Julkkikset joiden ulkonäön hehkutus ihmetyttää teitä?
Minusta Kate Moss on aina ollut oudon eikä kovin nätin näköinen. Nykyään jotenkin elähtänyt, vaikka vasta vähän päälle 40.
Kommentit (549)
Pia Lamberg. Niin keskiverron näköiset suomalaiset kasvot kuin olla voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaqueline Kennedy ! Oli jotenkin kuin kasvonsa olisivat yhdistyneet sikiökaudella jonkun toisen alkion kanssa. Silmät metrin etäisyydellä toisistaan jne. Kauhean itsetyytyväinen hymy aina.
Varsinainen Golddigger. Ja saalisti miehensä veljeä, varattua 10 lapsen isää, Bob Kennedyä, miehensä kuoleman jälkeen.
Niin ihailtu kauneudestaan ja "hyvyydestään" aivan kuin Diana. Yöks 😝Mietin muuten ihan samaa tässä hiljattain, kun näin kuvan hänestä Englannin kuningattaren kanssa. Jacquelinellahan oli ihan selkeästi FAS -piirteitä.
Totta! Hassua kun mielikuvani / muistini mukaan hän olisi ollut kaunis, mutta kun googlasin hänen kuviaan niin tosiaan ilmetty FAS hänellä.
Luulen, että paljon hänen kauneudestaan tuli siitä että hän omaksui 60-luvun tyylin nopeammin kuin kukaan muu ja hän oli nuori moniin muihin silmäätekevien vaimoihin verraten. Aikansa tyyli-ikoni, ei siinä mitään.
Olen lukenut ketjua sivulle 14 asti ja tähän väliin....mikä ihme candice mikälieswapenoal-hullu on? Joku sanoi että ienhymy ja pottunaama eikä ulkonäkö miellytä. Ja joku skitsa vetäisi paskaraivarin tästä? Ööh...mikäs tämän ketjun otsikko olikaan. Ja rajumpaa tekstiä tullut muista julkuista mutta tuo yksi nyt räjäytti jossain hullussa sisäisen ruutitynnyrin 😂
Viihdettä 😂
Minttu Virtanen, vaikka tyyli ja meikki olisi puunattu viimeisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti vain totean, että kun näiltä kaikilta otettaisiin meikit, hiuslisäkkeet, täytteet ym pois niin olisivat suht tavallisen näköisiä. Ja toisaalta aika monesta meistä saisi maailman tähden, kun vähän pyntättäisiin.
Juupajuu. Kauniita naisia ei siis ole olemassa. Kaikkien kauneus johtuu vain meikistä. No, mieti noin jos se helpottaa oloasi.
Katkera meikkibimbo triggeröityi?
Siis onhan luonnonkauniita olemassa. Siitä huolimatta moni julkkis olisi suht tavallisen näköinen ilman hammaskuoria, hiuslisäkkeitä, plastiikkakirurgiaa ja taitavaa meikkausta.
Meikkaan kyllä, kai se sitten tekee minusta bimbon.
Minua vain ihmetytti kommenttisi, että meikillä saisi kenestä tahansa kaunottaren. Ei saa, tiedän sen itsestänikin - ei minusta tule Audrey Hepburnia vaikka kuinka värkkäisin naamaani meikillä uuteen uskoon. Kyllä siellä alla pitää olla ne tietyt piirteet jotta voi näyttää kauniilta.
Kyllä julkisuudessa on useitakin viimeisen päälle tällättyjä naisia joita en kutsu kauniiksi. Se on sinun oma syysi, jos pidät jotakuta kauniina vain siksi että hänellä on meikkiä. Jos meikkaisit itse, tietäisit ettei meikillä pysty kuin tiettyyn rajaan asti kaunistamaan. Toisilla on hyvät piirteet joita meikki vain korostaa.
Sinä vaikutat enemmän katkeralta kuin minä, sillä sinun mielestäsi kauneus on kauneutta vain kun ei ole meikit naamassa ja että kauniit meikatut naiset eivät ole kauniita, jos he näyttävät pliisummilta ilman meikkiä.
Minä ainakin voin sanoa että joku on kaunis ilman että minun pitäisi nähdä hänet ilman meikkiä. Joku viisas sanoikin että kaunis nainen on kaunis oli sillä meikkiä tai ei.
Olen eri kuin se jota alunperin kommentoin. Itse asiassa meikkaan itsekin, ja juuri siksi tiedän, että taitavallameikkauksella saa ihmeitä aikaan. Eivät kaikki tietenkään osaa, mutta itse saan meikkaamalla jopa piirteitä muutettua ja hämättyä katsojaa
Mutta sinulla on oltavat omasta takaa riittävän hyvät piirteet, jos kerran lopputulos on luokkaa "erittäin kaunis". Et ilmeisesti tajua olevasi kaunis ilman meikkiäkin. Moni kaunis on niin itsekriittinen ettei edes tajua kuinka kaunis on. Uskon sinun lukeutuvan heihin.
Noh, kiitoskiitos, ja ymmärrän kyllä pointtisi, josta olen samaa mieltä; moni oikeasti kaunis on todella itsekriittinen ja pitää itseään rumana, vaikka ei todellakaan sitä ole. Johtuu varmaan kateellisten koulukiusaamisesta tai muusta vastaavasta.
Siitä huolimatta en ole mitenkään kaunis, vaan pikemminkin tavallisen ja mitäänsanomattoman näköinen, mutta saan itsestäni meikeillä kauniin. Opettelin meikkaamisen youtube-videoista ja nettisivuilta. Olen siinä todella hyvä vaikka itse sanonkin ja uskoisin että saisin taidoillani rumastakin hyvännäköisen. Toki piirteet vaikuttavat ja kaunista ei tarvitse meikata paljon tai kauan, jos ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti vain totean, että kun näiltä kaikilta otettaisiin meikit, hiuslisäkkeet, täytteet ym pois niin olisivat suht tavallisen näköisiä. Ja toisaalta aika monesta meistä saisi maailman tähden, kun vähän pyntättäisiin.
Juupajuu. Kauniita naisia ei siis ole olemassa. Kaikkien kauneus johtuu vain meikistä. No, mieti noin jos se helpottaa oloasi.
Katkera meikkibimbo triggeröityi?
Siis onhan luonnonkauniita olemassa. Siitä huolimatta moni julkkis olisi suht tavallisen näköinen ilman hammaskuoria, hiuslisäkkeitä, plastiikkakirurgiaa ja taitavaa meikkausta.
Meikkaan kyllä, kai se sitten tekee minusta bimbon.
Minua vain ihmetytti kommenttisi, että meikillä saisi kenestä tahansa kaunottaren. Ei saa, tiedän sen itsestänikin - ei minusta tule Audrey Hepburnia vaikka kuinka värkkäisin naamaani meikillä uuteen uskoon. Kyllä siellä alla pitää olla ne tietyt piirteet jotta voi näyttää kauniilta.
Kyllä julkisuudessa on useitakin viimeisen päälle tällättyjä naisia joita en kutsu kauniiksi. Se on sinun oma syysi, jos pidät jotakuta kauniina vain siksi että hänellä on meikkiä. Jos meikkaisit itse, tietäisit ettei meikillä pysty kuin tiettyyn rajaan asti kaunistamaan. Toisilla on hyvät piirteet joita meikki vain korostaa.
Sinä vaikutat enemmän katkeralta kuin minä, sillä sinun mielestäsi kauneus on kauneutta vain kun ei ole meikit naamassa ja että kauniit meikatut naiset eivät ole kauniita, jos he näyttävät pliisummilta ilman meikkiä.
Minä ainakin voin sanoa että joku on kaunis ilman että minun pitäisi nähdä hänet ilman meikkiä. Joku viisas sanoikin että kaunis nainen on kaunis oli sillä meikkiä tai ei.
Olen eri kuin se jota alunperin kommentoin. Itse asiassa meikkaan itsekin, ja juuri siksi tiedän, että taitavallameikkauksella saa ihmeitä aikaan. Eivät kaikki tietenkään osaa, mutta itse saan meikkaamalla jopa piirteitä muutettua ja hämättyä katsojaa
Mutta sinulla on oltavat omasta takaa riittävän hyvät piirteet, jos kerran lopputulos on luokkaa "erittäin kaunis". Et ilmeisesti tajua olevasi kaunis ilman meikkiäkin. Moni kaunis on niin itsekriittinen ettei edes tajua kuinka kaunis on. Uskon sinun lukeutuvan heihin.
Noh, kiitoskiitos, ja ymmärrän kyllä pointtisi, josta olen samaa mieltä; moni oikeasti kaunis on todella itsekriittinen ja pitää itseään rumana, vaikka ei todellakaan sitä ole. Johtuu varmaan kateellisten koulukiusaamisesta tai muusta vastaavasta.
Siitä huolimatta en ole mitenkään kaunis, vaan pikemminkin tavallisen ja mitäänsanomattoman näköinen, mutta saan itsestäni meikeillä kauniin. Opettelin meikkaamisen youtube-videoista ja nettisivuilta. Olen siinä todella hyvä vaikka itse sanonkin ja uskoisin että saisin taidoillani rumastakin hyvännäköisen. Toki piirteet vaikuttavat ja kaunista ei tarvitse meikata paljon tai kauan, jos ollenkaan.
No kauneus on usein tavallisuutta! Ja tottakai sinä pidät omia meikittömiä kasvojasi tavallisina jos vertaat niitä meikattuihin kasvoisi. Me elämme yhteiskunnassa jossa naiset on totuttu näkemään meikattuina. Sen takia meikittömät kasvot näyttävät meidän silmissämme usein tavallisilta ja pliisuilta verrattuna meikattuihin kasvoihin, sillä värittömyys on ihmisten silmissä pliisua. Moni ihminen on ilman meikkiä väritön, mutta meikillä hänen piirteensä tulevat esiin - jos piirteet itsessään ovat kauniit (mittasuhteet) niin meikki tuo ne paremmin esiin, kun taas jos piirteet ovat huonot, ei sama meikki niitä kaunista.
Jos nainen on minun silmääni kaunis meikattuna, hän on sitä myös ilman meikkiä. Koska minä en koskaan sano ketään sellaista kauniiksi, joka on vain yrittänyt luoda itsestään kaunotarta meikillä, vaikka ei sitä ole.
Jenni Vartiainen. Ilman megalomaanisia kajaaleita tosi pienet ja lähekkäin olevat silmät ja kapeneva ohimo.
Gwyneth Paltrow. Minusta aina ollut olmin näköinen.
Ilmeisesti vaaleus saa ulkomaalaiset hulluiksi. Mikä on hassua, itse oon aina pitänyt tummaveriköitä kaikkein kauneimpina.
Mikäs siinä tosin.
T. Itsekin suhteellisen vaalea
Sama, tuo Gwyneth. Tainnu saada reittä pitkin kaunottaren imagonsa. Naamalla mahdoton tehtävä.
People-lehden vuoden seksikkäimmäksi mieheksi valittu jamppa. Blake Shelton? Kuka se edes on? Tollasia näkee vähintään tusinan verran kun vaan kävelee lähikauppaan ostoksille.
Matt Damon näyttää suomalaiselta perunalta.
Vierailija kirjoitti:
No ei sen ulkonäköä ole hehkutettukaan.
Silvia, kuningatar hah hah. Ja luonne myös teennäisen sievistelevä.
Vierailija kirjoitti:
Tarja Halonen,Silvia Modig, Pirkko Saisio.
Missä ja koska näiden ulkonäköä on hehkutettu?
Vierailija kirjoitti:
Ai nimenomaan suomalaiselta perunalta?
Vierailija kirjoitti:
People-lehden vuoden seksikkäimmäksi mieheksi valittu jamppa. Blake Shelton? Kuka se edes on? Tollasia näkee vähintään tusinan verran kun vaan kävelee lähikauppaan ostoksille.
Lähikaupan tusinamiehet eivät ole julkkiksia, joille on eri kriteerit. Julkisuus x ulkonäkö x vaikutusvalta x varallisuus = seksikkyys miehessä. Jos jotakin on enemmän, jotakin voi olla vähemmän, mutta aina se julkisuus, vaikutusvalta ja varallisuus saa julkisen sanan suhtautumaan myös ulkonäköön positiivisemmin. Julkkis on komistus tilanteessa, jossa tavista ei edes huomata.
Vierailija kirjoitti:
Silviahan oli kaunis oikeastaan siihen asti, kunnes alkoi oikein urakalla kaunistautumaan kirurginveitsen avustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko hänet kun osaat sanoa että luonteensa on teennäisen sievistelevä?