Mistä sukkia keski-ikäiselle naiselle, jalan koko 38?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa maitoa, mutta mistä sitä saa? Mummo on kertonut, että osti maitokaupasta. Tiedättekö mistä löydän maitokaupan?
Maito tulee lehmästä, ei kaupasta. Siitä vaan sinkkiämpäri kouraan ja lähimmälle tilalle.
Tietääkö joku muuten mistä saa sinkkiämpäreitä?
Miksi juuri sinkkiämpäri?
Kyllä muoviämpärikin käy, ja niitä saa jonottamalla.Mistä löytyy lypsyjakkara?
En pysty kyykkimään 38 numeron jaloillani, sillä vaivaisenluuni vaivaavat.Lypsyjakkarasta en osaa sanoa, mutta kävisikö synnytysjakkara? Niitä on synnytyssairaaloissa. Varmaan antavat lainaksi, kun kerrot, että tarvitset maitoa.
Miten pääsee synnytyssairaalaan?
Tarvitset vauvan, jota menet synnyttämään sairaalaan.
Miten vauvoja tehdään? Tällä palstalla varmaan joku tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikosti on sukkia tarjolla. Mä olen viime vuodet ihan käyttänyt jalkarättejä sen sijaan. Flanellinen kangas kiedotaan jalkaan.
Levitteletkö ne rättisi ihan pokkana pyykkituvan kuivaushuoneeseen? Pikkusen noloa.
Itse en meinaa kehdata levitellä noita kesto menkkasuojia kuivaushuoneeseen. Laittelen kotiin pattereille. Mutta pitääpä laittaa kuivaushuoneeseen seuraavalla kerralla, jos sinäkin jalkarättisi ;)
Meillä onneksi on pyykkikone kotona. Pesen rätit kerran viikossa ja kuivatan olkkarissa. Mutta mihin kuivausteline olohuoneesta jouluksi?
Keski-ikäinen, nainen ja koko 38. Tuolle kohderyhmälle ei taida paljon tarjontaa olla. Ehkä jos kelpuutat polvisukat, jostain erikoisliikkeestä voisi löytyä. Muuten täytyy kyllä tinkiä vaatimuksista.
Ei varmaan marketista löydy mutta miksipä et tilaisi ameriikasta? Täältä minäkin olen tilaillut suurimman osan erikoisemmista sukistani: https://www.sockdreams.com/extraordinary-thigh-high.html
Ehdin innostua josko täällä oikeita vinkkejä olisi. Itse olen myös keskiäkäinen, kengät koko 39-40 ja vaikeuksia löytää sukkia. Ovat aina niin tiukkoja. Jalkapöytä on leventynyt iän myötä. Naapurilla pienempi jalka, mutta turpoaa aina voimakkaasti, joten hällä vielä vaikeampi löytää sukkia. Villasukat kun eivät kenkiin mahdu.
hajotkaa sitten kirjoitti:
Itse olen myös keskiäkäinen
Keskiäkäinen :’D
Oikeesti et oo tosissas, luulis ny et about 50v elämänkokemuksella osais mennä kauppaan ja kattoa sieltä sitten ne mieleiset keski-ikäisten naisten sukat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitkä kanootit:D noilla pysyy pystyssä vaikka olisi vähän liukastakin.
Niin, toi nyt on ollut vuosikymmeniä Suomessa ja koko pohjoisessa Euroopassa naisten yleisin kengän koko.
Oliko muuta?Suomalaisten pituuskasvu näkyy myös kenkäkaupoissa: ”Jotkut teinitytöt käyttävät jo kokoa 50” https://www.is.fi/mystyle/art-2000000918522.html?utm_source=kopioi+leik…
38 ei kyllä todellakaan oo mikään kanootti.
:D
En lukenut linkkiä mutta aika harvassa on kuule ne teinitytöt joiden jalan koko on 50! :D
Kun ei tuon kokoisia jalkoja löydy usein miesväeltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Heikosti on sukkia tarjolla. Mä olen viime vuodet ihan käyttänyt jalkarättejä sen sijaan. Flanellinen kangas kiedotaan jalkaan.
Tämä kuulostaa hyvältä idealta. Kauanko yhtä rättiparia voi pitää aina kerrallaan?
Sisällä ja kesällä ei sukkia tarvitse! Ja talvella voi työntää kuivaa heinää kenkiin.
Vierailija kirjoitti:
On niin kummallinen alotus, että naurattaa. Onko Ap kenties sokea, eikä opaskoira löydä kaupasta sukkahyllyä?
Uusavuttomuuden huippu. Kaikki marketit ovat täynnä erilaisia sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäs ihan normaali koko
mikä itselläsi?
36. Olen 180 cm ja 48 kg, käytän kokoa XS.
Varmana ei ole 180cm ihmisen kengänkoko 36, voinpa laittaa pääni pantiksi! Eri asia tietysti, jos on ns. Tuhkimon sisko -syndrooma, että rusvotaan väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa hyvältä idealta. Kauanko yhtä rättiparia voi pitää aina kerrallaan?
Riippuu toki hienerityksestä. Mulla sama pari kestää hyvinkin viikon. Sitten alkaa kuivahtaa liasta koppuraiseksi.
hajotkaa sitten kirjoitti:
Ehdin innostua josko täällä oikeita vinkkejä olisi. Itse olen myös keskiäkäinen, kengät koko 39-40 ja vaikeuksia löytää sukkia. Ovat aina niin tiukkoja. Jalkapöytä on leventynyt iän myötä. Naapurilla pienempi jalka, mutta turpoaa aina voimakkaasti, joten hällä vielä vaikeampi löytää sukkia. Villasukat kun eivät kenkiin mahdu.
Olen päätynyt vohkimaan teinipoikani urheilusukkia.
Vierailija kirjoitti:
Sisällä ja kesällä ei sukkia tarvitse! Ja talvella voi työntää kuivaa heinää kenkiin.
Täytyykö heinä tehdä kesällä etukäteen seipäälle?
Mutta mistä voi ostaa litran maitoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toi nyt on ollut vuosikymmeniä Suomessa ja koko pohjoisessa Euroopassa naisten yleisin kengän koko.
Oliko muuta?Tässähän oli kyse sukista herranjumala. Sisälukutaito hoi...
sukkien koko kyllä vastaa aika mukavasti kengän kokoa...
🤗😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko muuta?Suomalaisten pituuskasvu näkyy myös kenkäkaupoissa: ”Jotkut teinitytöt käyttävät jo kokoa 50” https://www.is.fi/mystyle/art-2000000918522.html?utm_source=kopioi+leik…
38 ei kyllä todellakaan oo mikään kanootti.En ole tiennyt, että kokoa 50 on edes olemassa. Minkähän numeroinen mahtaa olla maailman suurin jalka? Itselläni on juuri tuo 38 ja olen kyllä huomannut, että sen numeroiset tahtoo olla usein myyty loppuun, joten on se tosiaan yleinen.
Suomen Urheilumuseossa on koripalloilija Hanno Möttölän tossut kokoa 53. Jossain jenkeissä on koripalloilija tossukokoa 56.
Täällä minä kudon hulluna, kohta ovat valmiina.