Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kateellinen yli keski-ikäisten miesten itsevarmuudesta?

Vierailija
21.11.2017 |

Oikein ylpeinä esittelevät kaljamahaansa ja selkäkarvojaan uimahallissa kun naiset puolestaan häpeilevät jokaista pientä ryppyä ja makkaraa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttää lähinnä.

Vierailija
2/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä, vaikka suomi on äidinkieleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, säälittää lähinnä. 

Vierailija
4/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne mitään esittele. Ovat vaan omia itsejään, eivät kuvittelekaan tekevänsä mitään vaikutusta yhtään kehenkään. Esittelijät ovat ihan toista tyyppiä ja erittäin harvoin keski-iän ylittäneitä.

Vierailija
5/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että kulkevat altaalle saakka pyyhe ympärillään, ettei lennä laatta.

Vierailija
6/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minä kun en häpeile omassa kropassani mitään. Sitä se ikä teettää.

Vierailija
7/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että kulkevat altaalle saakka pyyhe ympärillään, ettei lennä laatta.

Entäs ne nuorekkaat, urheilulliset hopeaketut?

Vierailija
8/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo! Mitään muuta ihmisryhmää en niin kadehdikkaan. Voikun sais olla yli keski ikäinen mies.

N 34v

On täällä taas tänää jutut! *Haukotus*

Vierailija
9/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kolmikymppinen ja valitettavasti noita kaljamahoja on näkynyt jo pitkään. Uimahallissa  eivät kylläkään esiinny kokopuvussa,  vaan yleensä ihan uimahousuissa että en oikein ymmärrä aloitusta. Hyvä, että liikkuvat.

Yleisesti kaupungilla oon nähnyt, että joillain housut ovat niin alhaalla ja paita vastaavasti niin pieni, että aina näkyy työmiehen hymy tai maharöllykkä kun vähän kyykistyy. Oppisitte hyvät ihmiset ostamaan oikean kokoisia ja mallisia vaatteita! 

Vierailija
10/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ehkä vähän. Me keski-ikäiset ja sitä vanhemmat kasvoimme aikuisiksi aikana, jolloin miehillä oli vähemmän ulkonäköpaineita kuin naisilla, ja siitä se miesten itsevarmuus kumpuaa. Eivät he mitenkään itseään esittele, eivät vain ole koskaan oppineet häpeämään luonnollista ulkonäköään. Toki ulkonäköpaineet ainakin osittain hellittävät meillä naisillakin iän myötä, mutta se vaatii enemmän. Esimerkiksi ikääntyminen on asia, joka on vuosikymmeniä ollut miehille hyväksytympää kuin naisille, sen ei ole katsottu vaikuttavan miesten ns. seksikkyysarvoon läheskään niin voimakkaasti kuin naisten kohdalla. Ulkonäköpaineista luopuminen edellyttää siis ikääntyvillä naisilla enemmän oman vanhenemisen ja sen myötä tulevan uudenlaisen "naiseuden roolin" hyväksymistä kuin miehillä.

Nykyään taitaa tosin ulkonäköpaineet jo kohdistua miehiinkin lähes yhtä voimakkaasti kuin naisiin. Vaikka se kai tasa-arvoisempaa onkin, en kuitenkaan pidä kasvavia ulkonäköpaineita hyvänä asiana. Niin paljolta turhalta stressiltä ja murheelta vältyttäisiin, jos ei tarvitsisi alinomaa miettiä, mikä minun ulkonäössäni on vialla ja kuinka voin korjata ne viat. Muutama vuosikymmen sitten miesten ja poikien ei tarvinnut tällaisia juuri pohdiskella, sen vuoksi tietty itsevarmuus on monelle sen ajan kasvatille luontainen tapa elää ja olla.

Vierailija
11/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli keski-ikäinen on sama kuin vanha. Harva vanha nainenkaan enää viitsii kilojaan tai ryppyjään häpeillä. Se häpeily oli joskus teini-iässä ja silloinkin ihan turhaan.

Vierailija
12/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään esittele. Jos ei aikuiset naiset oo jo kasvaneet siitä teinipissisvaiheesta niin omahan on tappionsa. Minoon mikä oon, jos ei kelpaa niin anna olla ja siirry seuraavaan. Kyllä maailmassa naisia riittää, varsinkin meille keski-ikäisille kaljamahoille (mistähän mahtaa johtua :D).

Vierailija
13/13 |
21.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaisuus omasta viehättävyydestään on aika säälittävää.