Jos taipuu, kun joku sanoo "ole juomattaa tänä jouluna" niin se ei koskaan jää siihen.
Näillä taivuttelijoilla on aina jotain valitettavaa muissa, joten on turha edes taipua "sitä yhtä kertaa" Se vika on nipottajissa, ei muissa.
Kommentit (13)
En puuttunut muuten isäni juomiseen, ainoastaan jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Ja loppu vuosi meni muista asioiosta valittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomisesta olisin voinut valittaa vaan ei ollut tarvetta. Muuta aihetta nipotukseen tms ei ollut.
Joulunaika ryypiskelyn juhlaa. Paljon erilaisia viinaksia ja muutama vihreä kuula. Siitä joulu on aina tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juomisesta olisin voinut valittaa vaan ei ollut tarvetta. Muuta aihetta nipotukseen tms ei ollut.
Juupa juu
Nii-i. Seuraavaksi vaativat lopettamaan vaimon hakkaamisen ja huorissa käymisen.
Vierailija kirjoitti:
Nii-i. Seuraavaksi vaativat lopettamaan vaimon hakkaamisen ja huorissa käymisen.
törkiää yksilönvapauteen puuttumista ja niuhotusta
Hakisit apua siihen alkoholismiin.
Vierailija kirjoitti:
On minulla ainakin elämässä jotain muuta, kuin alkoholi, maksulliset ja parisuhde väkivalta. Kahta viimeistä ei kyllä ole yhtään.
-ap
Minusta raitis joulu ei ole uhraus, vaan huomaavaisuutta muita kohtaan.
Näin vaikka minun juomisestani ei aiheudu haittaa perheelle eikä läheisilleni, minulla ei ole tapana ajaa perhettä lumihankeen.
bump