Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan pakko kysyä..

Vierailija
10.04.2006 |

Kuinka moni teistä on ollut tietoisesti varatun miehen kanssa tai kuinka moni pystyisi olemaan jos olis sinkku?

Mua ottaa oikeesti aivoon sellaset naiset jotka tietoisesti vehtaa varatun miehen kanssa... SÄÄLITTÄVÄÄ!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viikonloppuna lähes lähdin naimisissa olevan miehen mukaan, eikä aloite siihen todellakaan tullut multa. Jos on joku yhden illan juttu, ei mua kiinnosta onko se mies varattu, mihinkään pidempään suhteeseen eli ns. toiseksi naiseksi en alkaisi. Miksi mun pitäis tuntea huonoa omaatuntoa tai miksi muiden pitäis sääliä mua?

Mä en ymmärrä miten naiset voi aina pelkästään syyttää sitä toista naista, ihan kuin se oma rakas puoliso olis ihan syytön omaan pettämiseensä.

Vierailija
2/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen heistä kanssa olen nyt naimisissa.

En katso itseäni syylliseksi kenenkään heidän eroonsa, itse on mies päätöksen tehnyt hyvin nopeasti tapaamisemme jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan suhteelta enemmän, kuin sänkyseuraa. Rehellisyys on yksi ihmisen tärkeimmistä arvoista.

Vierailija
4/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka moni teistä on ollut tietoisesti varatun miehen kanssa tai kuinka moni pystyisi olemaan jos olis sinkku?

Mua ottaa oikeesti aivoon sellaset naiset jotka tietoisesti vehtaa varatun miehen kanssa... SÄÄLITTÄVÄÄ!

N. 1,5 vuotta yhteensä. Ensimmäiset puoli vuotta nainen tiesi asian, sitten suhde oli salassa jonkin aikaa ja lopulta taas nainen sai tietää. Katkaisin välini mieheen kun tapasin nykyisen mieheni, n. viisi vuotta sitten. Heillä jatkui seurustelu, mutta sekin on päättynyt jo vuosia sitten, syytä en tiedä. Säälittävää, ehkä...

Vierailija
5/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli suhde varattuun mieheen.

Nyt se on kyllä varattu mulle. Kas kun naimisissa ollaan.

Vierailija
6/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana yhden yön jutut ja mitä minä jollain petturilla tekisin sitten pidemmän päälle? En minä pystyis tapailemaan jonkun toisen miestä. Aika alentaavaa ajatella, että mies menis mun luotani perheensä luo ja olis itse aina kakkonen. Tulis vähän lumppu olo itselle.

Ja toinen juttu, mitä se, jos se mies eroaiskin. Enhän minä moista petturia itselleni haluais. Eihän siihen pystyis luottamaan. Sama rumba olis varmaan mullakin sitten edessä. Jos ei heti, niin vuosien saatossa taatusti.

Vapaita miehiä on ihan tarpeeksi mulle. Ei mun tartte toisen omaan koskea :)

Vierailija:

Vierailija
7/7 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta miestä kuka jättää perheensä toisen naisen takia ja perustaa uuden perheen. Siinä pian käy samalla lailla uudestaan ja sitte alkaa olee perheitä siellä ja täällää ja naiset narisee perään.

Mutta kyllä sinkkuna varatut miehet voi mua ja mun tarpeita tyydyttää, ja aloite tosiaan ei lähde sinkuista vaan useimmiten juuri varatuilta miehiltä itseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän