Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Club-30 viikkoon 15

10.04.2006 |

WAIMO pohjoisjaosto, plussaaaaa (0/ (0/ (0/ aaltoja

HELMI77 pohjoisjaosto, neilikan metsästäjä, jonottaa IVF hoitoja

MINERVA72 pohjoisjaosta, toinen neilikan metsästäjä, eka IVF menossa ja sumut maistuu pahalta

TIRPPA71 pohjoisjaosto, piinailee 2.PASin vielä, kokeillut uusia suksiaan kerran

HELI71 eteläinen jaosto, omituisia harrastuksia mm; tuttitetris, duracellpupu ja omppupallo sekä hieman mustaa magiaa, odotettavissa PAS vko18

ROSEMARY75 eteläinen jaosto, valmistautuu hoitoihin, saanut ihan hyviä tuloksia, luomumahdollisuus on ja clomit kehissä

LUMIVAIPPA75 eteläinen jaosto, jatkaa clomien nauttimista bd bd bd

LEIAK jaosto joko läntinen tai pohjoinen, on saanut clomireseptin ja ihania luge palleroita

SUVITUULIA ulkomaan kirjeenvaihtaja, pitävät hoitotauon

NURU myöskin ulkomaan kirjeenvaihtaja, odottelee pääsevänsä puuhailemaan PASin kanssa huhtikuussa vko17 ja se on ihan pian

SYYSSÄDE eteläinen jaosto, *Taukoilee* hoidoissa ja palstailussa, pakkasukkoja odottelee siirtoon pääsyä ja samalla julkisella IVF-jonossa

MAAHINEN76 pohjoisjaosto, IVF alkanut ja nauttii sumutteluja

JOHANNA75 on palstoilla, mutta en nyt muista taustaa....

VUPII eteläinen jaosto, inssillä kerran onnistunut, yrittävät toista vielä luomuna bd bd bd

RAGAZZINA eteläinen jaosto, lapa odotettavissa toukokuussa

PATIENCE hetken aikaa ulkomaankirjeenvaihtaja, hoitotauko menossa, haluavat seuraavan hoidon suomessa.

NIMONO eteläinen jaosto, suoraan IVF hoitoon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä kerran tsempityksistä, ne auttoivat todella.

[color=red]Patience[/color] me tehtiin alkioista pakastussopimus joka oli heti 3vuotta voimassa ja sen jälkeen täytyy uusia enintään 10v. Eli alkioita säilytetään 13vuotta, ja ne ovat teidän omaisuutta joiden käytöstä te päätätte yhdessä. Mutta jos jompi kumpi EI halua että niitä käytetään edes itse ne tuhotaan ja tähän todellakin riittää toisen osapuolen päätös (mikäli oikein ymmärsin). Ja pahoittelut tädistä. Meilläkin periaatteessa pitäisi olla luomumahdollisuus, joten kyllä sitä joka ikinen kuukausi odottaa ja toivoo ja sitten pettyy. Voimia!!!

[color=red]Lumivaippa[/color] tuo on ihan normaalia miettimistä ja ajattelemista. Olen itsekin sitä joskus miettinyt ja luulempa, että ne ovat tavallaan puolustautumiskeinoja pettymyksille " haluanko edes ihan oikeesti" . Eiköhän noi epäilykset hälvene sitten kun se käärö on sylissä!!! Jaksuja sullekin tonneittain.

[color=red]Minerva[/color] jokos oot pistokset aloittanut??? Vai milloinkas ne alkoikaan???

[color=red]SyysSäde[/color] sähän oot saanu hyviä uutisia? Toivottavasti nyt tärppäis kun on tuplavarmistus bdbdbd

[color=red]RoseMary[/color] joko on selvinny miten kävi?? Toivottavasti täti on sieltä pysyny poissa kun tänne se tuli kutsumatta. Peukut ja pottuvarpaat pystyssä bdbdbd

[color=red]Heli[/color] onko lääkkeistä tullu vielä mitään oireita? Vai aloittelitko jo lääkkeiden käytön tulevaan PASiin :O Aattele se on ihan pian viikko vko18. Äkkiä se aika meni vai mitä??? Turbo peukutukset täältä bdbdbd

[color=red]Vupii[/color] toivottavasti henki kulkee jo paremmin ja sitä kautta näin pääsiäisen aikaan pupuilut onnistuu bdbdbd

[color=red]Leia[/color] joko on clomeista tullu oireita ja miltäs ultrassa näytti vai olikos se vielä. Pikkasen on aikataulut vielä sekasin.... Ja mites työhommat etenee???

[color=red]Nimono[/color] missäs vaiheessa se teidän IVF on? Onko mitään tuntemuksia tullut sumuista??? Teillekin peukut ja pottuvarpaat pysytyssä bdbdbd

[color=red]WinterAngel[/color] Etkös sä ollutkin nyt jossain reissun päällä tervehtimässä miestäs vai onko mun aivot täysin pimentyneet ja muistan ihan mitä sattuu??? Mutta kuiteski aivan ihanaa pääsiäisen aikaa teillekin jos siellä nyt satutaan sellaista viettämään!!!

[color=red]Ragazzina[/color] no höh sanon minä. Voihan olla että sut se lapa yllättääkin positiivisesti. Ei muuta kuin pupuilua sen jälkeen heti kun olotila sallii. Ei kannata jättää käyttämättä yhtäkään tilaisuutta bdbdbd

[color=red]Nuru[/color] Aattele kuinka nopeesti aika on menny ja kun tulette lomalta ruskettuneina ja rentoutuneina niin sitten saatkin kyytiläisen vastaanottavaiseen " maaperään" kasvamaan!!! bdbdbd

[color=red]Maahinen[/color] täällä peukutetaan sinunkin IVFän puolesta.

[color=red]SanniAnniina[/color] Missä vaiheessa se sun clomikierto nyt olikaan?? Voi kun nyt tärppäis bdbdbd

[color=red]ON[/color] mitäs tänne, nyt aloitellaan " normaalia" elämää välivaiheessa.... mutta pulla hammasta kolottaa kyllä niin armottomasti, että joku varmasti plussaa nyt tässä lupissa. Jokohan pitäis lähtä leipoon, eikös täällä ollutkin muutama joilla oli ihan H-hetket??? Lujasti vauvaliimaa ja peukutusta bdbdbd

[/color]

Vierailija
2/18 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä piisaa ainaski työrintamalla. Sumut oon muistanu kiitettävästi.

Pientä yöllistä hikoilua ja heräilyä on ollut, mut eisemitn...

Mites muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa, oli ihana lukea että sinulla on jo vähän parempi mieli epäonnistuneen siirron jälkeen. Karkit ja herkut ovat siis tehneet tehtävänsä... :) Nyt vaan toivotaan että pääset pian jatkamaan hoitoja. Toivotaan että aika kuluisi kuin siivillä tässä odotellessa...

Omasta navasta sen verran että odottelen tässä tätiä tulevaksi jotta pääsisin pistelemään itseäni. Mulla ei ole sumuja ollenkaan tässä ensimmäisessä IVF -hoidossani (en edes tiedä miksi) ja siksi tuo prosessi alkaa vasta kun seuraavan kerran täti tulee kylään. Tarkoittaa siis sitä että viikon 17 alussa alan piikittämään vatsamakkaraani (onneksi siinä on riittävästi pehmusteita...) ja punktio ja siirto ajoittunevat viikolle 19.

Tässä välissä oli tarkoitus syödä clomeja ja pupuilla viimeiseen asti mutta sille suunnitelmalle tulikin yllättäen stoppi tänä aamuna. Kävin ultrassa ja siellä näkyi 5 munista joista 3 oli isoja ja valmiina irtoamaan. Määrättiin lopettamaan pupuilu tältä kierrolta kokonaan jotta monisikiöraskauden mahdollisuus pystytään eliminoimaan. Se siitä luomuhaaveesta tähän loppuun... Clomeja en saa enää käyttää sillä reagoin liian voimakkaasti lääkkeisiin.

Mutta nyt vaan käännän ajatukset kohti tulevaa IFV:ää.

Hatara pääni ei nyt muista oliko teillä jollain rakkaalla klubilaisella tulossa IFV/PAS/ICSI ym hoitoa samoihin aikoihin (vko 19 kieppeillä)?

Onnea kaikille kevään yrityksiin ja odotteluun. Koitetaan kestää kissanaiset!

terveisin nimono

Vierailija
4/18 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa: tunnut olevan jo paljon pirteämmällä päällä! Oot ihana kun jaksat meille kaikille raakeille peukuttaa <3

Nimono: no täällä yksi ilmoittautuu ainakin samoille kieppeille sun kanssa. Mun PAS on ehkä viikolla 18, mutten ihmettelis vaikka lykkääntyisikin. Eikös Maahinen ole samoissa sumuineen? Nurulla myös pian PAS.

).\ Kp 23 ja terokuuri on lopuillaan. Viime lauantaina iskin myös Procrenin mahanahkaan ja sainpa taas yhden oppitunnin pistelyhommista aiheesta " tutustu ajoissa käyttöohjeisiin" . Jo apteekissa paketti näytti mun mielestä suunnilleen astronautin aamiaiselta mutta ajattelin vain että eikö näistä ole selvitty. Sormi meinas mennä suuhun siinä vaiheessa kun tämä hömmelö nautinnollisen ja hyvässä seurassa nautitun lauantai-illan aterian (+viinilasillisten) jälkeen vasta muistaa koko pistoshomman. Olin odottanut jotain selkeätä Pregnylin näköistä. Jauheampulli ja nesteampulli, avaa ja sekoita ja näin. Tuli mieleen vanhat Bond-elokuvien pommit kun pötkylässä oli sen tusina kumitulppaa ja merkkiviivaa. No sain aikaiseksi sen valkoisen litkun mitä piti, vaikka en kyllä tiedä miten ne pääsivät sekoittumaan (:-o No ehkei kannata tämän tyhmän bruneten sellaisia liiemmälti miettiä vaan pistää menemään vain jos osapuilleen siltä näyttää miltä pitää. Toivottavasti toimii, vielä ei kyllä mitään oireita ole. Haulla vähän tutkin ja vaihtelevia olivat: jollain oli tullut kamala jysäri suunnilleen heti ja joku toinen taas tuulettanut oireettomuuttaan kunnes viikon päästä iski hikipuuskat. No, positiivista noissa kirjoituksissa oli se, että mukana olivat mm. Waimo ja Piippuli, molemmat nyt tukevasti raskaina :-) Toivoa siis ehkä on, sittenkin...

Vierailija
5/18 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä piinailujen viimehetkiin !!

Täällä alkaa nuha hellittää ja henki taasen kulkea :) Eiköhän se tästä...

Tsemppiä ja mukavaa viikkoa kaikille !!!

T: vupii

Vierailija
6/18 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa: täällä mie vielä töitä paiskin, mies ja tytärpuolet tulee vasta kahden viikon päästä viikonlopuksi miun luokse. Siis vasta toisena pääsiäisviikonloppuna. Kyllä täällä pääsiäistä vietetään, kaupat pursuaa suklaamunia jos jonkinlaisia ja kokoisia. Täällä se on enemmänkin lasten juhlaa jossa lapsia hemmotellaan oikein olan takaa. Miekin olen viettänyt päivä tolkulla aikaa ostoshyllyjen välissä miettien minkälaisen suklaamunan ostan tytöille, ihan kun olis vaateostoksilla. Joutuu harkita ja miettiä.. Kiitos pääsiäistoivotuksista, oikein lämmintä pääsiäistä ja munarikasta tietenkin.

Omaa napaa vielä: mie huomasin toissa päiväni entisen kihlasormukseni kadonneen...no niin tiedän että ei sillä pitäisi olla mitään väliä ja miksi miulla se yleensäkkään enään on, mutta kun sillä on väliä ja se on oikean käden nimettömässä ollut vuoden päivät. nykyinen tietää asiasta ja siitä että nyt se on kadonnut. Tänään on sit kyyneleitä taas vuodatettu kun en usko että löydän sitä, kaikki kaapit on pengottu varmuuden vuoksi, vaikka uskon vakaasti että kämppäkaverini serkku on sen ottanut. Kuinka kysyisin asiaa pahoittamatta kenenkään mieltä varsinkin jos ilmenee että mie olen sen kuitenkin kadottanut (tosin jätin sen olohuoneen pöydälle kelloni viereen ja seuraavana aamuna sormus oli kadonnut). Osaan kyllä pyytää anteeksi jos väärässä olen ollut mutta ... kun se on kadonnut ja se on ainut joka pitää mut kiinni entisessä. Niin, kyllä täällä tiedetään että ehkä se oli merkki että nyt on aika luovuttaa, mut kuten tiedätte luovuttaminen jostain todella rakkaasta ei ole helppoa.

Oikein mukavaa ja erittäin munarikasta pääsiäistä kaikille kissanaisille!

Häntä pystyyn ja munimaan!!!!

Vierailija
7/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä pysynyt täti poissa, tänään taas kp1. Ei auta itku markkinoilla, uuteen kiertoon pillereitä popsimaan, vaikka tietty vähän harmittaa. Kotona odottaa lohduttava laatikollinen Brunbergin suukkoja (tai puoli laatikollista kai sitä enää on jäljellä, kun lauantaina sen ostin).

Tirppa, kiva että olet jo paremmalla mielellä :) Sipsit, karkit ja muut herkut tekee välillä ihmeitä.

Nimono. Ohhoh, tuliko sulla siis pelkillä clomeilla tuollainen munimistulos? Onneksi kävit ultrassa tsekkaamassa tilanteen. Mulla on kanssa tässäkin clomi-kierrossa ultraseuranta.

Heli, mitä ihmettä? Mä olen kuvitellut sut sellaiseksi eloveena- tytöksi ja sä oletkin brunette. Mullahan meni nyt pasmat ihan sekaisin :)

Nyt tehdään niin kuin Winterangel sanoi: häntä pystyyn ja munimaan :)

Vierailija
8/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppa, kiva kuulla, että alat olemaan jo paremmalla mielellä. Raskastahan tämä on aina odotella koska pääsee seuraaviin hoitoihin, mutta kyllä ne hoitotauot tekevät myös hyvää! Oletteko muuten tehneet kaikki hoidot julkisella, vai siirryttekö julkiselle nyt?

Nimono - onnea IVF:ään. Itsestäni olisi ihan mukavaa jos omassa tulevassa IVF:ssä ei sumuja tarvittaisi, sen verran ikäviä näyttävät olevan... Itselläni muuten tuli myös clomeilla 3 munista, mutta ei saatu siltikään yhdyntäkieltoa. Lisäksi seuraavissa kierroissa ei sitten ultraa ollutkaan - aika erilaisia ohjeita näyttää olevan. Tämä oli siis julkisella (Kättärillä).

Teitähän on monia jotka menevät samassa aikataulussa nyt - Nomonolla IVF (koita kestää niitä sumuja!) ja ainakin Helillä ja Nurulla taisi olla PAS tuloillaan!

Vupii - kiva kuulla että nuha hellittää!

Winterille voimia etäsuhteeseen! Menneisyydestä on joskus aika vaikeaa päästää irti, eikä siitä aina kokonaan tarvitsekkaan päästää irti, mutta yritä jaksaa elää tässä ja nyt ja nauttia niistä mukavista hetkistä, kuten niistä suklaamunista...

RoseMarylle (((((()))))) tätipahoittelut

ON: Ensimmäistä kertaa elämässä odottelen oikeasti menkkoja tulevaksi. Nyt kierto ei saisi kovasti heittää! Pitkää viikonloppua odottelen innoissani - ihanaa, vihdoinkin omaa aikaa...

Kaikille oikein munarikasta pääsiäistä - herkutellaan oikein kunnolla!

Vierailija
9/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vupii laittoi vissiin flunssan kiertoon. Minulla on nyt sitten vaihteeksi vähän lentsuinen olo. Tosin taidan ihan syyttä syytellä vupiita, mieskin on ollut lentsuinen ja eiköhän se sieltä ole tarttunut.

Clomi seurantaultrassa on käyty eilen. Yksi kunnon johtofollikkeli ja lisäksi kaksi vähän pienempää löytyi. Kuulemma ihan hyvä tulos, joten periaatteessa peukkuja vaan nyt pystyyn että tärppäisi. Jännää tosiaan miten erilaisia ohjeita noista clomeista tosiaan saakaan. Ragazzinalla ja mullahan tilanne näyttäisi olevan melkein sama ja suhtautuminenkin, mutta minä kylläkin kävin yksityisellä.

Työpaikka-asiatkin ovat kovasti mielenpäällä - torstaina pitäisi vastata, otanko haasteen vastaan vai passaanko tällä kertaa. Vielä vähän täytyy puntaroida ja yrittää saada sellainen järki ratkaisu aikaiseksi. Ettei harmita myöhemmin.

Kuten arvasinkin, nuo pistoshoidot ovat vaarallisia ¿ Helin kertomukset saavat ainakin minut jo nyt kauhun partaalle. Vielä menisi jotakuinkin, jos homma olisi vähän niinkuin nykyisin insuliinikynät diabeetikoilla, mutta vielä sekoitellaan liuoksia yms. Huiii! Tsemppiä vain Helille ¿ aika reippasti piikittely tuntuu sujuvan vaikket ihan konkari olekaan. Niin ja eiköhän se ole hyvä vain jos niitä sivuvaikutuksia ei ihmeemmin tulisikaan.

RoseMarylle tätipahoittelut ja samalla onnenpotku vielä clomikiertoon. Itsellänihän on ihan ensimmäinen sellainen menossa ja vaikka kuinka olen yrittänyt olla erityisesti ajattelematta asiaa, toiveet pakkaavat nousemaan. No, jospa nuo raksahommelit pitäisivät jalkani kuitenkin maankamaralla.

Kaikille oikein mukavaa pääsiäisviikkoa ja onnenpotku tasapuolisesti. Pulla hammasta itsellänikin kolottaa, siis plussapullia odotellessa ;)

Terkuin

Leia

Vierailija
10/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ragazzina kaikki hoidot tehty julkisella puolella, joten ei ainakaan nyt näytä se hoitotakuu toimivan jos ens vuodelle menee jatkot :( mutta plan B on se, että käyn jutskaamassa gynelle ja jos sais vinguttua metu ja clomi coctail reseptin. Kokeilis niiden yhdistelmää tässä tauolla. Kun tuolla toisaalla oli kivoja kokemuksia näiden yhdisteestä. Clomit yksistään on ollu kokeilussa ilman tulosta mutta jos metujen kans yhdessä.....tadaa!!!

Peukutukset sulle siihen lapaan you never know.... Life is a box of chokolade, you' ll never know what you get bdbdbd

Edelleenkin munarikasta pääsiäistä kaikille tasapuolisesti.

Vierailija
11/18 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 10. päivä sumuttelua (jotain 80 suihketta) ja homma alkaakin jo lipsumaan. Muutaman myöhästynyt 2-3:lla tunnilla. Vielä viikko pitäs sumutella samalla kaavalla. Menkatkin aloi. Onneksi ihan ajallaan. Ja arvatkaapas mitä, mä testaan ekaa kertaa kuukuppia!!! Kestopikkuhousunsuojat on ihan jees, mutta kuppi on mahtava! Vaatii vähän harjoittelua, mutta aijon ottaa tän pääasialliseksi kuukautissuojakseni. Ja aah. Voin nukkua alasti myös menkkojen aikana!

Vierailija
12/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että jaksat aina muistat meiät!

Minutkin, vaikka taas oon lähinnä taustaillut, kun tuntuu, ettei tapahdu mitään. Eli eka Clomikierto (pienen tauon jälkeen, kaikkiaan kolmas) tuotti taas negan. Ultrassa kaikki oli hienosti; kaksi tosi suurta follikkelia oli valmiina hommiin, seuraavana päivänä tikutin oviksenkin, mutta vaikka kävimme kylpylälomalla puputtelemassa, ei täti jättänyt käymättä.

Nyt on menossa kp 8 eli clomit on napsittu ja tikutukset pitäis alottaa. Ja torstaina soittelen taas mille progearvot näytti loppukierrosta.

Fiilis on vähän down, kun mies pettyi tätiin niin, ettei puhunu mulle lähes kahteen vuorokauteen. Niinpä niin, niinku mä oisin sen pyytäny tuleen. Mutta kaipa tämä tästä. No se omasta navasta.

TIRPPA: Lisää tuota uskomatonta positiivista energiaa vaan sulle, kiitos sen jakamisesta myös meille :) Peukutukset, et saat Metut ja Clomit käyttöön pian!

ROSEMARY: Meillä taitaa olla aika samasa vaiheessa hoidot? Mulla kuulemma vielä pari Clomikiertoa kokeillaan ja sitte siirrytään etiäpäin. Mites sulla?

LEIAK: Lämpöistä syliä ja lämmintä juomaa :) Selätetään flunssa-aalto heti alkuunsa, ettei se häiritse tulevia puputuksia. Peukutukset ekaan Clomikiertoon!

RAGAZZINA: Ois aika mukava, jos nää kierrot vois jakautua vähän tasaisemmin vaikka näin clubilaisten kesken, mulla kun jää luomuna kierto liian lyhyeksi ja ikävää se on noinkin päin. Sulle ehdottomasti peukutukset tädin tuloon.

HELI: Aika hämmennys noissa pistosmixereissä. Toivottavasti niihin tulee kuiteski helposti joku rutiini.. Taidan kysellä sulta selviytymisvinkkejä, kun se aika tulee =)

NIMONO: Aika hurja tulos Clomeilla! Harmillista tosiaan, et tuli pakkokatkos yritykseen :( Tsemppiä nyt sitten ekaan (ja toivottavasti vikaan) IVF:ään! Voikohan follikkelien määrä vaihdella kovin eri kierroissa? Aattelin vaan, kun mua ei kuulemma ultrata enää ja viimeks oli kaksi..

MAAHINEN: Viilennystä hikoiluun ;) ja sumuttelutsemppiä! Vai oot kuukupin käyttöön perehtyny. Kuulostaa mielenkiintoselta, ei nää siteet sun muut kovin innostavia tosiaan oo. Saako kysyä selvisitkö heti " sotkematta" ? Tyhmä kysymys varmaan, mutta se kuulostaa jotenki vaikeelta, vaik ei sitä ilmeisesti ole?

WINTERANGEL: Lohtuhali sormuksen menetykselle, tunnearvoa kun on vaikea korvata millään. Jaksamista etäsuhteeseen, etenki tässä tilanteessa on varmaan aika rankkaa. bdbdbdbdbdbd jahka pääsette puputtelemaan :)

VUPII: Kiva, et flunssa hellitti. bdbdbbdbdbd!

Ja vielä ihan kaikille Clubilaisille hurjasti jaksua ja bdbdbdbdbdbdbbddbd ja tietysti tarrasukkia niitä tarvitseville!

Vierailija
13/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SanniAnniina, pahoittelut tädin vierailusta. Kyllähän se aina vähän masentaa, varsinkin kun kaikki on ultrassa ollut hyvin. Häntä pystyyn kuitenkin (((((o))))) Samoissa taidetaan tosiaan mennä hoitojen suhteen. Mulla tämä toinen clomikierto taitaa olla myös viimeinen. Lääkäri oli sitä mieltä, että jos nyt ei tärppää, niin sitten siirrytään kokeilemaan jotain muuta. Kun nämä pilsut ilmeisesti heikentää mun limiksen.

Leialle suuret tsempit ja peukutukset clomikiertoon bdbdbdbdbd

Ja kiitos onnenpotkuista :)

Tirppa, toivotaan tosiaan, että saat ne Clomit ja Metut. Mä olen kanssa lukenut niistä paljon hyviä kokemuksia ja onnistumistarinoita :)

Ragazzina, Onkohon nuo käytännöt ja mielipiteet sitten jotenkin lääkärikohtaisia? Mä käyn nimittäin kanssa Kättärillä ja mulla ultrataan myös tässä toisessa clomikierrossa, vaikka edellisessä kierrossa löytyi yksi johtofollikkeli ja progesteroni kertoi ihan hyvän oviksen tapahtuneen.

Huiskutukset ja tsempitykset vielä kaikille ja viettäkäähän nautinnollinen pääsiäinen ;)

RoseMary

Vierailija
14/18 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi, ihanaa porukkaa olette, aina joku kyselee kuulumisia.

Itse olen ollut niin kiireinen, etten ole pahemmin ehtinyt kirjoitella.

No, sumut on nyt puolitettu, nollautra takana ja kaikki näytti hienolta.

Arveli noin 11 munasolua olevan tulossa eli sekin kuulostaa hyvältä.

Oikea puoli ei toimi ihan niin hyvin kuin vasen ja nyt sain vasta kuulla, että laparoskopiassa sieltä oli löydetty endoa ja poistettu.

No, ehkä se oli minulle silloin kerrottu ja ohi meni, kun järkytys endosta oli niin suuri. Lääkäri kun vain sanoi, että sitä oli paljon..

Haluaisinkin korostaa niille, joilla taustalla selittämätön syy, että endo voi olla tosi ärhäkkä ja ei näy missään, eikä tunnu..

Itse luulin kipuja aivan tavallisiksi menkkaoireiksi.

Eli jos epäilyttää, niin asia kannattaa tarkistaa. Onneksi Oulussa oli

hyvä lääkäri, joka osasi asiaa epäillä.

No. hoito jatkuu niin, että ensi viikolla tiistaina jälleen ultra ja vko 17 ilmeisesti sitten punktio.

Mutta nyt haleja teille kaikille ja oikein hyvää pääsiäistä!!

T:Minerva ja taas lenkille menossa kun vielä sain luvan :)

Vierailija
15/18 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein aurinkoista ja iloista pääsiäistä!

Mukavaa, kun on pidempi vapaa ja saapi ottaa rennosti.

Mielenkiintoista nuo eri käytännöt clomien suhteen. NKLllä multa ultrattiin ekalla kierrolla, mutta muuten saapi napsia rauhassa tabuja vielä pari kiertoa.

Tätiä tässä odotellaan, olis jo pitänyt tulla kylään. Testejäkin tehty ja negaa näyttää taas, joten saisi se täti jo tulla kylään, että pääsisi seuraavaa kierrosta aloittelemaan. Ekalla clomikierrolla oli tosi lyhyt kierto, vain 26 pv. Nyt mennään taas jo kp 33, eikä tunnu yhtään, että vierailu olis alkamassa. Onkohan ne clomit ohentaneet jotenkin mun limakalvon olemattomiin...

Mutta kohtapuoleen lähdetään hakemaan upouutta tietokonetta. Pääsee mies virittelemään sitä pääsiäisen ajan. :-) Pitää yrittää keksiä itselle jotain virikkeitä.

Mukavaa pääsiäisaikaa ja bdbdbbdbdb !

Vierailija
16/18 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän keväisempi tervehdys!

Täällä Keski-Suomessakin alkaa tuntua vähän lämpimämmältä ja aurinkokin välillä yrittää valaista. Ihanaa! Pidempi vapaakin valaisee mielialaa - mukavaa ettei töitä tarvitse ajatella kokonaista neljään päivään. Meillä tosin on kovin työpainotteinen pääsiäisbreikki - raksalle taas suunnataan nokka joka ikinen aamu. Äiskä taisi vähän suutahtaa kun emme taaskaan mene sinne vierailulle, mutta kun nämä rakennushommat painavat mieltä kovasti.

Uuteen työpaikkaankin ilmoittelin halukkuuttani, nyt vielä keskustellaan tuosta omistusoptio asiasta. Saappaat nähdä päästäänkö siitä asiasta vielä yhteisymmärrykseen.

Clomit taitaa tehdä minullekin vähän tepposia, kp12 ja ei vieläkään lh-huippua! Minullahan se on tullut kellontarkasti aina kp 11. Lueskelin tuossa Lumivaipan kokemuksia ja täytyy todeta, että taitaa minullakin tämä kierto venähtää pitemmäksi kuin tavallisesti. Muutes ei minullakaan ultrata kuin tämän ensimmäisen kierron aikana - kuulemma clomeihin vaste on tavallisesti aika samankaltainen joka kierrossa. Tiedä häntä!

SanniAnniinallekin kovasti tsemppiä. Ymmärrän varsin hyvin, että ottaa päähän kun kuukautiset tulevat aina aivan ajallaan vaikka kaikki näyttäisi olevan niin otollista tärpille. Mutta minkäs teet - porskuttelet vain eteenpäin ja toivot parempaa onnea seuraavassa kierrossa. Siis virtuaalihalaus ja positiivista asennetta tulevaan toivottelen!

Kaikille oikein ihanaa ja aurinkoista pääsiäisaikaa!

T. Leia

Vierailija
17/18 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosemary: :-( Huutia yritettiin tädille antaa mutta ei sitten auttanut, harmi!! Mitenkäs kauan teillä vielä clomeilla mennään? Tuosta eloveena-kommentistasi: taisi tuo tyyliolettamus osua kohtuullisesti, vaikkei väri ihan tähkäpeltoa olekaan :-)

Winterangel: voisihan tuota sormuksen katoamista jonain merkkinä pitääkin, mutta silloin saisi luvan kyllä kadota " luonnollisesti" ... varkauden epäilyksestäkin jää niin paha maku suuhun että siinä tulee mieleen muistojenkin varastaminen :-( Toivottavasti asia selviää.

Ragazzinalle ja Lumivaipalle menkkasäteitä (kuten itsellenikin!)!!

Tirppa: tästä en ole ihan varma, mutta tuossa hoitotakuussa onkin se ärsyttävä juttu lapsettomuushoitojen kohdalla, että hoitotakuuajan sisään kun saadaan aloitettua niin kaikki on tyytyväisiä. Siellä jonoissa ihmisten kai katsotaan olevan mukamas hoidoissa kun suunnitelma on jo tehty! Mutta tuo metu + clomi -sekoitus kuulostaa kokeilemisen arvoiselta, peukutan että saisit niillä tärppäämään bd !

Maahinen: sisko on myös kehunut maasta taivaaseen tuon kuukupin. Itse olin vielä viime kesänä positiivisella mielellä pikaisesta raskautumisesta ja jätin ostamatta ja sensijaan ompelin kestositeitä. Sen jälkeen en ole muovisiin haisuyökötyksiin rahojani hussannut...

Sannianniina: mites progearvot?

Minervalle hyvää munintaa näin sesongin keskellä :-))

Leia koittaa jaksaa raksalla, älä liikaa raada kuitenkaan...!

).( Loma alkoi vihdoin ja tänään hoitelin kaupungilla erinäisiä duuniviikolla rästiin jääneitä hommia. Käsky oli soittaa Fertinovaan tänään, ennen pääsiäistaukoa PASsiin valmistautumisesta. Sanoin, että pientä tuhrua on tullut (ei edes pikkareihin asti) ja heti sitten Niklakselta käsky kävi että huomisesta alkaen Progynovaa. Mutta kun se pitäisi aloittaa kp2! Eikä tänään edelleenkään oo mitään kunnon vuotoa, tuskin edes huomaa. Viime kierronkin aluksi tälläistä oli monta päivää enkä kyllä laskenut niitä kierron alkupäiviksi... ihan sekaisin oon tämän(kin) onkelman kanssa kun järki sanoo, että estrogeenilla aletaan kasvattaa limistä vasta kun vanha on tulossa hyvää vauhtia pois. Vai onkohan tässä nyt oikeasti suurempaa ongelmaa kun limiksen paksuudesta ei ole ikinä ollut murehdittavaa? Tietäiskö kukaan IVF-veteraaneista? Se hyvä puoli asiassa kyllä olisi että se tietäisi siirtoa jo viikolle 17 ;-)

Vierailija
18/18 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ei sitten ollu ihan kohallaan. Vielä viime kuussa oli, mutta ei enää: oli laskenut 9,4:ään. Luget taas uudelleen kuvioihin, mutta tiedä sitten auttaako nekään, kun niitä viime kesäkuulta marraskuulle jo söin. Hoitopaikka vaihtu ja halusivat nähdä luomutilanteen. Ensin tuli siis Clomit uudelleen käyttöön ja nyt Luget. Harmittaa sekin, että unohdin ottaa ovistestitikun töihin mukaan eli jäipä sekin tältä päivältä :(

Kiitos, että jaksatte kysellä. Kotona on ollut vähä hiljaista sen suhteen, joten eipä ole huvittanut aiheesta juurikaan kertoa.

Hyvää yötä kaikille ja parempaa huomista bdbdbdbdbdbd!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä