Julkkikset joiden ulkonäön hehkutus ihmetyttää teitä?
Minusta Kate Moss on aina ollut oudon eikä kovin nätin näköinen. Nykyään jotenkin elähtänyt, vaikka vasta vähän päälle 40.
Kommentit (549)
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo on suomalaiseksi mieheksi hemmetin hyvännäköinen jopa rähjäisen näköisenä ja vanhempanakin.
Äitinsä onkin unkarilainen, johtuisikohan siitä.
Rachel Adamsin leffoja en halua katsoa, kun hänellä on luomia joka paikassa.
Miehistä en tykkää Russell Crowen ulkonäöstä, plösö kolmiosilmä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti vain totean, että kun näiltä kaikilta otettaisiin meikit, hiuslisäkkeet, täytteet ym pois niin olisivat suht tavallisen näköisiä. Ja toisaalta aika monesta meistä saisi maailman tähden, kun vähän pyntättäisiin.
Heh, joo kyllähän täällä joka toinen mamma tietysti on joku 178 cm, 55 kg, kuten nuo parjatut VS enkelit. Jotain realismia nyt oikeesti. Eihän juuri kukaan näytä tuolle kuin nuo naiset. Eri asia onko omaan makuun nättejä, mutta ei nyt missään tapauksessa mitään taviksia kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Candice-jankkaaja ihan kunnossa?
Etkö salli sitä että kaikki eivät pidä häntä erityislaatuisena?
Rauhoitu, maailmassa on epäarvoisempiakin asioita.Sallin. Luetko yhtäkään viestiäni vai kelaatko vain nopeasti läpi ja teet sitten ihmeellisiä puoliluettuja oletuksia? Olen sanonut, että hänet pulskaposkiseksi nimittäminen on silkkaa mustamaalaamista, vääristelyä, valehtelua. Sitten asia kärjistyi siihen että minä, joka häntä puolustin, olinkin itsetunnoton. Aika ironista, että toisten naisten haukkuja nimittää muita itsetunnottomiksi.
Tuosta on jo monta päivää aikaa sitä paitsi, miksi nyt asiaan tartut?
Paksuposkisuus ei ole mikään absoluuttinen fakta. En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta silmääni pisti se, miten sinä et ymmärrä kauneuden olevan katsojan silmissä. Jonkun mielestä Candicen posket ovat paksut, eikä se ole valehtelua ja vääristelyä vaan mielipidekysymys. Myös minun silmääni miellyttää enemmän kapeammat kasvot, siis jopa luisevan kapeat ja siksi minun silmääni Candicen kasvot ovat pyöreät. Ei se ole vale tai loukkaus, vaan mielipide.
Samalla tavalla tuon toisen linkatun VS-mallin vartalo on mielestäni tasapaksu, niinkuin Cameron Diazillakin. Minulle tasapaksu vartalo tarkoittaa kroppaa, joka voi toki olla hoikka mutta sieltä ei erotu vyötärö, lantio, rinnat, vaan hartioita reisiin kaikki on samanlevyistä. Se ei tarkoita, etteikö sama kroppa voisi jonkun toisen mielestä olla upea. Minun silmääni nyt vain sattuu miellyttämään tiimalasivartalo, ja näillä naisilla ei tiimalasia ole ainakaan sanan siinä merkityksessä, miten minä sen ymmärrän.
Se menee niin, että sitä joko on paksuposkinen tai ei ole. Candice ei ole ja toisin väittäminen on mustamaalausta ja vääristelyä. Se, että joku omaa luisevammat kasvot kuin Candice, ei siltikään tee hänestä paksuposkista. Toki hänellä on pyöreäMMÄT kasvot, mutteivat ne silti OLE pyöreät ja paksut.
Mielipidekysymyksiä ovat ne, viehättääkö jonkun ulkonäkö silmää. Faktaa ovat ne, onko joku hoikka, vaalea, suurisilmäinen, raamikas tms.
Alessandra Ambrosion kroppa ei noiden sinun standardiesi mukaan ole tasapaksu, sillä hänellä on lantio ja yhdet VS-mallien suurimmista rinnoista.
https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2016/11/nintchdbpict0002852…
.
Sä et siis oikeasti tajua! Myöskään hoikkuus tai raamikkuus ei ole faktoja vaan katsojan silmissä. Toisen mielestä 65kg nainen on hoikka, toisen silmissä häbellä olisi varaa laihduttaa. Toisen mielestä vaalea on platinablondi eikä vaaleanruskeatukkainen. Kyseessä on hyvin suhteelliset käsitteet. Sun kannattais nyt oikeasti vähän rauhoittua. Jos tämä Candice ei miellytä jonkun silmää niin sä et tällä vauhkoamisella saa kenenkään mieltä muuttumaan. Korkeintaan päin vastoin, monella nyt jatkossa assosioituu tähän naiseen se rasittava AV-jankkaaja ja siksi tulee negatiiviset fiilikset.
:DDDD Tää oli hyvin sanottu. Olet huippu!
Vierailija kirjoitti:
Cindy Crawfordin tytär.
http://photos.laineygossip.com/articles/kaia-gerber-nyfw013sept17-23.jpg
Vasta 16-vuotias mutta näyttää lähelle kolmekymppiseltä. Perinyt äidiltään vain nopeasti ikääntyvän ulkonäön. Cindykin näytti parikymppisenä yli kolmekymppiseltä. Ero siinä että tytär ei vaan ole kaunis kuten äitinsä vaan hyvin tavallisen näköinen.
Silmät aiiiivan liian lähellä toisiaan. (En ole silmis, mutta tämä oli jo häiritsevää. :D)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti vain totean, että kun näiltä kaikilta otettaisiin meikit, hiuslisäkkeet, täytteet ym pois niin olisivat suht tavallisen näköisiä. Ja toisaalta aika monesta meistä saisi maailman tähden, kun vähän pyntättäisiin.
Juupajuu. Kauniita naisia ei siis ole olemassa. Kaikkien kauneus johtuu vain meikistä. No, mieti noin jos se helpottaa oloasi.
Nyt kyllä haukuit väärää puuta. Olen itse näitä onnekkaita luonnostaan kauniita ihmisiä, joka ei juuri meikkiä tarvitse. Hiukset ovat kauniit ja paksut, kroppa erinomainen. Mun ei ole koskaan tarvinnut vaivata päätäni ulkonäöllä, korkeintaan vähän peitellä sitä silloin kun en halua kateellisia ihmisiä ympärilleni.
Silti olen sitä mieltä, että meistä jokaisesta saisi meikillä jo sopivalla lisävarustelulla, litistävillä spankseilla sun muulla vetävän lyylin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupajuu. Kauniita naisia ei siis ole olemassa. Kaikkien kauneus johtuu vain meikistä. No, mieti noin jos se helpottaa oloasi.
Katkera meikkibimbo triggeröityi?
Siis onhan luonnonkauniita olemassa. Siitä huolimatta moni julkkis olisi suht tavallisen näköinen ilman hammaskuoria, hiuslisäkkeitä, plastiikkakirurgiaa ja taitavaa meikkausta.
Meikkaan kyllä, kai se sitten tekee minusta bimbon.
Minua vain ihmetytti kommenttisi, että meikillä saisi kenestä tahansa kaunottaren. Ei saa, tiedän sen itsestänikin - ei minusta tule Audrey Hepburnia vaikka kuinka värkkäisin naamaani meikillä uuteen uskoon. Kyllä siellä alla pitää olla ne tietyt piirteet jotta voi näyttää kauniilta.
Kyllä julkisuudessa on useitakin viimeisen päälle tällättyjä naisia joita en kutsu kauniiksi. Se on sinun oma syysi, jos pidät jotakuta kauniina vain siksi että hänellä on meikkiä. Jos meikkaisit itse, tietäisit ettei meikillä pysty kuin tiettyyn rajaan asti kaunistamaan. Toisilla on hyvät piirteet joita meikki vain korostaa.
Sinä vaikutat enemmän katkeralta kuin minä, sillä sinun mielestäsi kauneus on kauneutta vain kun ei ole meikit naamassa ja että kauniit meikatut naiset eivät ole kauniita, jos he näyttävät pliisummilta ilman meikkiä.
Minä ainakin voin sanoa että joku on kaunis ilman että minun pitäisi nähdä hänet ilman meikkiä. Joku viisas sanoikin että kaunis nainen on kaunis oli sillä meikkiä tai ei.
Tarja Halonen,Silvia Modig, Pirkko Saisio.
Jaqueline Kennedy ! Oli jotenkin kuin kasvonsa olisivat yhdistyneet sikiökaudella jonkun toisen alkion kanssa. Silmät metrin etäisyydellä toisistaan jne. Kauhean itsetyytyväinen hymy aina.
Varsinainen Golddigger. Ja saalisti miehensä veljeä, varattua 10 lapsen isää, Bob Kennedyä, miehensä kuoleman jälkeen.
Niin ihailtu kauneudestaan ja "hyvyydestään" aivan kuin Diana. Yöks 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera meikkibimbo triggeröityi?
Siis onhan luonnonkauniita olemassa. Siitä huolimatta moni julkkis olisi suht tavallisen näköinen ilman hammaskuoria, hiuslisäkkeitä, plastiikkakirurgiaa ja taitavaa meikkausta.
Meikkaan kyllä, kai se sitten tekee minusta bimbon.
Minua vain ihmetytti kommenttisi, että meikillä saisi kenestä tahansa kaunottaren. Ei saa, tiedän sen itsestänikin - ei minusta tule Audrey Hepburnia vaikka kuinka värkkäisin naamaani meikillä uuteen uskoon. Kyllä siellä alla pitää olla ne tietyt piirteet jotta voi näyttää kauniilta.
Kyllä julkisuudessa on useitakin viimeisen päälle tällättyjä naisia joita en kutsu kauniiksi. Se on sinun oma syysi, jos pidät jotakuta kauniina vain siksi että hänellä on meikkiä. Jos meikkaisit itse, tietäisit ettei meikillä pysty kuin tiettyyn rajaan asti kaunistamaan. Toisilla on hyvät piirteet joita meikki vain korostaa.
Sinä vaikutat enemmän katkeralta kuin minä, sillä sinun mielestäsi kauneus on kauneutta vain kun ei ole meikit naamassa ja että kauniit meikatut naiset eivät ole kauniita, jos he näyttävät pliisummilta ilman meikkiä.
Minä ainakin voin sanoa että joku on kaunis ilman että minun pitäisi nähdä hänet ilman meikkiä. Joku viisas sanoikin että kaunis nainen on kaunis oli sillä meikkiä tai ei.
Olen eri kuin se jota alunperin kommentoin. Itse asiassa meikkaan itsekin, ja juuri siksi tiedän, että taitavallameikkauksella saa ihmeitä aikaan. Eivät kaikki tietenkään osaa, mutta itse saan meikkaamalla jopa piirteitä muutettua ja hämättyä katsojaa
Vierailija kirjoitti:
Jaqueline Kennedy ! Oli jotenkin kuin kasvonsa olisivat yhdistyneet sikiökaudella jonkun toisen alkion kanssa. Silmät metrin etäisyydellä toisistaan jne. Kauhean itsetyytyväinen hymy aina.
Varsinainen Golddigger. Ja saalisti miehensä veljeä, varattua 10 lapsen isää, Bob Kennedyä, miehensä kuoleman jälkeen.
Niin ihailtu kauneudestaan ja "hyvyydestään" aivan kuin Diana. Yöks 😝
Mietin muuten ihan samaa tässä hiljattain, kun näin kuvan hänestä Englannin kuningattaren kanssa. Jacquelinellahan oli ihan selkeästi FAS -piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihailtu kauneudestaan ja "hyvyydestään" aivan kuin Diana. Yöks 😝Mietin muuten ihan samaa tässä hiljattain, kun näin kuvan hänestä Englannin kuningattaren kanssa. Jacquelinellahan oli ihan selkeästi FAS -piirteitä.
Presidenttien vaimojen kauneutta jostain syystä kuuluu hehkuttaa. Michelle Obama on suorastaan ruma nainen ja silti joka paikassa kehutaan hänen upeauttaan.
Jaqueline ei mielestäni ollut kuitenkaan hullumman näköinen:
http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.2219716.1431462744!/img/htt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihailtu kauneudestaan ja "hyvyydestään" aivan kuin Diana. Yöks 😝Mietin muuten ihan samaa tässä hiljattain, kun näin kuvan hänestä Englannin kuningattaren kanssa. Jacquelinellahan oli ihan selkeästi FAS -piirteitä.
Totta! Hassua kun mielikuvani / muistini mukaan hän olisi ollut kaunis, mutta kun googlasin hänen kuviaan niin tosiaan ilmetty FAS hänellä.
Ron Jeremy
Vastenmielisen näköinen viiksi papparainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä haukuit väärää puuta. Olen itse näitä onnekkaita luonnostaan kauniita ihmisiä, joka ei juuri meikkiä tarvitse. Hiukset ovat kauniit ja paksut, kroppa erinomainen. Mun ei ole koskaan tarvinnut vaivata päätäni ulkonäöllä, korkeintaan vähän peitellä sitä silloin kun en halua kateellisia ihmisiä ympärilleni.
Silti olen sitä mieltä, että meistä jokaisesta saisi meikillä jo sopivalla lisävarustelulla, litistävillä spankseilla sun muulla vetävän lyylin.
Ok, käsitin siis väärin. Oletin että kyse oli kasvojen kauneudesta. Kasvojen kauneudessa kun on kyse kasvojen symmetriasta ja mittasuhteista. Olisit tarkentanut että puhut hyvännäköisyydestä. Hyvännäköiseksi meistä suurin osa voi muuttua, mutta kauniiksi ei. Minä käsitän kauneuden nimenomaan kasvojen kauneutena.
Vierailija kirjoitti:
Danny parturiin!!
Minkälaisen tukan leikkaisit Dannylle, jos olisit kampaaja? Oisko sellanen Kim Jong-Un -malli?
Totta. Amerikassa ihannoidaan jostain syystä korviin asti ulottuvaa jokerihymyä/leveää suuta naisilla.
Julia Robertsin lisäksi Cameron Diaz on tästä hyvä esimerkki.