Tietäjä Akvavitix paikalla
Taikajuoma porisee padassa ja kohta gallialaiset pääsevät taas juomaan sitä.
Kommentit (170)
Akvavitix, käytätkö vesipohjaista liukuvoidetta?64
Täällä on tänään joku esiintynyt Akvavitixina. Langetan druidien kirouksen tämän henkilön päälle. Tämän jälkeen kirottu henkilö ei kykene bongottamaan enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Akvavitix, käytätkö vesipohjaista liukuvoidetta?64
Saksanpähkinäpohjainen on paras
Höpö, höpö itse olet vale-Akvavitix. Oikea Akvavitix ei ole tuollainen perverssi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luokkasi kovis-tytöstä tuli isona?
KleopatraKelpuutatko minut poikaystäväksi ?
TottakaiPettääkö mieheni pikkujouluissa ?
Minun kanssani mutta vain vähän.Miksi köyhät eivät osaa suunnitella elämäänsä ?
Ovat luultavasti roomalaisiaSaanko puuttua vaimoni rahankäyttöön?
Tottakai. Se on velvollisuutesiMillaistakohan olisi ollut asua keskiajan linnassa?
Aika eroottistaOnko Anna Abreulla ikäisekseen todella uurteiset kasvot! ?
Kelpaa bongotukseen
Julkkikset joiden ulkonäön hehkutus ihmetyttää teitä?
Kaikki
Saiko Jaajo Linnoinmaa sai kerrankin tarpeekseen... ?
Jos minä bongotan, kaikki saavat tarpeeksiJa vielä viimeinen ratkaiseva kysymys, jos tähän vastaat oikein niin julistan Teidät maailman globaaleimmaksi ja viriilimmäksi iänikuiseksi, jopa Väinämöistä suuremmaksi, tietäjäksi...
Kumpi ompi parempi, porkkana vai patonki ?
Porkkana koska patonki on liian pehmeä peppuun
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö itse olet vale-Akvavitix. Oikea Akvavitix ei ole tuollainen perverssi kuin sinä.
Olen druidi. En perverssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akvavitix täällä taas, kysykää nyt perkele!
jokos tietäjän rööri on rasvattu päivän orgioita varten ?
Vietätkö eunukkien kanssa Black Fridaytä ?
Jokainen saa suolihuuhtelun taikajuomalla
Kuka hullu pilasi tämän hyvän ketjun rivouksillaan? Joku avohoitopotilas?
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu pilasi tämän hyvän ketjun rivouksillaan? Joku avohoitopotilas?
En ymmärrä mitä tarkoitat.
Obelix kaipaa edelleen housujaan.
Akvavitix ei ole tuollainen perverssi kuin sinä ja minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen ja minulla on sitkeä tupakkayskä ja minulla on sitkeä ja minulla on sitkeä ja minulla ei ole.vauva.fi on hyvin tunnettu Oulussa ja minulla ei ole mitään tekemistä kanssa on ongelmia itsesi kanssa tietysti ja minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Akvavitix ei ole tuollainen perverssi kuin sinä ja minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen ja minulla on sitkeä tupakkayskä ja minulla on sitkeä ja minulla on sitkeä ja minulla ei ole.vauva.fi on hyvin tunnettu Oulussa ja minulla ei ole mitään tekemistä kanssa on ongelmia itsesi kanssa tietysti ja minulla ei ole.
Nyt on joku saanut napakan iskun Senilixin ryhmyisestä kävelykepistä. Käy lepäämään niin se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Se on velvollisuutesiMillaistakohan olisi ollut asua keskiajan linnassa?
Kelpaa bongotukseen
Kaikki
Jos minä bongotan, kaikki saavat tarpeeksiJa vielä viimeinen ratkaiseva kysymys, jos tähän vastaat oikein niin julistan Teidät maailman globaaleimmaksi ja viriilimmäksi iänikuiseksi, jopa Väinämöistä suuremmaksi, tietäjäksi...
Oikea vastaus olisi ollut naisella: olen runkannut kummallakin, kyllä kulli ompi parempi...
Tässä taas Tietäjä oli kysyjää viisaampi, eli eihän kukaan hullu patonkia perseeseen työnnä...
Julistan teidät täten Tietäjäksi Iän Ikuiseksi, ja lähden porkkana byllyssä (pepou) baariin vonkaamaan :)
Aika moni naimisissa oleva mies antautuu tälläkin pikkujoulukaudella hekumallisen reikäni äärellä - eikä kerta pari vielä homoa tee ;)
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa bongotukseen
Kaikki
Oikea vastaus olisi ollut naisella: olen runkannut kummallakin, kyllä kulli ompi parempi...
Tässä taas Tietäjä oli kysyjää viisaampi, eli eihän kukaan hullu patonkia perseeseen työnnä...
Julistan teidät täten Tietäjäksi Iän Ikuiseksi, ja lähden porkkana byllyssä (pepou) baariin vonkaamaan :)
Aika moni naimisissa oleva mies antautuu tälläkin pikkujoulukaudella hekumallisen reikäni äärellä - eikä kerta pari vielä homoa tee ;)
M41
Ja joka kymmenes kertaa nollaa kaiken.
Muista taikajuomaa kohtuudella ja kun bongotat voit hihkua nimeäni
Av on todella iso pippeli nousee pystyyn ja minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen on hyvin herkkä ja minulla ei ole tuollainen perverssi kuin sinä ja minulla ei ole siihen verrattuna ei ole tuollainen perverssi kuin pumppu ja alistamisesta ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen ja minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen ja minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Druidi on substantiivi, perverssi on adjektiivi. Pervertikko on perverssi substantiivi,joka sopinee sekä Ap:lle että vale-teeskentelijälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Druidi on substantiivi, perverssi on adjektiivi. Pervertikko on perverssi substantiivi,joka sopinee sekä Ap:lle että vale-teeskentelijälle.
Suositan sinullekin kypärän käyttöä sekä korvatulppia. Trubadurixin soitto ja laulu sekä Senilixin sauva saattavat muutoin aiheuttaa peruuttamattomia vahinkoja päällesi.
Av on todella iso pippeli pystyssä ja minulla on sitkeä tupakkayskä ja natsilaulut raiskaavat päivittäin pojan huoneessa ja minulla on sitkeä tupakkayskä ja minulla ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi ihmissuhdetietäjä: minkkinen vai hellsten. Ja kumman kanssa olisit sillai ?
Minä olen parempi. Bongottaisin mielelläni molempia. Senilixin ryhmyinen kävelykeppi pyllyssäni
Mikä tää ketju niinku on?
Amislaisten ja sivarikilttimiesten ( lue: piilohomojen ) voimaannuttamis ja itsetuntemusryhmä. Tutustuvat seksuaalisuutensa ja purkavat patoutumiaan turvallisesti.
Kongo Bongo nyt bongottamaan pebareigää!
T: Akvavitix
Kelpuutatko minut poikaystäväksi ?
Pettääkö mieheni pikkujouluissa ?
Miksi köyhät eivät osaa suunnitella elämäänsä ?
Saanko puuttua vaimoni rahankäyttöön?
Millaistakohan olisi ollut asua keskiajan linnassa?
Onko Anna Abreulla ikäisekseen todella uurteiset kasvot! ?
Ja vielä viimeinen ratkaiseva kysymys, jos tähän vastaat oikein niin julistan Teidät maailman globaaleimmaksi ja viriilimmäksi iänikuiseksi, jopa Väinämöistä suuremmaksi, tietäjäksi...