Kävin läpi vaatevarastoani, minulla oli 49 mekkoa?
Kommentit (17)
Piti ihan käydä laskemassa. Minulla on pikaisesti laskettuna 43, jokunen saattoi jäädä laskematta. Minulle se on sopivasti, tosin aina välillä tarvitaan lisää. Minä käytän arkimekkoja arjessa, juhlamekkoja ja myös välillä iltapukuja, ja mekkoja on niin kesään kuin talveenkin. Kyllä niitä kertyy.
Järkyttävän paljon! Käytätkö ollenkaan muunlaisia vaatteita?
Eikö teillä parempaa tekemistä ole, kun siunailla mekkojenne määrää? Eiköhän fiksu ihminen tiedä, miten paljon hän vaatteita tarvii.
Ihan hyvä määrä. Mekot on ihania, millaisia mekkoja sinulla on?
JättiP? Laskehan uusiksi, luku kasvaa varmasti.
Jos lasken mekot ja hameet yhteen, niin niitä mulla on yhteensä n. 25 kpl. Olen kuvitellut, että mulla on aika kattava kokoelma mekkoja / hameita eri tilanteisiin, eli siihen nähden tuo sinun 49 kuulostaa paljolta. Tosin jos et yleensä käytä housuja, niin sitten ehkä ymmärrettävä määrä (koska itsellänihän on myös housuja paljon ja jos mekkoja olisi nykyistä enemmän, en ehtisi käyttää niitä).
Kymmenen mekkoa on ihan maksimi yhdelle ihmiselle. Tuon ylittävä määrä menee jo mielisairauden puolelle.
Mulla on ehkä joku 20 ja tarvisin enemmän erityisesti talvikäyttöön. Housut ahdistaa.
Taidat olla joku läski jolle eivät farkut mene jalkaan. Kaapuja muumille.
Voi vajaat pari kuukautta käyttää joka päivä eri mekkoa. Melkoista epäekologista haaskausta.
Jos käytät paljon mekkoja niin ei kai tuo määrä liikaa ole. Mulla taas on 3 mekkoa, ja niistäkin oon käyttänyt viimevuosina vain yhtä. En tunne oloani hyväksi mekoissa koska häpeän tikkujalkojani. Sen sijaan farkkuja ja varsinkin neuletakkeja on tosi paljon.
Etpä tarvitse enää ikinä enempää.
Laskin omat mekkoni ja sain luvuksi 33. Laskin siis vain mekot, hameet eivät ole tässä luvussa.
En koin usein käytä mekkoja. Lähinnä pidän niitä kesällä ja juhlissa.
49 kpl ei ole mielestäni paljon.
No mistä me voimme tietää oliko niitä 49?