Mista voisi johtua kun siskoni ei halua tulla kylaan uuteen asuntoomme? Asuu perheineen n. 10 km:n paassa, mutta ei suostu tulemaan meille kylaan.
Olen viimeisilläni raskaana ja siskoni on useaan otteeseen sanonut haluavansa nähdä. Olen muutaman kerran jo käynyt itse heillä, mutta jos kutsun heitä tännepäin, niin eivät tule. Ovat käyneet vain kerran.
Ollaan nähty viimeksi n. 3 kk sitten, ja siskoni tosiaan hokee, että haluaisi nähdä, mutta vaihtaakin aihetta heti kun kutsun heitä tänne.
Mistä voi johtua etteivät jaksa kyläillä? Onko täällä joukossa sellaisia ketkä itse mielellään kutsuvat vieraita mutta eivät jaksa itse kyläillä?
Viimeksi kutsuin tekstiviestillä jo niin anelevasti että oikein hävettää. Koetin houkutella heitä katsomaan uutta isoa telkkua pääsiäisenä. Sisko soitti tämän jälkeen, ei maininnut kutsusta mitään, puhui vaan että " nähdään sairaalassa" kun tulevat katsomaan vauvaa. Alkaa tuntumaan siltä etten halua heitä sairaalaankaan.. :-/
Kommentit (11)
Mutta tämä toinen ei millään.
Kateudesta ei voi olla kyse. Heillä on kumpaisellakin omat tilavat asuntonsa. En oikein käsitä mistä voi olla kyse. Meillä on vielä esikoinen tulossa. Harmittaa kuunnella sellaista hokemista, että " ois niin kiva nähdä" jne., kun kyläkutsut kuitenkin ohitetaan tylysti.
Oikein harmittaa, että matelin ja koetin telkalla houkutella kylään.. :-(
Vierailija:
Minä en ainakaan jaksa mennä lasten kanssa kylään, jossa ei ole lapsia.
Mutta kysessä on omat vanhempani. Aina pitäisi jaksaa lähteä sinne päin ajamaan vaikka matkaa on 60km ja kaksi pientä lasta.
Heitä kun työ verottaa niin paljon ettei vaan koskaan jaksa..
Mieheni kanssa juuri päätettiin että ollaan menemättä. Katsotaan koska heitä kiinnostaa nähdä!
Tuosta tuli minulle mieleen, että tuollaiseen paikkaan en edes haluaisi, jossa on kaikki parempaa kuin itselläni tai ainakin olevinaan parempaa...
Mä oon ollut aika hölmistynyt tän asian suhteen.
Just yks päivä päätin että, en enää pyydä edes. Tulkoon sitten kun tulee.
Oisko syy siinä? Onko paino sanassa uusi? Oletko materialisti?
rivarissa ja tehdään hulluna töitä että saadaan edes perusjutut hommattua. siskolla taas rikas mies, omakotitalo eikä mistään pulaa vaan ostavat kaiken mitä haluavat. Joten ei mahda mitään että heille mennessä tuntuu ikävältä varsinkin kun siko tavallaan vähättelee sitä mitä heillä on eikä tunnu arvostavan ollenkaan kaikkea sitä hyvää. Usein valittaa asioista jotka ovat mielestäni tosi vähäpätöisiä jne.
Eli ap miettii että voisiko olla tällaisesta kyse.
Toinen on jos on paljon pieniä lapsia niin ei jaksa välttämättä lähteä. Meillä myös näin. Eli kun siskolla vähemmän lapsia niin toivon että tulisivat ennemmin meille päin.
Vierailija:
Tuosta tuli minulle mieleen, että tuollaiseen paikkaan en edes haluaisi, jossa on kaikki parempaa kuin itselläni tai ainakin olevinaan parempaa...
Itse olen niin eläinpelkoinen, että vältän koteja, joissa on mitään lemmikkieläimiä.
Entäpä, jos kysyisit suoraan siskoltasi??
Oliskin ehkä telkun sijaan pitänyt houkutella viinillä. Ovat meinaan aika kovia juomaan.
Minä en ainakaan jaksa mennä lasten kanssa kylään, jossa ei ole lapsia.