Mistä sukkia keski-ikäiselle naiselle, jalan koko 38?
Kommentit (115)
Aika avuttomasti porukka lankesi tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika avuttomasti porukka lankesi tähänkin.
Samaa mietin. Ja oikein pääsi pätemään :D
Mun jalan koko on 35,5. Naisten sukat ovat aina yhden koon sukkia joko 35-37 tai 36-38 tai pahimillaan 36-40. Eivät pysty mulla jalassa.
Ostan joskus lasten osastolta mutta, joo vaikea löytää sopivia värejä ja malleja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto mitkä kanootit:D noilla pysyy pystyssä vaikka olisi vähän liukastakin.
mitäs ihan normaali koko
mikä itselläsi?
36. Olen 180 cm ja 48 kg, käytän kokoa XS.
Miten olet selvinnyt keski-ikäiseksi saakka noin vajavaisilla taidoilla ja tiedoilla? Vai oletko kenties vaikeasti kehitysvammainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ihan lähimmästä ruokakaupasta. Miten keski-ikä liittyy asiaan?
Koska en halua mitään pinkkejä Hello Kitty-sukkia.
Mene sieltä lasten sukkaosastolta naisten sukkaosastolle .
Ison marketin miestenosastolta, sukkahyllystä.
Tietääkö kukaan, myydäänkö missään hedelmiä, tekis mieli ostaa, saako niitä mistään näin talvella? Olen keski-ikäinen ja normaalipainoinen, asun keskikokoisessa kaupungissa. Ihan vaikka omenatkin käy, tai appelsiinit, viinirypäleet ois kans hyviä mut onko ne hedelmiä vai marjoja, ei kai marjoja kuitenkaan? Mutta jos joku tietää niin ois hieno juttu. Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, myydäänkö missään hedelmiä, tekis mieli ostaa, saako niitä mistään näin talvella? Olen keski-ikäinen ja normaalipainoinen, asun keskikokoisessa kaupungissa. Ihan vaikka omenatkin käy, tai appelsiinit, viinirypäleet ois kans hyviä mut onko ne hedelmiä vai marjoja, ei kai marjoja kuitenkaan? Mutta jos joku tietää niin ois hieno juttu. Kiitos jo etukäteen.
Kai sulla on joku edunvalvoja tai henkilökohtainen ohjaaja ?
Kysy heiltä.
Kuntoutusterapeuttisikin varmasti auttaa sinua päivittäisten kauppa-asioittesi hoitamisessa.
Kysy myös jos saat vielä taksilaputkin niitä kauppareissuja varten..
Prismassa on paljon sukkavalikoimaa osta kokoa 37-39, sukkien koot ovat eti kuin kenkien
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toi nyt on ollut vuosikymmeniä Suomessa ja koko pohjoisessa Euroopassa naisten yleisin kengän koko.
Oliko muuta?Tässähän oli kyse sukista herranjumala. Sisälukutaito hoi...
Kenkä, jonka koko on 38 on tarkoitettu jalkaterälle, jonka pituus on 24 - 24,5 cm.
Sukka, jonka koko on 38 on myös tarkoitettu jalkaterälle, jonka pituus on 24 - 24,5 cm.
38 ei ole minkään jalkineen ulkomitta.
Ostatko ehkä jumppatossut ja toppakengät eri numeroa? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitäs ihan normaali koko
mikä itselläsi?
36. Olen 180 cm ja 48 kg, käytän kokoa XS.
Joo-o.
Ja jos sun jalkaterä on pidempi kuin sun vaaksa, oot pätkäsorminen kanoottijalka silti!
https://www.supernettikauppa.fi/index.php?route=product/product&product…
Tuosta, näyttää olevan tarjouksessakin.
M
Ei saakeli 😂😂😂purskahti kahveet tästä ketjusta!
Ostan vain diabetes-hopeasukkia, eivät kiristä, varret pysyvät ylhäällä, ihana pehmustettu sisäpohja froteeta ja pestään 60:ssä asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toi nyt on ollut vuosikymmeniä Suomessa ja koko pohjoisessa Euroopassa naisten yleisin kengän koko.
Oliko muuta?Tässähän oli kyse sukista herranjumala. Sisälukutaito hoi...
Kenkä, jonka koko on 38 on tarkoitettu jalkaterälle, jonka pituus on 24 - 24,5 cm.
Sukka, jonka koko on 38 on myös tarkoitettu jalkaterälle, jonka pituus on 24 - 24,5 cm.38 ei ole minkään jalkineen ulkomitta.
Ostatko ehkä jumppatossut ja toppakengät eri numeroa? :D
Mistä tuollaiset mitat ovat peräisin? Kengännumeroni on 39 eikä jalkateräni kyllä ole noinkaan pitkä.
Haluaisin ostaa maitoa, mutta mistä sitä saa? Mummo on kertonut, että osti maitokaupasta. Tiedättekö mistä löydän maitokaupan?
En ole tiennyt, että kokoa 50 on edes olemassa. Minkähän numeroinen mahtaa olla maailman suurin jalka? Itselläni on juuri tuo 38 ja olen kyllä huomannut, että sen numeroiset tahtoo olla usein myyty loppuun, joten on se tosiaan yleinen.