Tietäjä Akvavitix paikalla
Taikajuoma porisee padassa ja kohta gallialaiset pääsevät taas juomaan sitä.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akvavitix ei ole tuollainen perverssi kuin sinä ja minulla ei ole ollut kavereita seitsemään vuoteen ja minulla on sitkeä tupakkayskä ja minulla on sitkeä ja minulla on sitkeä ja minulla ei ole.vauva.fi on hyvin tunnettu Oulussa ja minulla ei ole mitään tekemistä kanssa on ongelmia itsesi kanssa tietysti ja minulla ei ole.
Asiallisin kommentti tällä ammattikoulu&inttien kakkaleikkipalstalla vähään aikaan.
Noobi kehuu omaa kommenttiaan
Ei vaan tuntemattoman psykosekon kommenttia joka kumminkin onnistui olemaan asiallisempi kuin useimmat tän ketjun kökkökakkakommentit, eikö ois jo lähtee nousuhumalaräkälään laulaan karaokea nuotivierestä, vai ootteks teki jo tällä?
Sinunkin kannattaisi kokeilla Senilixin ryhmyistä kävelykeppiä.. se laukaisee myös mielenterveydellisiä solmuja.
Vierailija kirjoitti:
Uppaajat niitä touhoja joitten mielestä "luokkakokous" oli hyvä filmi.
Kyllä Asterix elokuvat on hyviä
Miksi mammat eivät anna pebouta, vaan miesten pitää hakea sitä baarista, missä sitä on tarjolla yllin kyllin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammat eivät anna pebouta, vaan miesten pitää hakea sitä baarista, missä sitä on tarjolla yllin kyllin...
Juttusi on erikoinen. Mammat eivät anna niin miehet hakevat baarista? Ai niin, miehet löytävät baarista aitoja gallialaisia bongojunan miehiä. No mikä se ongelma on?
Edelleen, sinä jonka luokse Obelix jätti housunsa, ole ystävällinen ja tuo ne heti tänne.
Siellä juotiin, siellä nussittiin...Akvavitixiin tyhjennettiin pussit niin :)
Me hässittii koko yö. Aah, mitkä katot.
Vierailija kirjoitti:
Siellä juotiin, siellä nussittiin...Akvavitixiin tyhjennettiin pussit niin :)
Oi ystäväiseni, tästä nimenomaan on kysymys bongojunassa.
Vierailija kirjoitti:
Me hässittii koko yö. Aah, mitkä katot.
Obelix? Mihin jätit amaryllixin?
Huomenta kaikille Gallian kukoille.
Druidinne on jälleen täällä
Suolihuuhtelut Akvaviittipervolle
Vierailija kirjoitti:
Suolihuuhtelut Akvaviittipervolle
Saamasi pitää. Obelix pitelee sinua ja minä kaadan suoleesi kuumaa taikajuomaa.
Onkos arvon gallialaiset olleet viikonloppuna bongottamassa?
Höh......taas mammain mielikuvitusleikkejä, mammojen hellittelytuokioita, lässytystuokioita :) Ootte te niin ihania lapsia! Vai onko nää jotain larppaajia? Niitä, jotka valtaavat Tampereenkin joka vuosi ja edes Subwayhin ei pääse ostaa leipää, kun ne jonottaa sinne 30 metrin jonossa.
Paljonko tulee lihasmassaa jos bongottelee homo-orgioissa ?
Mitä sarjaa sarjaa tai elokuvaa olet katsonut viimeksi, ja kerro myös mielipiteesi siitä?
Olisiko sulla pokkaa laittaa viestiä henkilölle, jota et ole nähnyt 20 vuoteen?
Akvavitixin höpönimi?
Lisääkö hopeavesi hopeaketun puoleensavetävyyttä?
Sofian ja Bean jättiasunto Lontoossa - miten varaa?
Mitä mieltä olette kun kirkkoon kuulumattomat pitävät lapsille ns. nimiäisiä?
Älyttömin kuulemasi pariskuntien välinen ”vessasääntö”?
Onko teillä välillä päiviä jolloin että ulosta? Vaikka pääsääntöisesti käytte joka päivä?
Onko Didem:n ukko lähtenyt lätkimään ?
Uppaajat niitä touhoja joitten mielestä "luokkakokous" oli hyvä filmi.