynnissä.

Verkkokauppa on Saksassa, mutta merkki voi olla Itävaltalainenkin.

Vierailija
114/115 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkelon sukka

Vierailija
115/115 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku joka voi kutoa minulle sukat tarvitsen koon 38 sukkaparin tekijän pitää asua Vantaalla voiko joku kutoa minulle koon 38 sukat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan