Työkaveri suuttunut minulle koska kuulemma annoin hänelle "pakit"
Työkamunainen on viime aikoina alkanut käyttäytymään vihamielisesti minua kohtaan ja pikkujouluissa sitten pienessä humalassa kysyin häneltä asiasta ja hän tiuskaisi vain että "tiedät kyllä". En yhtään ymmärtänyt mitä hän tarkoitti joten tenttasin lisää, koska en tykkää että töissä on kireä tunnelma. Lopulta hän vihaisena sanoi että olen antanut hänelle pakit. En kyllä itse ymmärrä vieläkään mistä hän puhuu kun olen hänen kanssaan asioinut kuten muiden työkavereiden, eikä hän ole missään vaiheessa minulle ehdottanut treffejä tai muutenkaan tehnyt mitään aloitetta.
Onko työkamunainen ihan sekaisin vai pitäisikö minun miehenä vain osata ymmärtää paremmin naisten logiikkaa, selittäkää?
Kommentit (11)
Naiset ovat kyllä ujoja iskemään, voi olla aikamoista kiertelyä ja kaartelua! Varsinkin selvinpäin työpaikalla tuntuu oudolta kun joku katselee ja hymyilee muttei sano suoraan mitään.
Mehän sen tietenkin tiedämme mitä teidän välillä on tapahtunut.
Nainen on vilkaissut sinua kerran ja sinä et mennyt iskemään, eli annoit pakit. Naisten logiikan peruskurssilta opittua.
Typerää käyttäytyä noin, vaikka OLISITKIN antanut pakit.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on vilkaissut sinua kerran ja sinä et mennyt iskemään, eli annoit pakit. Naisten logiikan peruskurssilta opittua.
Samaan aikaan nainen ei omasta mielestään anna pakkeja kun kieltäytyy treffikutsusta.Kunhan ihmettelee miksi mies pitää sitä kiusallisena.
Siinähän olisi trollipojuille sopiva harjoitteluvastus. Saisivat tuntumaa omaan imagoonsa.
Ja tänä tapahtui kilttimiehen storybookissa osa 2365
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kyllä ujoja iskemään, voi olla aikamoista kiertelyä ja kaartelua! Varsinkin selvinpäin työpaikalla tuntuu oudolta kun joku katselee ja hymyilee muttei sano suoraan mitään.
Takuuvarmasti se mies ei kyllä huomaa jos olettaa että se osaa ajatuksia lukea tai hymystä päätellä että yrität iskeä. Lisäksi naisia ei uskalla pienestä lähestyä kun saattavat sitten pahoittaa mielen
Nainen taitaa olla vähän sekaisin. T. Nainen
En osaa sanoa. Minä annoin vahingossa työkaverille pakit kun kysyi niin omituisesti kierrellen että en älynnyt. Ehkä teillä on käynyt samoin.