Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan totuuksia, joita vältetään sanomasta ääneen koska ne eivät ole kivoja

Vierailija
22.11.2017 |

Ei siis mielipiteitä, vaan faktoja!

Kommentit (391)

Vierailija
381/391 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saarnaa toiselle kosmetiikan ja elintarvikkeiden myrkyistä ja luennoi luonnonmukaisesta ruoasta ja luonnonkosmetiikasta samalla kun tupakoi ahkerasti vaikuttaa lähinnä naurettavalta.

Vierailija
382/391 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat keskimäärin hyvin autistista väkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/391 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 66v kirjoitti:

Minä ainakin sanon asiat juuri sellaisina kuin ne ovat. Sanoin suoraan esimerkiksi eräälle sukulaispariskunnalle, että heidän poikansa on jälkeenjäänyt. Siitä tietenkin nousi hirveä älämölö sukujuhlissa, joissa olemme ja monet vänkäsivät vastaan, että oikeasti tuo poika on vain lievästi autistinen, jonka takia hän on hiljainen ja ujo, mutta että oikeasti hän on keskimääräistä älykkäämpi ja tietää paljon asioita, koska hän lukee niin paljon. Paskat, sanon minä. Idiootti se poika on, täytti kesällä 16 mutta on oikeasti korkeintaan 2-3 vuotiaan tasolla älyllisesti eikä taatusti osaa puhua. Kun minä kysyin häneltä, että miksi hän ei puhu koskaan minulle, niin hän näytti kiusaantuneelta ja kehtasi sanoa, että siksi koska minä vaikutan aina niin vihamieliseltä.

1/5

Vierailija
384/391 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, joilla on rasistisia mielipiteitä ja arvoja, ovat lähes kaikki heikosti koulutettuja eivätkä ole matkustelleet ulkomailla ollenkaan tai vain hyvin vähän.

Olen akateemisesti koulutettu ja asunut vuosia useammassa Euroopan maassa. Olen maahanmuuttokriittinen nimenomaan sen vuoksi, mitä itse olen kokenut, nähnyt ja kuullut henkilökohtaisesti noissa maissa. Vaikeissa tilanteissa olevia ihmisiä pitää auttaa mielestäni, mutta ei sallimalla massamaahanmuuttoa, siitä tulee vain vain todella pahoja ongelmia kaikille.

Vierailija
385/391 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitäisi poistaa kaikista päättävistä asemista, koska ajavat kaiken vain kaaokseen ja terve järki katoaa. Juuri tämä Helsinki-päätös tässä ihan lähipäiviltä.

Vierailija
386/391 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriset lääkkeet ovat keskimäärin todella haitallisia, ja psykiatriset diagnoosit ovat pseudotieteellistä huuhaata joita ei kyetä todentamaan virallisilla tieteellisillä testausmenetelmillä.

Vierailija
387/391 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kalju on ruma

Peittely niillä pitkillä, ylikammatuilla hiuksilla on kaikkein rumin, inhottavin ja kamalin. Reilu lyhyeksi leikattu on paras tyyli, jos kaljuuntuu.

Vierailija
388/391 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet ihmiset ovat melko tekopyhiä.

Joko tietoisesti heittäytymällä tyhmäksi ja faktat sivuuttaen - taikka sitten puhtaasti omaa hölmöyttään ja naiviuttaan (asioista ei tiedetä tai haluta ottaa selvää - se kuviteltu ja itse luotu "todellisuus" riittää).

Heitän muutaman esimerkin joita on tullut vastaan.

Eräs tuttava pariskunta tykkää reissailla paljon ulkomailla, etenkin lämpöiset maat ovat visiittilistan kärjessä. Ovat jo neljästi käyneet Dubaissa ja hehkuttavat maata somessa älyttömyyksiin saakka kun on niin hieno ja onnistunut valtio. Eivät suostu kuuntelemaan ja uskomaan sitä todellisuutta mikä on tuon kaiken glamourin takana, joka länsimaisille elämys- ja kulutusjuhlaturisteille vain näytetään.

Koko valtio on esimerkki rosvovaltiosta ja maanpäällisestä helvetistä - siellä ihan orjan asemassa huonolla palkalla ja ilman oikeuksia painaa siirtotyöläiset hommia ja passit kerätään pois jotta eivät pääse pois sieltä. Rakennusalalla laiminlyödään turvallisuutta aika pahasti ja ei ole tavatonta jos joku putoaa ja kuolee. Siirtotyöläis naiset ovat mm kokkeina, siivoojina jne kotiapulaisina koiran asemassa tuolla töissä - "normaalia" on että miehet ahdistelevat ja raiskaavat mm filippiiniläis taustaisia naisia siinä työn lomassa.

Kuulemma itse kateellisena keksin vain näitä, jotta heille tulisi paha mieli kun reissaavat sinne onnelaansa. Vaikka ihan linkkejä laittaisi asiasta niin eivät lue. Ironisinta tässä on se, että tämä pariskunnan nainen on sosionomi ja tekee vapaaehtoistyötäkin amnesty internationalissa - paikallisella torilla kyllä kovaan ääneen puhuu ihmisoikeuksista. Ehkä ne on vain tärkeitä täällä kotona, muttei yleismaailmallisesti mm lomareissujen kohdemaissa.

Vierailija
389/391 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä, jos joku tauti tappaisi pari-kolme miljardia ihmistä tai tekisi suuren osan ihmisistä steriileiksi. Maapallo ei kestä edes kahta lasta per perhe, saati 6-10, kuten kolmansissa maissa jatkuvasti tehdään. On tyhmää hoitaa nälänhätää ja ja rokottaa ihmisiä keskellä aavikkoa. Se elämä ei siellä parane koskaan.

Puolet maapallon väestöstä joutaisi "pois", se olisi parasta mitä ihmiskunnalle itselleen voisi tapahtua. Pentti Linkola on tästä puhunut jo kauan, mutta  hänet on leimattu milloin debiiliksi, milloin fasistiksi. Fakta on, että pian ryhdytään sotimaan mm. puhtaasta juomavedestä, koska sitä ei vaan riitä maailman joka kolkkaan kokonaiskulutuksen yhä kasvaessa ja ympäristön saastuessa.

Ja maapallon edun kannalta se pitäisi olla nimenomaan tämän meidän puolikas, ei ne köyhyydessä ja niukkuudessa elävät, jotka eivät kuluta kymmenesosaakaan luonnonvaroja meihin verrattuna.

Tämä on totta. Hassusti vaan Linkolat sun muut haluavat ajatella, että niiden kehitysmaiden pitäisi tuhoutua ja iloitaan vähemmän kehittyneiden maiden luonnonkatastrofeista. Vaikka heistä/meistä itsestämme pitäisi aloittaa. Siis kun ajattelee maapalloa.

Tällä hetkellä suomalaisen ekologinen jalanjälki on 15:nneksi raskain maailman maista. USA on kuitenkin pahin.

Tuo suomalaisten jalanjälki on todellisuudessa hyvin pieni kun ottaa huomioon maantieteellisen sijaintimme ja lämityskauden pituuden joka on noin 9-10 kuukautta vuodessa. 

Lisäksi metsänhoidomme kautta olemme pikemminkin ekologisesti plussan puolella.

Höpöhöpö. Hiilijalanjälki on absoluuttinen luku, ei suhteellinen.

Vierailija
390/391 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaa ei vaan yksinkertaisesti voi syödä hyvällä omallatunnolla, ei vaikka olisi miten merkitty 'kestävän kalastuksen' tuotteeksi. Tonnikalanpyynti tuhoaa kala- ja merieläinkannat kaikkialla, missä sitä harrastetaan.

Vierailija
391/391 |
26.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekopyhää kirjoitti:

Todella monet ihmiset ovat melko tekopyhiä.

Joko tietoisesti heittäytymällä tyhmäksi ja faktat sivuuttaen - taikka sitten puhtaasti omaa hölmöyttään ja naiviuttaan (asioista ei tiedetä tai haluta ottaa selvää - se kuviteltu ja itse luotu "todellisuus" riittää).

Heitän muutaman esimerkin joita on tullut vastaan.

Eräs tuttava pariskunta tykkää reissailla paljon ulkomailla, etenkin lämpöiset maat ovat visiittilistan kärjessä. Ovat jo neljästi käyneet Dubaissa ja hehkuttavat maata somessa älyttömyyksiin saakka kun on niin hieno ja onnistunut valtio. Eivät suostu kuuntelemaan ja uskomaan sitä todellisuutta mikä on tuon kaiken glamourin takana, joka länsimaisille elämys- ja kulutusjuhlaturisteille vain näytetään.

Koko valtio on esimerkki rosvovaltiosta ja maanpäällisestä helvetistä - siellä ihan orjan asemassa huonolla palkalla ja ilman oikeuksia painaa siirtotyöläiset hommia ja passit kerätään pois jotta eivät pääse pois sieltä. Rakennusalalla laiminlyödään turvallisuutta aika pahasti ja ei ole tavatonta jos joku putoaa ja kuolee. Siirtotyöläis naiset ovat mm kokkeina, siivoojina jne kotiapulaisina koiran asemassa tuolla töissä - "normaalia" on että miehet ahdistelevat ja raiskaavat mm filippiiniläis taustaisia naisia siinä työn lomassa.

Kuulemma itse kateellisena keksin vain näitä, jotta heille tulisi paha mieli kun reissaavat sinne onnelaansa. Vaikka ihan linkkejä laittaisi asiasta niin eivät lue. Ironisinta tässä on se, että tämä pariskunnan nainen on sosionomi ja tekee vapaaehtoistyötäkin amnesty internationalissa - paikallisella torilla kyllä kovaan ääneen puhuu ihmisoikeuksista. Ehkä ne on vain tärkeitä täällä kotona, muttei yleismaailmallisesti mm lomareissujen kohdemaissa.

Sitten se esimerkki numero kaksi, joka tulee räikeästi mieleen myös kun tekopyhyydestä puhutaan.

Eräs koulu tuttava on vähän kliseinen "vihreitä arvoja" rummuttava neitokainen. Muuten toki mukava ihminen jos ei paasaa omaa agendaansa.

Hänen tekopyhyytensä on myös absurdia, ollaan niin vihreää ja vihreää. Ydinvoima on saatanasta ja kannattaa tuulivoimaa.

Ei vain reppana halua uskoa, että ydinvoima on puhtain ja turvallisin energian tuotto muoto tällä hetkellä yhdessä vesivoiman kanssa. Toki se loppujäte on ydinvoimassa miinus puoli, mutta Suomessa asia on ratkaistu todella loistavasti ja vakaaseen kallioperään syvälle loppusijoittamalla ei asian suhteen ole ongelmaa.

Se tuulivoima kun ei ole ensinnäkään vakaata, vaan melko jaksottaista ja toisaalta liian kovallakaan tuulella ei saada siitä energiaa kun voimalat joudutaan pysäyttämään etteivät ne hajoa. Lisäksi tuulivoima toimii ainoastaan veronmaksajien maksamien tukien varassa satoja tuhansia per päivä (laskuri netissä).

Tästä päästäänkin siihen, että tuulivoima tarvitsee rinnalleen ns säätövoimaa korvaamaan vähä tuulisina aikoina (tai liian kovalla tuulella kun voimalat ajetaan alas) ja kulutushuippuina energia vajetta. Ja sehän on kivihiilivoimalat, sehän se onkin ympäristölle ekoteko - kun fossiilisilla polttoaineilla posotetaan hiilidioksidia jne ilmakehään.

Tässäkin on enemmän kivat mielikuvat ja luulot hänellä tärkeämmässä roolissa asian suhteen kuin faktat siitä miten sitä energiaa tuotetaan ja millä reunaehdoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä