Mies kiihottuu oman peniksensä katselemisesta, mutta ei minusta
Kommentit (10)
Hän on varmaan autoeroottinen. Eli kiihottuu itsensä avulla. Minäkin kiihotun omista rinnoistani.
Autoeroottinen kuten monet naisetkin. Nainen laittaa itselleen perseenesittelytrikoot ja kastuu.
Mä en ole koskaan kuullutkaan itsestä kiihottumisesta. Tämä saattaa toisaalta selittää myös sen, miksi seksi hänen kanssaan on pelkkä akti, eikä sen aikana löydy syvempää tunneyhteyttä. Harmillista.
Mistä te löydätte tälläisia ihmisiä?
Olen myös törmännyt mieheen, joka pannessa katselee vaan itseään. Joo en ole ruma.
Kyllä minä lähtisin siitä että Marco pistetään vaihtoon ja Ari puheenjohtajaksi. Ei ole hyväksi liikkeelle eikä puolueelle että sitä johtaa valtakunnan huru-ukko jolla on kaikenlaista pientä ja isompaakin vilppiä taustalla. Jos ja kun näistä keskustellaan julkisesti olisi hyvä varmistaa Arin kannatus ja hoitaa asiat niin että ei käy PSlle.
No eikös se ole hyvä juttu? Jos nainen ei ole kummoinen kateltava, niin mies kiihottuu edes omasta jäykästä peniksestään. Onhan se komean näköistä, joten en yhtään ihmettele. Ja ei siinä ole mitään ihmeellistä. Samalla tavalla naisetkin katselevat itseään peilistä, kun ovat pukeutuneet seksikkäästi vaikka korsetteihin ja korkokenkiin ja kiihottuvat siinä samalla.
Joidenkin teorioiden mukaan tuo autoerotiikka on jonkin sortin kehityshäiriö johtuen yksilön varhaisissa vuorovaikutussuhteissa tapahtuneista traumoista tmv. Vielä suurempi harmi.
Ei ole. Jos ukko edelleen tuijottelee vehkeitään kun sinä seisot vieressä seksikkäässä alusalussa niin mies terapiaan tai kiertoon.