Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkertaani on muuttanut kiekuja

Vierailija
22.11.2017 |

Kyllä uskokaa tai älkää, sana kiekuja kuvaa henkilöä parhaiten. Äänestä päätellen kyseessä nuori mies. Yht'äkkiä voi yläkerrasta kuulua "Jiihaaaa" tai "Houhouhou" ja äänekästä naurua. Mietin, että mies ei mahdollisesti tajua tämän kiekumisen kuuluvan selkeästi naapuriin. Kyseessä joko lapsellinen ihminen tai jonkin sortin mielenterveystapaus. Voiko asiasta valittaa. Siis normaalia elämisen ääntä pitää kerrostalossa toki sietää, mutta lasketaanko kova ääninen kiekuminen mukaan. Ärsyttävää tuo ainakin on. Välillä jopa naurattaa ja myötähäpeä on suuri.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille seuraavaksi jiiihaaaa, kun tulee rapussa vastaan :D

Vierailija
2/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelaa jotain peliä:) Meilläkin on yläkerrassa kiekuja, oma poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se vaan avaa ääntään? Äänenavausharjoitukset saattaa kuulostaa aika hassuilta, eikä niiden ole tarkoituskaan kuulostaa järkevältä, vaan avata ääntä. 

Vierailija
4/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on puhelinmyyjä ja tekee kotona töitä

Vierailija
5/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies ei itse tajua äänensä kuuluvan selvästi alakertaan. Jos tilanne on jatkuvaa ja häiritsevää, niin voihan siitä valittaa. Voin vaan kuvitella miten noloa on, kun isännötsijä pyytää ystävällisesti lopettamaan kiekumisen :)

Vierailija
6/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mies ei itse tajua äänensä kuuluvan selvästi alakertaan. Jos tilanne on jatkuvaa ja häiritsevää, niin voihan siitä valittaa. Voin vaan kuvitella miten noloa on, kun isännötsijä pyytää ystävällisesti lopettamaan kiekumisen :)

Yläpuolellani asuu samanlainen kiekuja kautta huutaja, joka tykkää harrastaa äänenavausta etenkin öisin. Nuori mieshenkilö myös kyseessä. Hän on saanut isännöitsijältä jo kaksi huomautusta asiasta ja on molemmilla kerroilla ollut hetken hiljempaa, mutta jatkaa sitten hillumista kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ei näytä virallisen tahon huomauttelut paljoa painavan :(

Vierailija
7/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko talossani ap? Naapurissani samassa kerroksessa asuu vastaava kiekuja. Vetelee epävireisiä "oopperoita" tai mitä silläkin hetkellä lystää ihan vuorokauden ajasta riippumatta. Tän viikon suosikki on joku ysärihitti, olen torjunut jo mikä niistä...

Ja kyseessä EI ole mitkään äänenavaukset. Mieleen tulee lähinnä pienestä merenneidosta se lokki joka joikuu "LAALAAA LAALALAAAL AA LAAA" epävireisellä äänellä. Tyyppi selkeästi rakastaa omaa ääntään, mikä olisi ok jos ikä olisi jotain 3 hujakoilla tai ajankohdat vaikka siinä päiväsaikaan (eikä esim 00:50)...

Vierailija
8/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on naapurina täti, jonka ääniala on kaikkea viskibassomurinasta kolmen oktaavin c:hen samassa lauseessa. Välillä oikeasti luulen että siellä tapetaan isohkoja kotieläimiä, kun tyyppi vaan kertoo kuulumisia sukulaisille puhelimessa. En varmasti osaisi reagoida vaikka palohälytykseen tai murtoon, kun se ihan normaali äänimaailma naapurissa on mitä on. 

Vierailija
9/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämäkin tykkää lauleskella jotakin epämääräistä ja kiekuu, noita huudahduksiaan. Olen alkanut laittaa ylös näitä ajankohtia ja jos tuo kiljukaula ei pian hiljene, niin lähtee isännöitsijälle postia. Naapurissa asuu myös lapsiperhe, mutta eivät hekään tuollaista meteliä pidä. Ap

Vierailija
10/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alakerrassa asuu pari jonka miespuolinen jäsen kommunikoi karjaisuilla ja mölinällä, naispuolinen kiljahtelee ja rääkyy. Osaavat yhden sanan ja se on se v-alkuinen, sitä kyllä huutavat keuhkojensa kyllyydestä usein!

Vierailija
11/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yläkerrassani asuu joku mies, joka pelaa kavereidensa kanssa ilmeisesti jotain pelejä, ja sieltä kajahtaa aina kuorossa "VOOOEEEEEEEEEEEEEE!!" tai "AAARRRRRRGHH JESSSSSS!!" tai "AAIIIIUUUUU S**TANAHHH!!". Aina tietää milloin pelissä tapahtuu jotain dramaattista.

Vierailija
12/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen aina ollut oman taloni kiekuja!!!

Koska olen sen tyylinen, että innostun helposti :D

Vierailija
13/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsaikaan omassa kodissaan saa laulaa ja esim. avata ääntä. Ja saa "karjajdella". Saa soittaa pianoa. Raja menee hiljaisuudessa.

*

Itse laulua harrastavana pyrin tekemään treenit ennen kuutta, joskus menee puoli seitsemään. Olen kysynyt naapurin lapsiperheeltä, milloin lapset menevät nukkumaan ja milloin vetävät päikkäreitä. Yritän parhaani mukaan huomioida. Ei kuulemma kuulu kovin hyvin ja rappukäytävään ei lainkaan.

Vierailija
14/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pelaa jotain peliä:) Meilläkin on yläkerrassa kiekuja, oma poika.

Menin joskus motkottaan pojalle kiekumisesta, niin motkotukset kuulukin kansainväliselle peliporukalle. Siitä se riemu vasta repeskin:)

Vierailija
15/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yläkerrassa asuu mölyapina. HUUTAA kun puhuu puhelimessa. Sillä huudolla luulis kuuluvan afrikkaan ilman puhelintakin..

Vierailija
16/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päiväsaikaan omassa kodissaan saa laulaa ja esim. avata ääntä. Ja saa "karjajdella". Saa soittaa pianoa. Raja menee hiljaisuudessa.

*

Itse laulua harrastavana pyrin tekemään treenit ennen kuutta, joskus menee puoli seitsemään. Olen kysynyt naapurin lapsiperheeltä, milloin lapset menevät nukkumaan ja milloin vetävät päikkäreitä. Yritän parhaani mukaan huomioida. Ei kuulemma kuulu kovin hyvin ja rappukäytävään ei lainkaan.

Sepä kiva että sinä treenaat lauluasi ennen kello kuutta. Se ei valitettavasti ole kaikkien mölyapinoitten ominaisuus - omani saattaa hoilailla keskellä yötä, aamukuudelta tai miksei välillä päivälläkin :/

Vierailija
17/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yläkerrassa asuu mölyapina. HUUTAA kun puhuu puhelimessa. Sillä huudolla luulis kuuluvan afrikkaan ilman puhelintakin..

Ne on hämmentävän kovaäänisiä, nuo paahtuneemmat ihmiset.

Vierailija
18/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapurissa asuu nuori mies joka kiljahtelee. Aluksi luulin, että sillä jää esinahka vetskarin väliin pukeutuessa, mutta kiljahduksia kuuluu sen verran usein, että luultavasti hän pelaa tai katselee jotain peliä.

Vierailija
19/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää minkälaista älämölöä mahtaa olla kerrostaloissa jossain etelä-euroopan maissa. Ne pitäisivät varmaan suomalaisia kerrostaloja epäilyttävän hiljaisina.

Vierailija
20/42 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Saksan Kiekuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän