Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mentormind

Vierailija
01.04.2026 |

Moi

Varokaa mentormind yritystä. vievät rahat ja mitään valmennusta ei tule. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varotaan, kiitos.

Vierailija
2/4 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yritti varoitella chatissa että ”VAROITUS TÄMÄ ON HUIJAUS..”, mutta viestit poistettiin niin nopeasti että ei niitä kerennyt lukea loppuun ja henkilö heitettiin pihalle.
Mietin että voi olla joku trolli, sillä olin itse vielä vakuuttunut

Täällä paljon huonoja kokemuksia: https://keskustelu.suomi24.fi/t/19143270/mentormind---onko-muilla-kokem…

Lensin sitten myös itse pihalle kysymyksestä…
He tarjoavat 5000€ pakettia vain liven ajan hintaan 1500€. Heidän sivuillaan on 99€/kk paketti, kysyin että mitä eroa näillä on niin host heitti minut ulos, hyvä niin, sillä meinasin jo maksaa tuon 99€/kk hinnan. Vaikuttaa SOS meiningiltä. 
Monet vielä sanovat siinä hypen aikana että ostin tuon 1500€ paketin, mutta voi olla että nekin ovat jotain Ai henkilöitä joilla saadaan hype aikaan jotta muutama uhri maksaisi tuon 1500€.
Lupasivat vielä tokana päivänä Macbookin jollekkin onnekkaalle, en päässyt sinne asti kun olellisella kysymyksellä lensin pihalle.

He vain haluavat ilmeisesti tuon 1500€ irti ihmisistä. Taitavia hujareita taitaa molemmat olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostin kalliin valmennuksen. Tuolla 1500 eurollahan ei saa vielä mitään. Pitää maksaa tuhansia enemmän, ja sittenkin tuki on hyvin mitätöntä. Harkitkaa tarkoin ennen kuin menette mukaan. 

Vierailija
4/4 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ostin viime vuoden joulukuussa tämän kurssin ja mitään hyötyä tästä ei ole onko kukaan saanut rahojaan takaisin ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi