Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita black metalliin intohimoisesti suhtautuvia ihmisiä?

Vierailija
21.11.2017 |

Olen kasvanut black metallin kanssa sen noususta lähtien. Nyt olen 38. Itselleni black metallista on tullut vuosikymmenien saatossa elämäntapa, joka on muokannut arvojani ja asenteitani, ulkoasuani myös. Olen aina ollut introvertti ja suru-/synkkämielinen. En pidä ihmisistä, enkä ole tekemisissä juuri kenenkään kanssa. Muutama ystävä on, joista pari jakaa saman ajatusmaailman kanssani. Black metal on ollut minulle aina tapa purkaa itseäni. Saan siitä voimaa.

Rakastan synkkää luontoa ja siellä samoilua. Satanistiset arvot ovat aina osittain kuuluneet elämääni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkkojen ja moskeijoiden polttajia kyllä tarvittaisiin enemmän.

Etenkin moskeijoiden.

Mitäs pahaa ne moskeijat on teille tehneet? Komeita rakennuksia.

Vierailija
22/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piffi on tuolla -->

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. En voi sietää. Ja vihaan ko. ihmisiä.

Ai vihaat ihan? Miksi kummassa?

Sitähän täällä kysyttiin, intohimoista asennetta. Ja että miksi? Töissä on näitä kyseisen genren edustajia, eivät suvaitse mitään muuta vaan jyräävät kaikki toisinajattelijat allensa väkisin. Omahyväisiä mulkkuja.

Vierailija
24/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauhean intohimoisesti suhtaudu, mutta näin syksyisin ja talvisin tulee kuunneltua. Dimmu Borgir, The Summoning, Shining, Ulver

Vierailija
25/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan intohimoisesti.

Vierailija
26/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään metallista, mutta en ole riittävän intohimoinen vissiin, minulla on vaikeuksia hahmottaa mikä bändi mihinkin genreen kuuluu.

Vierailija
27/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä. Nuuhkin nytkin peitonalla kiveshikisiä nahkahousuja.

Vierailija
28/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapa. Keikoilla käyntiä, skenekavereita ja kaljaa. Keikkoja lukuumottamatta black metal ei kuitenkaan ole mitään seurustelumusiikkia, vaan parhaimmillaan yksin nautittuna. Pidän musiikin teemoista, raakuudesta ja arvostan sen nöyristelemättömyyttä. Tärkeintä musiikissa on uskontojen vastustaminen. Uskonnot ovat väline ihmisten orjuuttamiseen (esim. islamissa naisten huono asema jne.). Uskonto on kaiken pahan juuri. Minulla on hyvä asiantuntijatyöpaikka ja korkeakoulututkinto. Työni vaatii korrektia käytöstä ja yhteistyötaitoja. Black metallisti ei siis automaattisesti ole kouluttamaton ja sosiaalisesti eriytynyt. Töissä en tietenkään yksityiselämästäni paasaa. Vituttaa vaan tämä maailman meno. Black metal ilmentää maailman epäkohtia ja synkkyyttä. Siksi sen kuuntelu tuo mielihyvää kaikessa katkeruudessaan. Black metallistia kuuntelevat eivät kulje ruusunpunaiset lasit silmillä, vaan saavat elämälle merkitystä pohtimalla ja käsittelemällä synkkiä, valtavirrasta poikkeavia teemoja/tabuja.

Vierailija
29/29 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain ikäviä kokemuksia tämmöisistä ihmisistä. Exän arvomaailma oli todella kova ja mikä tahansa oli sallittua oman edun nimissä, riippumatta siitä miten muut kärsii haitat. Ei oikein aikuisen ihmisen touhua tuo.

Ja se jatkuva uskonnon "mollaus" lapsellisilla symboleilla ja hokemilla jne. Itse olen ateisti enkä jaksa tuommoista jatkuvaa uskontojen alleviivaamista. Mitähän niin mahtavaa niissä on että pitää noin pontevasti ja kovaäänisesti "vastustaa". Minun elämääni uskonnot ei kosketa niin en jaksa niistä jankkausta.

Ja musiikkina... Blääh. Tylsää. Korkeintaan möykkä herättää ärsytystä jos joutuu kuuntelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi