Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vieläkin niin moni sheivaa alapäänsä vaikka tiedetään, että luomuna on tervein alapää?

Vierailija
22.11.2017 |

Ja moni sanoo (nykyään), että kyllä aikuiselle naiselle alapään karvoitus sopii ja kuuluu.
Miksi silti edelleen naiset sheivaavat niin PALJON? Aiheuttaako 10-20 vuotta vanha muoti paineita, onko edelleenkin käytännössä "rumaa" ja noloa jos alapää on tuuhea tuhero? Onko jotenkin naisellisempaa, nykyaikaisempaa kuitenkin olla karvaton VAIKKA kuinka tiedetään että karvoitus suojaa ja lisäksi onhan se naisellisen näköinen. Aikuisella naisella.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöset väittelyt eivät koskaan johda mihinkään. Samasta syystä en väittele myöskään politiikasta.

Vierailija
2/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.

Kasvaako sinulla karvoja nuoltavilla aluiella?

On ihan faktaa, että karvat itseasissa lisäävät kesketuksien tuntua kun johtavat juuriensa kautta kosketusta ihon allekin. Lisäksi yhdynnässä karvat suojaavat liialta hankaukselta ja stimuloivat siinäkin. Paikat pysyvät myös kosteampina kun kaikki ei ole auki kuin leikkaushaava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia ja olen sheivannut n 25v. Missään tapauksessa en halua mitään puskaa jalkojeni väliin. Suuseksikin on paljon nautinnollisempaa ilman karvoja viemässä tuntoa.

On ihan faktaa, että karvat itseasissa lisäävät kesketuksien tuntua kun johtavat juuriensa kautta kosketusta ihon allekin. Lisäksi yhdynnässä karvat suojaavat liialta hankaukselta ja stimuloivat siinäkin. Paikat pysyvät myös kosteampina kun kaikki ei ole auki kuin leikkaushaava.

Kyllä muillakin naisilla kasvaa uloimmissa häpyhuulissa karvoja. Pidän myös siitä että nivusiani imeskellään ja nuollaan tai häpykumpua. Eikä ole vielä koskaan kuivuudesta ollut ongelmaa;)

Karvoituksessa on myös se ongelma että esim hankauksen yhteydessä mies saattaa saada terskaan kivuliaan haavan karvoista. Tuskin tuntuu kivalta.

Mutta kukin tyylillään. Joku tykkää majavasta, toinen ei.

Vierailija
4/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muillakin naisilla kasvaa uloimmissa häpyhuulissa karvoja. Pidän myös siitä että nivusiani imeskellään ja nuollaan tai häpykumpua. Eikä ole vielä koskaan kuivuudesta ollut ongelmaa;)

Karvoituksessa on myös se ongelma että esim hankauksen yhteydessä mies saattaa saada terskaan kivuliaan haavan karvoista. Tuskin tuntuu kivalta.

Mutta kukin tyylillään. Joku tykkää majavasta, toinen ei.

Ap haluaa kontrolloida maailman kaikkia karvoja.

Vierailija
5/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavan karvoista? Saa sairauslomaa...

Vierailija
6/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs piikkilankaa nelosella siellä jalkojen välissä kasvaa? Ei minun karvoista ainakaan haavoja saa 😨

Vierailija
7/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, ettei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa, luonnollinen hoitamaton puska tai posliini.

Vierailija
8/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Miksi ap edes on noin kiinnostunut muiden karvoista?

Vierailija
9/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin trimmaa tyylillään. Aika suosittu on sekin, että jonkun verran karvaa on, mutta ainakin bikiniraja on siistitty, eli ei täysin luomu sekään. Minä itse tykkään pitää sheivattuna ihan vain siksi, että koen sen itselleeni mukavammaksi. Yksikään mies ei ole alapäätäni nähnyt kolmeen vuoteen, eikä varmaan ihan lähiaikoina tule näkemäänkään, mutta sheivaan silti. Koska pidän siitä itse niin. Omalla kokemuksella myös masturbointi tuntuu mukavammalta ja alapään siistinä pitäminen helpommalta kun ei ole karvoja. Siis ainakin minulla, kun minulla kasvaisi aika pitkät ja paksut karvat eikä mitään siistiä pientä tupsua.

Vierailija
10/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä toisten pillukarvat voi kiinnostaa joitain vuodesta toiseen? 

Vierailija
11/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kusen polttamille ja haiseville pitkille karvoille ei huvita antaa hirveästi suuseksiä? Uh, kun niitä karvoja saa sylkeä suusta oksennuksen kanssa pois, niin jää yhteen kertaan se homma.

Vierailija
12/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta tulee mieleen jokin kiimainen teini, joka haluaa kuulla muiden alapää juttuja. Sori vaan

Vierailija
13/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukka käyttää korkokenkiä, puristavia vaatteita, värjää hiuksiaan, meikkaa... mikään noistakaan ei terveydelle hyvää tee.

Vierailija
14/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tinkisin omasta mukavuudestani ja kasvattaisin karvat? Oon kuitenkin ajellut pois kaiken siitä lähtien kun alkoi kasvaa.

Vierailija
15/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä niistä karvoista ja olen sheivannut ne suurimman osan elämääni, siis jo  kauan ennen kuin niistä edes puhuttiin julkisuudessa.Eli kyseessä on puhtaasti  henkilökohtainen valinta Mua ei pätkääkään liikuta se mitä mieltä muut asiasta ovat tai mitä siitä lehdissä kirjoitetaan. evvk.

Miks ap ottaa lehdessä kirjoitetun jumalansanana? Miksi sua edes kiinnostaa vinkua toisten alapääkarvoista?

Vierailija
16/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvoja viemässä tuntoa???

Olet siis vähintään liki nelikymppinen nainen, etkä tiedä anatomiastasi edes sen vertaa, että missä ne genitaalialueen karvat sijaitsevat. Eihän ne nyt hyvä ihminen siellä pillun sisällä ole!

Vierailija
17/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvoja viemässä tuntoa???

Olet siis vähintään liki nelikymppinen nainen, etkä tiedä anatomiastasi edes sen vertaa, että missä ne genitaalialueen karvat sijaitsevat. Eihän ne nyt hyvä ihminen siellä pillun sisällä ole!

Aika pieni osa suuseksistä tapahtuu pillun sisällä, jonne.

Vierailija
18/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä niistä karvoista ja olen sheivannut ne suurimman osan elämääni, siis jo  kauan ennen kuin niistä edes puhuttiin julkisuudessa.Eli kyseessä on puhtaasti  henkilökohtainen valinta

Höpöhöpö. Sinä olet alkanut sheivata, koska se on silloin ollut vallalla oleva tapa. Jos tuo kyseinen ajankohta olisi ollut 70-luvulla, niin että varmasti olisi ruvennut sheivaamaan alapäätäsi. Sitäpaitsi elämme parhaillaan posliinimuodin viimeisiä vuosia tällä erää ja luomu on jälleen tulossa muotiin.

Mielenkiintoista kuulla sitten mielipiteesi kun kaikilla muilla on luomutuhero, että vieläkö se on yhtä ehdoton, vaikka pikkutytötkin uimahallissa hihittelee hassulta näyttävälle alapäällesi ;)

Vierailija
19/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu ajatus, ettei olisi kuin kaksi vaihtoehtoa, luonnollinen hoitamaton puska tai posliini.

Tarkoitat kai broileri?

Vierailija
20/83 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ovat rumia ja haisee pahalle. Tietää heti että karvaisen pillun omistaja ei huolehdi henkilökohtaisesta hygieniastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi