Kysy 25-vuotiaalta naiselta
Vastailen tässä illan mittaan, kunnes palstan ovet sulkeutuvat.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö haaveilet että Akvavitix bongottais sua?
Akvavitix on jääny mulle väärinymmäretyksi helmeksi, en ole tajunnut moista vielä haaveillakaan. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot jouluksi?
Että perheeni viettää sen sovussa ja niin, että kaikilla on hyvä olla.
Korista heitellen ja laatu kollarit päällä.
Ps.muista äänestää Huhtasaarta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toivot jouluksi?
Että perheeni viettää sen sovussa ja niin, että kaikilla on hyvä olla.
Korista heitellen ja laatu kollarit päällä.
Ps.muista äänestää Huhtasaarta
Todennäköisesti en äänestä Huhtasaarta, mutta koriksen heittely kuulostaa kivalta.
Kävin tänään pissalla. Onko tämä paha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akvavitix on jääny mulle väärinymmäretyksi helmeksi, en ole tajunnut moista vielä haaveillakaan. -Ap
Järkyttävää. Olin jo hakenut Senilixin ryhmyisen kävelykepin lainaan, sukinut partani ja hörppinyt taikajuomaa. Toisin sanoen olin jo valmis aloittamaan sinun bongottamisesi.
-akvavitix
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään pissalla. Onko tämä paha?
Oikein hyvä, varsinkin jos kävit useammin kuin yhden kerran. -Ap
Minkä mallisia alushousuja käytät salilla tiukkojen trikoiden alla String, Hipster vai Mummomalliset ja miksi kyseiset mallit??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Olin jo hakenut Senilixin ryhmyisen kävelykepin lainaan, sukinut partani ja hörppinyt taikajuomaa. Toisin sanoen olin jo valmis aloittamaan sinun bongottamisesi.
-akvavitix
Olen pahoillani arvoisa Akvavitix. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Kyllä, muuten joutuisin ongelmiin mm. syömisen ja juomisen kanssa. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-akvavitix
Olen pahoillani arvoisa Akvavitix. -Ap
😘
-akvavitix
Vierailija kirjoitti:
Minkä mallisia alushousuja käytät salilla tiukkojen trikoiden alla String, Hipster vai Mummomalliset ja miksi kyseiset mallit??
Normaalit puuvillaiset alushousut, en ole varma mikä niiden virallinen nimitys on. Koska en halua hiostaa hienompia alushousujani. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oikein?
Mutulla sanoisin, että se mikä vie kohti sitä mikä on hyvää, kaunista ja totta. Käytännössä voi olla vaikeampi määritellä. -Ap
Miltä tuntuu olla siinä iässä, että tämän jälkeen alkaa alamäki ja kohta kukaan ei enää huoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on oikein?
Mutulla sanoisin, että se mikä vie kohti sitä mikä on hyvää, kaunista ja totta. Käytännössä voi olla vaikeampi määritellä. -Ap
Akvavitixin suorittama bongotus on hyvää, kaunista ja totta.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla siinä iässä, että tämän jälkeen alkaa alamäki ja kohta kukaan ei enää huoli?
Olen utelias näkemään, käykö näin todella. Jos kyllä, olen surullinen, sillä haluaisin löytää miehen ja rakkauden. Jos ei, niin olen iloinen, että odotin.
Naisena mulla voisi kuitenkin olla suurempiakin huolia. Tämän päivän Suomessa asuvana naisena olen onnellinen, ettei koko elämäni tuhoudu, jos en miestä löydä. Olen onnekas että synnyin tähän aikaan ja paikkaan.
Oletan että pena on mies. Kenties kavereiden kautta, (homo)baarista taikka harrastuksista voisi yrittää.