Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joidenkin ihmisten on pakko aina "voittaa" keskustelu?

Vierailija
23.11.2017 |

Sanomiset ymmärretään tahallaan väärin ja väännetään ties miksi. Lisäksi tietenkin on ivattava keskustelukumppania "nokkelilla" huomautuksilla. Tympii oikeassa elämässä ja myös nettipalstoilla, ainoa keskusteluun osallistumisen syy on osoittaa toisen olevan väärässä, vaikka kyse olisi mielipideasiasta. Olen avoin erilaisille mielipiteille ja kuuntelen mielelläni, mutta jotkut haluavat saada jonkun kiistan aikaiseksi ja runnoa mielipiteensä läpi. Helpompi liota paikalta kuin ruveta vääntämään vastaan, koska toinen ei lopeta ennen kuin tuntee olevansa niskan päällä. :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samaa ajattelin tänään. Joskus olen välittämättä, toisinaan tympii ja toisinaan kokeilen laittaa hanttiin sanansäilällä. 🙂

Vierailija
2/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus miettinyt, että ehkä se olet sinä joka on väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävässä elämässä tällaisesta ihmisestä pääsee nopeimmin eroon, kun toteaa tämän olevan ihan oikeassa ja kiittää hymyillen tarkoista havainnoista. Netissä ei kannata edes aloittaa tällaisen kanssa, jos ei sitten halua harjoitella väittelemistä mahdottoman vastustajan kanssa.

Vierailija
4/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen inttäjä, mutta siitä harvinainen että lopetan jos perustelut ovat riittävän laadukkaat :D

Vierailija
5/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus miettinyt, että ehkä se olet sinä joka on väärässä?

Mielipiteeni ovat vääriä.

Vierailija
6/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aiva suoraan naisiin osuva juttu. Vaikka olisi kuinka väärässä, niin nainen vänkää ja vänkää sekä tekee tällätavoin itsesstään idiootin kuitenkaan itse sitä ymmärtämättä.

Vierailija
7/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit aina itkee tappioitaan. Kun olet väärässä niin kestä tappiosi äläkä heittäydy sipiläksi.

Vierailija
8/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala väittelemään aiheesta josta en tiedä tarpeeksi ja uskallan myös myöntää olleeni väärässä. On kuitenkin tilanteita joissa ei ole yhtä oikeaa vastausta, mutta silti toinen ei voi antaa olla. Ei riitä että sovimme olevamme eri mieltä... ugh.

Vierailija
9/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua aloittajan ongelmaa. Mä en väittele, vaan kerron, miksi mielipiteeni on oikea. Ei ehkä ainoa oikea, mutta oikea, ei väärä. Joskus ei meinaa mennä millään jakeluun.

Vierailija
10/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsipaitaa lainakseni:

INSINÖÖRI

Minä en riitele - minä selitän, miksi olen oikeassa.

:)

9

Vierailija
11/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aiva suoraan naisiin osuva juttu. Vaikka olisi kuinka väärässä, niin nainen vänkää ja vänkää sekä tekee tällätavoin itsesstään idiootin kuitenkaan itse sitä ymmärtämättä.

Bullshittiä. Miehet ovat ihan yhtä pahoja inttäjiä kuin naisetkin

Vierailija
12/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua ei voiteta tai hävitä. Väittely on sitten eri asia.

Vierailija
13/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa on hyviä esimerkkejä aloitusviestissä tarkoitetusta tilanteesta, siitä vaan alkaa vänkäämään. :D Osa toivottavasti kieli poskessa kirjoitettuja.

Vierailija
14/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voittaminen tuntuu hyvältä ja häviäminen tuntuu pahalta. Mieluummin voitan epärehellisellä sanojen vääntelyllä kuin rehellisesti myönnän tappioni!

Vierailija
15/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää keskustelijat joiden mielestä keskustelussa ei ole mitään tarkoitusta, kunhaan vaan pölötetään.

Vierailija
16/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun eräs kaverini. Ihan mahdoton juttu. salaa pidänkin häntä hieman tyhmänä ja hän itse luulee olevan kovikin älykäs ja oikeassa joka asiassa :)

Vierailija
17/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelua ei voiteta tai hävitä. Väittely on sitten eri asia.

Sanoi häviäjä...

Vierailija
18/18 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, sitä varten meillä on termejä kuten mansplaining. Eiku...