Mistä sukkia keski-ikäiselle naiselle, jalan koko 38?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa maitoa, mutta mistä sitä saa? Mummo on kertonut, että osti maitokaupasta. Tiedättekö mistä löydän maitokaupan?
Maito tulee lehmästä, ei kaupasta. Siitä vaan sinkkiämpäri kouraan ja lähimmälle tilalle.
Tietääkö joku muuten mistä saa sinkkiämpäreitä?
Miksi juuri sinkkiämpäri?
Kyllä muoviämpärikin käy, ja niitä saa jonottamalla.
Mistä löytyy lypsyjakkara?
En pysty kyykkimään 38 numeron jaloillani, sillä vaivaisenluuni vaivaavat.
En ole ap, mutta kyllä omat sukkakriteerit ovat toukentuneet vuosien saatossa ja lisäksi on rahaa ja halua panostaa kunnollisiin sukkiin, jotka ovat miellyttävät ja kestävät.
Jos ei pääse kaupoille niin netistä saa esim. Ellos. Sukat löytyvät kohdasta alusasut.
Suomessa onneksi löytyy pikkukiskoistakin sukkia mutta olin Amerikassa ja mistään ei löytynyt perussukkia (isohko kaupunki keskilännessä, ei ostareita keskustassa). Ei edes kemikaliosta tai vaateliikkeistä.
Suosittelen Jukka Kukkulan Sukka Oy:tä, vaikka on MarkkaMarketinkin sukat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pääse kaupoille niin netistä saa esim. Ellos. Sukat löytyvät kohdasta alusasut.
Suomessa onneksi löytyy pikkukiskoistakin sukkia mutta olin Amerikassa ja mistään ei löytynyt perussukkia (isohko kaupunki keskilännessä, ei ostareita keskustassa). Ei edes kemikaliosta tai vaateliikkeistä.
Mistä ne osti sukkansa? Jostain "in the middle of nowhere" -mallista? Netistä?
Vierailija kirjoitti:
No miksi et mennyt ostarille? Vai eikö ollut ajokorttia eikä autoa?
Vierailija kirjoitti:
Mun jalan koko on 35,5. Naisten sukat ovat aina yhden koon sukkia joko 35-37 tai 36-38 tai pahimillaan 36-40. Eivät pysty mulla jalassa.
Ostan joskus lasten osastolta mutta, joo vaikea löytää sopivia värejä ja malleja....
Mustia lasten koon sukkia saa esim. Marks & Spencerin brittiläisestä nettikaupasta. Tilaan sieltä itselleni mustia sukkia kokoa 34-36.
Hyviä sukkia on lähes mahdoton löytää. Usein kierrän kirpputoreja, koska sieltä on yleensä kestävämpiä sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitkä kanootit:D noilla pysyy pystyssä vaikka olisi vähän liukastakin.
Niin, toi nyt on ollut vuosikymmeniä Suomessa ja koko pohjoisessa Euroopassa naisten yleisin kengän koko.
Oliko muuta?Tässähän oli kyse sukista herranjumala. Sisälukutaito hoi...
Eikö ne jalkaan tule ne sukatkin? Hyvän osviitan sopivan sukan koolle antaa se kengän numero :D Herranpieksut!
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin uudet sukat.
Miksi tällainen aloitus? Etkö pääse kauppaan, onko pesukone rikki? Mikä sua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä sukkia on lähes mahdoton löytää. Usein kierrän kirpputoreja, koska sieltä on yleensä kestävämpiä sukkia.
Montako vuotta niiden pitää kestää? Kirpputorilta en osta sukkia, liivejä enkä alushousuja, hrr ihan puistattaa ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
No pienen kylän kaupoissa ei kummoinen valikoima ole . Kokemuksesta tiedän. On vaan lähdettävä kaupunkiin hakee kunnon satsi et pärjää.
No kyllä osuuskaupasta kirkonkylältä löytyy. Ei tarvitse 100 km päähän kaupunkiin lähteä sukkametälle.
Heikosti on sukkia tarjolla. Mä olen viime vuodet ihan käyttänyt jalkarättejä sen sijaan. Flanellinen kangas kiedotaan jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Heikosti on sukkia tarjolla. Mä olen viime vuodet ihan käyttänyt jalkarättejä sen sijaan. Flanellinen kangas kiedotaan jalkaan.
Levitteletkö ne rättisi ihan pokkana pyykkituvan kuivaushuoneeseen? Pikkusen noloa.
Itse en meinaa kehdata levitellä noita kesto menkkasuojia kuivaushuoneeseen. Laittelen kotiin pattereille. Mutta pitääpä laittaa kuivaushuoneeseen seuraavalla kerralla, jos sinäkin jalkarättisi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa maitoa, mutta mistä sitä saa? Mummo on kertonut, että osti maitokaupasta. Tiedättekö mistä löydän maitokaupan?
Maito tulee lehmästä, ei kaupasta. Siitä vaan sinkkiämpäri kouraan ja lähimmälle tilalle.
Kyllä muoviämpärikin käy, ja niitä saa jonottamalla.Mistä löytyy lypsyjakkara?
Lähtihän tämä ketju lopulta lentoon! Kiitos hyvistä nauruista! :D
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin uudet sukat.
Se on kyllä todella vaikea ongelma. Kannattaa kysellä, jos lähipiirissä jonkun lapsi harrastaa urheilua. Joskus urheiluseurat onnistuvat haalimaan jostain niin ison määrän sukkia, että niitä riittää myytäväksi asti. Kyllä ilahduin, kun yksi työkaveri tuli myymään lapsensa jalkapalloseuran sukkia ihan koko työporukalle. Niitä sukkia kun on muuten niin kovin vaikea löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muoviämpärikin käy, ja niitä saa jonottamalla.Mistä löytyy lypsyjakkara?
Lypsyjakkarasta en osaa sanoa, mutta kävisikö synnytysjakkara? Niitä on synnytyssairaaloissa. Varmaan antavat lainaksi, kun kerrot, että tarvitset maitoa.
Miten pääsee synnytyssairaalaan?