Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, miten vanhempi voi käyttätyä näin?

Vierailija
23.11.2017 |

Eli siis. Olen yläkouluikäinen tyttö, joka kuulee erään pojan suusta noin 200 kertaa päivän aikana sanan "h#ora". Tää poika on kaiken lisäksi vielä paljon lyhempi, pienempi ja "lapsellisempi" kuin minä jolla ei ois mitään varaa arvostella mun ulkonäköä mutta lopulta sitten kyllästyin tuohon käytökseen ja tosiaan menin sanomaan siitä luokanvalvojallemme. Kyseisen pojan äiti tuli koululle jostain muustakin syystä mutta oli ilmeisesti kuullut asiasta. Hän jutteli käytävällä poikansa kanssa ja kuulin naisen suusta lauseen: "pitää olla aika nössö että menee opettajalle kielimään, ennen ne opettajat olis vaan nauranu" siis. Okei. Mitä ihmettä? :D Ymmärrän tuon vielä siinä vaiheessa kun se on läppää enkä itsekään ota sitä tosissaan, mutta siis mulle selvis erittäin hyvin tänään se miksi tän pojan luonne on mitä on. Siinä tilanteessa kun kuulin tuon lauseen, olin sen verran kaukana että luulin että hän tyyliin sanoi jotenkin että tää hänen poikansa on säälittävä kun käyttäytyy näin, jälkeenpäin kuulin ystävältäni että tämän pojan äiti todellakin sanoi näin. Jos olisin ollut 100% varma miten hän sanoi olisin todellakin mennyt puhumaan tälle äidille. Älkää kyseenalaistako mitä tän ikäinen tyttö tekee vauvapalstalla, olen pyörinyt täällä jo n. 11-vuotiaasta asti, ( :D) mutta,

Ihan oikeesti, mammat, kasvattakaa ne lapsenne kunnolla ja sanokaa ettei ne tuolla käytöksellä tule saamaan mitään hyvää aikaiseksi. Ymmärrän, että tottakai kaikki haluavat aina puollustaa omaa lastansa mutta hei, herätkääpä pois siitä ajatuksesta "eihän meidän nicopetteri.."

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kestää ja päästä eroon tuollaisesta pojasta.

Vierailija
2/2 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tottakai oikeassa mutta tulet oppimaan että jotkut aikuiset eivät ole koskaan oikeassa.

Ja vinkki, jos se huo*ittelu ei lopu, pyydä äitiäsi käymään rehtorin juttusilla.

Itse otin asian puheeksi kutosen vanhempainillassa ja kerroin että luokalla on nykyään pelkkiä homoja ja huoria, voisiko asiasta puhua kotonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme