Tietäjä Akvavitix paikalla
Taikajuoma porisee padassa ja kohta gallialaiset pääsevät taas juomaan sitä.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Kongo Bongo nyt bongottamaan pebareigää!
T: Akvavitix
Tällainen ei soveliasta. Et ole akvavitix. Taidat olla roomalainen sotilas
Anneli Auer oli eräässä entisessä elämässään roomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kongo Bongo nyt bongottamaan pebareigää!
T: Akvavitix
Tällainen ei soveliasta. Et ole akvavitix. Taidat olla roomalainen sotilas
Pikemminkin kreikkalainen sivari tai mesopotamialainen ahistelija mamou.
Monestiko on ollut parta padassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä neljälle laittomasti pystytetylle ulkomaalaisten aktivistien leireille kylämme ulkopuolella?
Ollos huoleton, kyseessä on roomalaisten ystäviemme leiri. Pidämme siellä viikonloppuna bongo-juhlat. Tulemme paikalle sankoin joukoin. Hieman olen huolissani Asterixista kun hän nykyisin on vain tyytynyt katselemaan kun me muut bongotamme toisiamme. Täytyykin tehdä hänelle eturauhastutkimus
Tyypillinen su&vakkianaali-asenne: vieraat maa8antunkeutujat ovat "ystäviä". Ilmankos roomalaiset onnistuivat hävittämään manner-kelttiläisen kulttuurin kieltä myöten. Sisäinen mädännäisyys on ulkoisen vi8ollisen paras ystävä ja hyy%säri.
Lasken sekunteja. kakkaleikit loppuu kohta U14nelmaan :)
Vierailija kirjoitti:
Monestiko on ollut parta padassa?
Joka kerta kun keitän taikajuomaa. Parta antaa kivan makuvivahteen.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että mode kehtaa alustaa tällasta. Kekkos-haastattelu oli hauskempi ja se poistettiin, vaan tää mamou-paska saa jatkaa sanomain siunauksella. Miksi ei poisteta? Koska mode itse on asialla Analixina. Lapsellista paskaa,hyva E_rkot!
En ole mamou. Olen druidi Akvavitix
Nyt oikeasti, sinä jolla on Obelixin housut. Voisitko palauttaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Akvavitix ei ole tuollainen perverssi kuin sinä ja minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen ja minulla on sitkeä tupakkayskä ja minulla on sitkeä ja minulla on sitkeä ja minulla ei ole.vauva.fi on hyvin tunnettu Oulussa ja minulla ei ole mitään tekemistä kanssa on ongelmia itsesi kanssa tietysti ja minulla ei ole.
Asiallisin kommentti tällä ammattikoulu&inttien kakkaleikkipalstalla vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akvavitix ei ole tuollainen perverssi kuin sinä ja minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen ja minulla on sitkeä tupakkayskä ja minulla on sitkeä ja minulla on sitkeä ja minulla ei ole.vauva.fi on hyvin tunnettu Oulussa ja minulla ei ole mitään tekemistä kanssa on ongelmia itsesi kanssa tietysti ja minulla ei ole.
Asiallisin kommentti tällä ammattikoulu&inttien kakkaleikkipalstalla vähään aikaan.
Noobi kehuu omaa kommenttiaan
Voi vittu, mitä shaissea tämä ketju on. Herätys ylläpito!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että kehuu niin kaikkien aikojen viihdyttävin ketju pysyy esillä
Vierailija kirjoitti:
Voi vittu, mitä shaissea tämä ketju on. Herätys ylläpito!
Tässä ei ole mitään minkä takia pitäisi poistaa. Muutama yksittäinen kommentti kyllä mutta muuten hauska ketju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tuntemattoman psykosekon kommenttia joka kumminkin onnistui olemaan asiallisempi kuin useimmat tän ketjun kökkökakkakommentit, eikö ois jo lähtee nousuhumalaräkälään laulaan karaokea nuotivierestä, vai ootteks teki jo tällä?
Syyllistyit pahimpaan rikokseen eli druidin solvaamiseen. Langetan kirouksen päällesi. Tästä eteenpäin kykenet vain bongottamaan kun puet päällesi moldovalaisen kansallispuvun joka on siunattu kolmesti neljän eri druidin elämän nesteillä tai sinulla on amaryllixin haiseva kala pepussa