Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Identtisiä kaksosia paikalla? Tuijottavatko ihmiset teitä?

Vierailija
22.11.2017 |

Onko täällä identtisiä kaksosia? Katsovatko ihmiset teitä pidempään jos olette yhdessä liikkeellä?
Itse inhoan todella paljon tuota tuijotusta, se on onneksi vähentynyt vuosien varrella, mutta tapahtuu siltikin vielä näin aikuisiällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuijotetaan, välillä ahdistaa.

Vierailija
2/6 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman keinosiemennysten ja koeputkien ansiosta lapseni koulussa on 400 oppilaan joukossa ainakin viidet kaksoset ja ulkonäön perusteella ovat identtisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin positiivista katsomista mutta varmaan ikävää jos jäädään tuijottamaan.

Vierailija
4/6 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/6 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan järkyttyneenä niitä identtisiä kaksosia, jotka pukeutuvat toistensa kopioiksi. Hyi hyi hyi. Kyllä jokaisen ihmisen kuuluu olla yksilö! Terveisin, itsekin identtinen kaksonen.

Vierailija
6/6 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkaisissa paikoissa kulkiessa en oikeastaan juuri itse huomioi, että katsovatko ihmiset vai ei. Tuijottamisesta en ole ikinä saanut ketään edes vahingossa kiinni.

Sitten jos ollaan pienemmässä porukassa, niin ihmiset tuntuvat katsovan joskus pidempäänkin ja usein lopulta kysyvät tai toteavat, että "Teidän on pakko olla sisarukset".

Ei häiritse eikä ahdista, paitsi jos aloittavat vertailemaan ja etsimällä etsimään eroavaisuuksia. Niin on joskus kerran tai pari tapahtunut ja se oli jo kieltämättä kiusallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä