Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö 14 vuotiaan yksin kotiin myöhään illalla?

Vierailija
21.11.2017 |

Mies yleensä kotona mutta nyt joutuu työmatkalle. Minulla jumppa 19.30-20.30. Menomatkaan menee tunti ja kotimatkaan menee noin 1h 15min. Töiden jälkeen ehdin kotiin kääntymään. Lapsi olisi käytännössä yksin kotona noin klo 15-21.45.
Itse en tykkää jättää myöhään illalla noin pitkäksi aikaa. Kyse ei ole siitä ettei pärjää, vaan ajatus vaan tökkii.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata jättää, jokuhan voi vaikka nussia sitä perseeseen sillä aikaa kun olet poissa. Missä vitun metrotunnelin viemäreissä te asutte kun ei voi muka jättää?

Vierailija
22/24 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 13 vuotias tyttö ja minut jätetään kotiin yksin iltaisin ja päivisin ja milloin vaan. Ja se on hauskaa! Jos 14 vuotias haluaa olla yksin kotona niin jätä vaan ja jos ei niin jätä jumppasi väliin...

Äh tai unohda koko juttuni, olisi taas pitänyt tulla tänne aikaisemmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tää tosissaan kysytty?

Ajattelin että "myöhään illalla" tarkoittaa tyyliin yöllä klo 02 (mikä sekin olis ok).

Saako se lapsi koskaan olla rauhassa ja yksin kotona? Veikkaan että hyppii riemusta kun mamma polkasee jumppaan.

Vierailija
24/24 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää tosissaan kysytty?

Ajattelin että "myöhään illalla" tarkoittaa tyyliin yöllä klo 02 (mikä sekin olis ok).

Saako se lapsi koskaan olla rauhassa ja yksin kotona? Veikkaan että hyppii riemusta kun mamma polkasee jumppaan.

Aika ikävää romuttaa äidin mielikuva korvaamattomuudestaan. 😩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan