Tuleeko kenellekään muulle treenin jälkeen aina ihan hemmetin kylmä?
Siis ei heti, vaan venyttelyn/suihkun jälkeen olen vähintäänkin vähän viluinen, auta armias tänäänkin kun piti kävellä huima 500m salilta kotiin. Alipainoinen en ole, kaikki veriarvot kunnossa (tarkistellaan mulla aina välillä Crohnin taudin takia.) Kumma juttu, onneksi tee on keksitty. :)
Kommentit (3)
Tuttu juttu mulla. Treenin jälkeen on kylmä, saattaa olla montakin tuntia. Välillä tulee treenin aikanakin kylmä, vaikka maksinitehoilla treenaisi. Joo, silloin ehkä elimistö ei toimi niinkuin pitäis.
En siis olekaan täysi friikki. :) Luulis tosiaan että liikunnan jälkeen veri kiertäisi vaan paremmin jne. No, minkäs teet... Eihän tämä vaarallista ole, ois kyllä mielenkiintoista tietää mistä johtuu.
T.ap
Jep! Tunnistan itsestäni tämän ja se on aivan sairaan ärsyttävää. Teenatessa tulee aina tietysti ihan kunnolla kuuma, mutta ei oikeastaan ole väliä, käynkö sen jälkeen suihkussa vai en, käynkö saunassa vai en niin tulee todella kova vilutus. Ja vaatteet on kuitenkin vaihdettu kuiviksi jne, joten ei voi sekään vaikuttaa. Oon kyllä muutenkin aika viluinen, mutta liikunnan jälkeinen viluisuus on jotain ihan muuta! Syytäen ole keksinyt. Luulis lihasten kehittävän lämpöä vielä jälkeenkin päin, mutta ei mulla ainakaan. :/