Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkikset joiden ulkonäön hehkutus ihmetyttää teitä?

Vierailija
23.11.2017 |

Minusta Kate Moss on aina ollut oudon eikä kovin nätin näköinen. Nykyään jotenkin elähtänyt, vaikka vasta vähän päälle 40.

Kommentit (549)

Vierailija
541/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tässä ketjussa mainitut naiset ovat erittäin viehättäviä, jotkut erityisesti karismansa vuoksi. Kateus, kateus, kateus - vaikka mollaajathan eivät itse sitä ominaisuutta itsessään tiedosta. "Taas vedetään se kateuskortti!" Tällainen ketju ansaitsee 30+ sivua????!! Hankkikaa elämä. Alkakaa tekemään työtä oman itsenne kanssa. Mitä aivokapasiteetin ja ajan tuhlausta - tätä varten elätte tällä maapallolla. Ei ihme, että Suomella menee huonosti.... ja nyt vielä lopuksi: miksi itse tuhlaan aikaani täällä, kun kommenttini ei ketään teistä tule muuttamaan. yhyy.

Vaikka kuinka muuta tahtoisit niin on nainen -tai mies- minkänäköinen tahansa ja superkaunotar/komistus joidenkin/valtaosan silmissä niin AINA on ihmisiä jotka eivät heitä sellaisina näe (joitain muita kyllä)  ja siinä ei ole kyse kateudesta.

Jos joku sanoo että ei pidä prinsessa Madeleinea ihmeellisen kauniina mutta kruununprinsessa Victoriaa kyllä niin oikeasti (logiikkasi mukaan) Madeleine onkin hänestä tosi kaunis ja hän on siitä kateellinen, Victoria taas ei oikeasti olekaan niin kaunis kuin ko kommentoija väittää ja siksi on "turvallista" kehua Victorian kauneutta kun siitä ei ole syytä olla kateellinen?

Älytöntä.

Tiedän kyllä että on yleisiä kauneusihanteita jne mutta siitä huolimatta nuo ovat makuasioita.

Madeleinea ei muuten sanottu rumaksi. Todettiin pistävästä katseesta jotain, harkitusta tekohymystä ja että ei ole NIIN upea kuin yleensä hänestä sanotaan.

Luulit ilmeisesti vastaavasi samalle tyypille kuin aiemmin, eli minulle. Väärin meni.

Oman logiikkasi mukaan hoikka nainenkin voi olla läski ja se on mielipideasia. En hirveästi ottaisi sinulta vastaan mitään lausuntoja tuollaisen aivopierun jälkeen.

Puutunpa minäkin (ensimmäisen kerran ettei väärinkäsityksiä synny) keskusteluun: makuasioita ne ovat. Korkeat/matalat poskipäät, pieni/iso leuka, suuret/pienet silmät lähellä/kaukana toisistaan, pehmeä/pistävä katse, suora/nykerö nenä jne.

Ei niistä löydy koskaan täyttä yksimielisyyttä. Eikä (ainakaan kaikkien kohdalla) ole mitään tekemistä kateuden kanssa.

Minusta tuo prinsessa esimerkki oli hyvä.

Ei korkeat poskipäät, suuret silmät ja mitkään muutkaan noista ole mitään mielipideasioita. Ne joko ovat tai eivät ole yleisen käsityksen mukaan. Jos jollain silmien välissä oleva ero on 10cm, silmät ovat silloin kaukana toisistaa, vaikka jollain muulla olisikin 20cm ero. Se ei poista sitä, että ensimmäiseksi mainitulla silmien välinen ero on huomattavan suuri.

Samalla tavalla, jos posket ovat korkealla, ne ovat. Tai sitten eivät ole. Vaikka jollain muulla olisi ne otsassa asti, se ei muuta sitä että jollain muulla ne voivat silti olla korkealla, koska suurimmalla osalla ihmisistä näin ei ole.

Nenä on suora jos se on suora, ja sykerö jos se on sykerö, pottu jos on pottu. Kukaan tuskin erehtyy sanomaan pottunenää suoraksi, jos se selvästi on suora eikä pottunenä.

Vierailija
542/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki tässä ketjussa mainitut naiset ovat erittäin viehättäviä, jotkut erityisesti karismansa vuoksi. Kateus, kateus, kateus - vaikka mollaajathan eivät itse sitä ominaisuutta itsessään tiedosta. "Taas vedetään se kateuskortti!" Tällainen ketju ansaitsee 30+ sivua????!! Hankkikaa elämä. Alkakaa tekemään työtä oman itsenne kanssa. Mitä aivokapasiteetin ja ajan tuhlausta - tätä varten elätte tällä maapallolla. Ei ihme, että Suomella menee huonosti.... ja nyt vielä lopuksi: miksi itse tuhlaan aikaani täällä, kun kommenttini ei ketään teistä tule muuttamaan. yhyy.

Vaikka kuinka muuta tahtoisit niin on nainen -tai mies- minkänäköinen tahansa ja superkaunotar/komistus joidenkin/valtaosan silmissä niin AINA on ihmisiä jotka eivät heitä sellaisina näe (joitain muita kyllä)  ja siinä ei ole kyse kateudesta.

Jos joku sanoo että ei pidä prinsessa Madeleinea ihmeellisen kauniina mutta kruununprinsessa Victoriaa kyllä niin oikeasti (logiikkasi mukaan) Madeleine onkin hänestä tosi kaunis ja hän on siitä kateellinen, Victoria taas ei oikeasti olekaan niin kaunis kuin ko kommentoija väittää ja siksi on "turvallista" kehua Victorian kauneutta kun siitä ei ole syytä olla kateellinen?

Älytöntä.

Tiedän kyllä että on yleisiä kauneusihanteita jne mutta siitä huolimatta nuo ovat makuasioita.

Madeleinea ei muuten sanottu rumaksi. Todettiin pistävästä katseesta jotain, harkitusta tekohymystä ja että ei ole NIIN upea kuin yleensä hänestä sanotaan.

Luulit ilmeisesti vastaavasi samalle tyypille kuin aiemmin, eli minulle. Väärin meni.

Oman logiikkasi mukaan hoikka nainenkin voi olla läski ja se on mielipideasia. En hirveästi ottaisi sinulta vastaan mitään lausuntoja tuollaisen aivopierun jälkeen.

??????

Miksi vastaat kaksi kertaa? No puhuit siitä että kasvojen paksuus on suhteellista ja mielipideasia, vaikkei se sitä todellakaan ole.

Sinulla on nyt asenne- tai ymmärrysongelma. Koita käsittää että kommentit eivät ole saman ihmisen kirjoittamia. Lihavuuskommentoija oli joku muu, samoin nämä eivät ole keskenään samoja. 

Kyllä se sama logiikka siinä oli kuitenkin, eli sama henkilö mitä luultavimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cindy Crawfordin tytär.

http://photos.laineygossip.com/articles/kaia-gerber-nyfw013sept17-23.jpg

Vasta 16-vuotias mutta näyttää lähelle kolmekymppiseltä. Perinyt äidiltään vain nopeasti ikääntyvän ulkonäön. Cindykin näytti parikymppisenä yli kolmekymppiseltä. Ero siinä että tytär ei vaan ole kaunis kuten äitinsä vaan hyvin tavallisen näköinen.

Kateus on katala sairaus.

Kuka helvetti näkee vuonna 2001 syntyneessä naturellissa tytössä kolmekymppisen naisen? Näyttää ikäistään vanhemmalta, mutta ei noin paljon.

Kylie Jenner sen sijaan näyttää liikaa kauneusleikkauksia ottaneelta nelikymppiseltä.

Tässä ketjussa kysyttiin keitä julkkiksia pidämme ylihehkutettuina ja minä sanoin, että Kaiaa. Hän on mielestäni ikäistään vanhemman näköinen, jonkun toisen mielestä ei varmaankaan. Tämän havaitseminen ei ole mikään kateuden merkki. Jännä että takerruit juuri minun kommenttiini Kaiasta, vaikka kaikkihan täällä ovat maininneet omia näkemyksiään heidän mielestään ylihehkutetuista julkkiksista.

Tuo "havaintosi" on ihan omaa patoutumaasi jostain, mitä me muut emme voi tietää. Kaia ei todellakaan näytä 30-vuotiaalta, sanoitpa mitä hyvänsä.

http://cdn-img.instyle.com/sites/default/files/styles/684xflex/public/i…

Mitä ihmeellistä siinä on, että takerrun kommenttiisi Kaiasta? Et sinä tiedä, kenen muun kommentteihin olen tarttunut. Niihin en tartu, joista olen samaa mieltä.

Jännä, että tartuit juuri minun tarttumiseeni, vaikka täällä on useita muita jotka ovat myös kommentoineet muiden "havaintoja".

Vierailija
544/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä.

??????

Miksi vastaat kaksi kertaa? No puhuit siitä että kasvojen paksuus on suhteellista ja mielipideasia, vaikkei se sitä todellakaan ole.

No onhan se. Ei meillä ole mitään standardia, että x cm leveät kasvot on kapeat ja y cm paksut. Toisin, kuin esimerkiksi ylipainon kohdalla, jota voidaan arvioida ihan numeroin. Siltikin se, että onko jonkun mielestä normaalipainon ylärajalla tai alarajalla oleva ihminen komea tai kaunis on MIELIPIDEASIA.

Kauneus ja komeus toki ovat mielipideasioita, mutta selvästi yleisen käsityksen mukaan kauniita ja komeita naisia ja miehiä ei voi sanoa rumiksi, koska he eivät ole rumia.

Sen sijaan hoikkuus ja lihavuus eivät ole mielipideasioita, eikä jykevä leuka, korkea otsa, matala otsa, silmät lähellä tai kaukana toisistaan, siniset tai ruskeat silmät.

Vierailija
545/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä suurin osa kommentoi sellaisten julkkisten nimiä, joita ei vain itse syystä tai toisesta pidä kauniina tai komeina, ei suinkaan sellaisia joita yleisesti sellaisika hehkutetaan. Kummallista, että homman nimi lukee otsikossa eikä ihmiset silti osaa vastata tehtävänantoa.

Kummallista on myös, että tällaisia samanlaisia ketjuja ilmestyy useamman kerran kuussa tänne, tarkoituksena vain ja ainostaan nostaa itseään ja muita taviksia jalustalle ja joukkolynkata muita, kauniita tai vähemmän kauniita ihmisiä heidän ulkonäkönsä takia törkeästi.

No tämä on sitä tavisnaisen tai ruman naisen lohdutuslynkkausta. Kun sen tajuaa niin tietenkään tätä ei ota tosissaan. Kaikkihan täälläkin mainitut ihan niitä kotimaisia myöten on oikeasti hyvännäköisiä. Kaikki vaan omalla persoonallisella tavalla. Niin ja oikeasti kauniiden ei koskaan tarvitse lynkata muiden ulkonäköä siihen ei ole mitään tarvetta.

Niinpä tässäkin on se vanha totuus ihminen tuomitsee aina itse itsensä. Rumat haukkuu kauniita rumiksi, tyhmät älykkäitä tyhmiksi, köyhät rikkaita keinottelijoiksi, lihavat laihoja rumiksi, vanhat nuoria ties miksi jne. Eli kun jotain toisesta sanot se kertoo aina sinusta enemmän kuin siitä ketä haukut 🙂

Vierailija
546/549 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matt Damon näyttää suomalaiselta perunalta.

Sillä on suomalaiset sukujuuret

Vierailija
547/549 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashianin klaani, Kate Moss ja Johnny Depp. Suomalaisista Bea Toivonen ja Sofia Belorffi.

Vierailija
548/549 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos ette sattuneet tietämään niin mallejen ei ole tarkoituskaan olla mitään kaunottaria... Missikisat on erikseen.

Vierailija
549/549 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Penttilä.