Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen mieheen olet ihastunut juuri nyt ?

Vierailija
19.11.2017 |

Kertokaapas ihastuksestanne..pukeutuuko hyvin, onko sosiaalinen, urheilullinen, ottaako muut ihmiset huomioon...ja mikä on syy ettet mene juttelemaan miehelle niitä näitä ja tee aloitetta ?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja laiha, rokkarinnäköinen. Hauska, sympaattinen ja avulias, ei penaalin terävin kynä kumminkaan. Olen naimisissa, enkä ole nähnyt heppua aikoihin, siksi ei olla sekstaamassa.

Miksi olet naimisissa toisen miehen kanssa jos haaveilet sekstailusta jonkun toisen kanssa? Kommenttisi perusteella olet haaveillut jo pidemmän aikaa. 

Olen haaveillut jo pari vuotta, koska kotiseksi on tylsää. Rakastan miestäni kuitenkin yli kaiken, hän on paras ystäväni. En aio pettää, mutta saan kai haaveilla kunnon kyydeistä. Sitä tekee melko varmaan suurin osa parisuhteessa olevista jossain vaiheessa, vaikka muuta väittäisivätkin.

Miksi tyydyt huonoon seksitilanteeseen avioliitossa, jossa olet lupautunut ikuisesti olemaan? Et aio pettää, rakastat miestäsi. Aiotko todella viettää lopun elämääsi liitossa jossa seksi on tylsää eikä tyydytä tarpeitasi? Aina miehesi selän takana miettiä muiden nussimista? Arvaatko edes miten tuhoisaa tuo pidemmällä ajalla on, kun yksi noin tärkeä osa-alue suhteessanne ei ole toimiva? Väitän, että kun tuota jatkuu toiset kaksi vuotta tai kaksitoista, olet jo pettänyt miestäsi. Miksette voi pariskuntana keskustella avoimesti seksielämästänne? Sinä voisit kertoa hänelle haaveistasi ja voisitte yhdessä yrittää tehdä seksielämästänne vähän jännempää niin että sinäkin saisit tyydytyksen ihan omalta mieheltäsi.

En tarvitse terapiaasi, kiitos vaan. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja kaikki on ok. Luulen tietäväni oman parisuhteeni tilan paremmin kuin sinä. Miksi ylipäänsä käyt vatvomaan minun kommentteja, ei tämän ketjun tarkoitus ollut jeesustella muiden ihmisten ajatuksia, vaan avautua ihastuksestaan.

Haha, tais osua arkaan paikkaan. Ihan tilastollisiin faktoihin ja tietämiltäni ihmisiltä kuultuihin tarinoihin perustan sen, että suhde jossa seksielämä ei ole tarpeeksi tyydyttävä, petetään herkemmin. Väitti kuka mitä tahansa, seksi on tärkeä ja iso osa suhdetta ja jos seksielämä ei ole kunnossa, se vaikuttaa pidemmällä aikavälillä myös parisuhteeseen. Anteeksi että sulla meni tunteisiin se, että täällä on ihmisillä tapana kommentoida toistensa kommentteja ja mun kommentti sattui osumaan sulla arkaan kohtaan.  

Vierailija
42/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja laiha, rokkarinnäköinen. Hauska, sympaattinen ja avulias, ei penaalin terävin kynä kumminkaan. Olen naimisissa, enkä ole nähnyt heppua aikoihin, siksi ei olla sekstaamassa.

Miksi olet naimisissa toisen miehen kanssa jos haaveilet sekstailusta jonkun toisen kanssa? Kommenttisi perusteella olet haaveillut jo pidemmän aikaa. 

Olen haaveillut jo pari vuotta, koska kotiseksi on tylsää. Rakastan miestäni kuitenkin yli kaiken, hän on paras ystäväni. En aio pettää, mutta saan kai haaveilla kunnon kyydeistä. Sitä tekee melko varmaan suurin osa parisuhteessa olevista jossain vaiheessa, vaikka muuta väittäisivätkin.

Miksi tyydyt huonoon seksitilanteeseen avioliitossa, jossa olet lupautunut ikuisesti olemaan? Et aio pettää, rakastat miestäsi. Aiotko todella viettää lopun elämääsi liitossa jossa seksi on tylsää eikä tyydytä tarpeitasi? Aina miehesi selän takana miettiä muiden nussimista? Arvaatko edes miten tuhoisaa tuo pidemmällä ajalla on, kun yksi noin tärkeä osa-alue suhteessanne ei ole toimiva? Väitän, että kun tuota jatkuu toiset kaksi vuotta tai kaksitoista, olet jo pettänyt miestäsi. Miksette voi pariskuntana keskustella avoimesti seksielämästänne? Sinä voisit kertoa hänelle haaveistasi ja voisitte yhdessä yrittää tehdä seksielämästänne vähän jännempää niin että sinäkin saisit tyydytyksen ihan omalta mieheltäsi.

En tarvitse terapiaasi, kiitos vaan. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja kaikki on ok. Luulen tietäväni oman parisuhteeni tilan paremmin kuin sinä. Miksi ylipäänsä käyt vatvomaan minun kommentteja, ei tämän ketjun tarkoitus ollut jeesustella muiden ihmisten ajatuksia, vaan avautua ihastuksestaan.

Jos liitto on hyvä mutta seksielämä tylsää, miksi et voi avoimesti kertoa siitä miehellesi vai oletko jo kertonut? Jos kerran kaikki on niin hyvin luukunottamatta tylsää seksielämää, mikset voisi avoimesti kertoa miehellesi haaveilevasi seksuaalisesti nyt jo toista vuotta toisesta miehestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapas ihastuksestanne..pukeutuuko hyvin, onko sosiaalinen, urheilullinen, ottaako muut ihmiset huomioon...ja mikä on syy ettet mene juttelemaan miehelle niitä näitä ja tee aloitetta ?

Olipa outo kysymys. Otsikon perusteella olin tulossa kertomaan miesystävästäni, johon olen (edelleen) korviani myöten ihastunut, mutta tuo jälkimmäinen kysymys hämmensi. Mistä tässä nyt oikein puhutaan? Peruskoulun yläasteen ihastuksista?

Vierailija
44/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, mutta niin komea kasvoistaan. Miehekäs mörökölli, mutta mieleltään teini. Pukeutuu nuorekkaasti ja laadukkaasti ja hyvät käytöstavat. Hengailee mieluiten kavereidensa kanssa ja nauttii elämästä. Menee hyvin, oma firma ja pelit ja lelut.

Aika yksioikoinen sängyssä, mutta nauttii selkeästi läheisyydestä ja ihokontaktista. Paljon ei puhu, mutta hauska on. Ei aviomiesmateriaalia.

Olen salaa ihastunut, mutta meillä on sanaton sopimus, että "pannaan vaan". En viitsi pilata tunnelmaa tunteilemalla 😉

Vierailija
45/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut tällä hetkellä 5 mieheen.😳

Taitaa vähän liian lujaan hormonit hyrrätä.

1.on noin 50v naimisissa, siksi ei mitään tule. Pitkä, ei mikään komein mutta juuri minuun iskevät piirteet. Imarteleva naisia kohtaan, vaikutta hieman juonikkaalta, en luottaisi häneen, mutta silti olen ihastunut.

2. 32v mies töitten kautta harvakseltaan nähdään, saman pituinen kuin minä, isot kädet. Mukava ja hauskaa seuraa, sosiaalisesti taitava, rento. En ole varma flirttaileeko hän ihan muuten vain, vai olisiko oikeasti kiinnostunut minusta. En halua edetä vielä ainakaan kun en ole varma kuinka kestävää tämä ihastus (muiden joukossa) on. Ja nautin kevyestä flirttistä meidän välillä, en halua pilaa sitä.

3. Naapuri, ikä jossain 40 ja 50 välillä. Sinkku luulisin. Luonteesta en tiedä juurikaan kun sanotaan vaan moi, tai nyökätään kevyesti nähdessä. Tyyliltään on urheilullinen, en ole kertaakaan nähnyt kuin ulkoiluun/ urheiluun sopivia vaatteita hänellä. En halua naapurin kanssa aloittaa mitään, jos tulee ongelmia niin siinähän ollaan naapureita, vaikea pitää välimatkaa.

4. Pitkä, itsevarma, huolehtiva, minuun osuvan komea(vähän samoja piirteitä kuin 1.) ei huoliteltu, mutta siisti kumminkin, nelikymppinen, imarteleva välillä liiankin. Ei tarvitse tehdä aloitetta, kun on jo seksisuhde. Sitä en sitten tiedä voisiko olla enemmänkin.

5. Nähty vain pari kertaa, ekalla kertaa en tuntenut mitään, oli ihan mukava, ok. Toisen kerran nähdessä kiinnostuin. Hän ei ole ulkonäöllisesti mikään helmi, muttei nyt rumakaan. Hän on todella ystävällinen, lämmin ja reilun oloinen. Laiha, mutta jäntevä. Ei kovinkaan pitkä. Hänestä en ota mitään selvää voisiko hän olla kiinnostunut vai vain ystävällinen. Tuntui niin tutulta vaikkei oltu nähty kuin kerran aikaisemmin. En tiedä edes hänen sivilisäätyään, enkä tiedä näemmekö pitkään aikaan. Ikäkin on ehkä 28-35.

Yksi syy eten tee aloitetta kenellekään, etten halua mitään suhdetta, minulla on tällä hetkellä sitoutumista kammo. Mutta biologinen kello taitaa olla erimieltä, kun ihastuksia tulee kuin sieniä sateella. Nämä kaikki tulleet tänä vuonna, ennen olen harvoin ihastunut, tai tuntenut vetoa. Ja silloinkin aina vain yhteen kerrallaan.

Vierailija
46/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies täälläkin. Tero. Mut kyl mä sen miehen saan. Tai otan.

Oho kilpakosija, Tero taitaa kyllä muuttaa meille.

N19

Buhahahahah!

Kuules teini.. ei muuten muuta. Ja mistä tiedän? Mies nukkuu parhaillaan MUN sängyssä..

Buhabuhahahaha lahna.... mun kanssa terppa ei nuku:DX

Hah.. jopa joo.. älä luule itsestäsi liikoja

Vierailija
47/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 vuotta vanhempi, kohtelias, ihana nauru, kunnianhimoinen jne.

On komea, mutta eniten ihastuttaa olemus ja sympaattisuus.

Lahjakas musikaalisesti.

Niin ihana.

Vierailija
48/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos liitto on hyvä mutta seksielämä tylsää, miksi et voi avoimesti kertoa siitä miehellesi vai oletko jo kertonut? Jos kerran kaikki on niin hyvin luukunottamatta tylsää seksielämää, mikset voisi avoimesti kertoa miehellesi haaveilevasi seksuaalisesti nyt jo toista vuotta toisesta miehestä?

Joo, kerrassaan mahtava idea! Sillähän se väljähtynyt seksielämä varmaan paranee, että kerron, miehelleni haaveilevani seksistä toisen kanssa, miksen ajatellut tätä itse! Sulla on niin nerokkaita neuvoja, että laitapa pystyyn ihan parisuhdeklinikka, niin pistät varmasti rahoiksi näillä vinkeillä.

Vierailija
49/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut kahteen mieheen. Molemmat aika samanlaisia; surffareita, surffitukka, lihaksikas kroppa, matkustelevat paljon, pelimiehiä molemmat... Mulla selvästikin on yksi tietty tyyppi mihin ihastun :( Valitettavasti.

Vierailija
50/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut tällä hetkellä 5 mieheen.😳

Taitaa vähän liian lujaan hormonit hyrrätä.

1.on noin 50v naimisissa, siksi ei mitään tule. Pitkä, ei mikään komein mutta juuri minuun iskevät piirteet. Imarteleva naisia kohtaan, vaikutta hieman juonikkaalta, en luottaisi häneen, mutta silti olen ihastunut.

2. 32v mies töitten kautta harvakseltaan nähdään, saman pituinen kuin minä, isot kädet. Mukava ja hauskaa seuraa, sosiaalisesti taitava, rento. En ole varma flirttaileeko hän ihan muuten vain, vai olisiko oikeasti kiinnostunut minusta. En halua edetä vielä ainakaan kun en ole varma kuinka kestävää tämä ihastus (muiden joukossa) on. Ja nautin kevyestä flirttistä meidän välillä, en halua pilaa sitä.

3. Naapuri, ikä jossain 40 ja 50 välillä. Sinkku luulisin. Luonteesta en tiedä juurikaan kun sanotaan vaan moi, tai nyökätään kevyesti nähdessä. Tyyliltään on urheilullinen, en ole kertaakaan nähnyt kuin ulkoiluun/ urheiluun sopivia vaatteita hänellä. En halua naapurin kanssa aloittaa mitään, jos tulee ongelmia niin siinähän ollaan naapureita, vaikea pitää välimatkaa.

4. Pitkä, itsevarma, huolehtiva, minuun osuvan komea(vähän samoja piirteitä kuin 1.) ei huoliteltu, mutta siisti kumminkin, nelikymppinen, imarteleva välillä liiankin. Ei tarvitse tehdä aloitetta, kun on jo seksisuhde. Sitä en sitten tiedä voisiko olla enemmänkin.

5. Nähty vain pari kertaa, ekalla kertaa en tuntenut mitään, oli ihan mukava, ok. Toisen kerran nähdessä kiinnostuin. Hän ei ole ulkonäöllisesti mikään helmi, muttei nyt rumakaan. Hän on todella ystävällinen, lämmin ja reilun oloinen. Laiha, mutta jäntevä. Ei kovinkaan pitkä. Hänestä en ota mitään selvää voisiko hän olla kiinnostunut vai vain ystävällinen. Tuntui niin tutulta vaikkei oltu nähty kuin kerran aikaisemmin. En tiedä edes hänen sivilisäätyään, enkä tiedä näemmekö pitkään aikaan. Ikäkin on ehkä 28-35.

Yksi syy eten tee aloitetta kenellekään, etten halua mitään suhdetta, minulla on tällä hetkellä sitoutumista kammo. Mutta biologinen kello taitaa olla erimieltä, kun ihastuksia tulee kuin sieniä sateella. Nämä kaikki tulleet tänä vuonna, ennen olen harvoin ihastunut, tai tuntenut vetoa. Ja silloinkin aina vain yhteen kerrallaan.

Ihanan iso ihastumiskapasiteetti 😍

Minulla yksi ihastuminen vie kaiken huomioni just nytkin. Mukava reilu tyyppi töissä.

Vierailija
51/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, raamikas, hyväkuntoinen, fiksu, nelikymppinen ja erinomaiset taidot sekä kestävyys sängyssä.

Vierailija
52/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummasta, sinisilmäisestä nätistä pojasta. Itseäni nuoremmastakin vielä. Kaunis hymy ja vinksahtanut huumori,

Vierailija
53/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 10 vuotta vanhempi, kohtelias, ihana nauru, kunnianhimoinen jne.

On komea, mutta eniten ihastuttaa olemus ja sympaattisuus.

Lahjakas musikaalisesti.

Niin ihana.

Millainen itse olet? 😉

Vierailija
54/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 185cm, ei urheilullinen muttei lihavakaan, äärimmäisen älykäs, kiltti, huomaavainen, humaani, hellä, pitkätukkainen, parrakas ja tatuoitu.

Olen kyllä tehnyt aloitteen, ja saanut siihen vastakaikua.

Vierailija
55/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen nähnyt erään miehen ja en tajua itseäni mutta olen ihan järjettömän ihastunut. Vaalea, urheilullinen palomies. En tiedä edes onko sinkku vai vapaa.

Pyysin että ystäväni selvittää asian ennen kuin uskallan enempää odottaa tai toivoa :)

Vierailija
57/57 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Novellikirjailija, komea, tumma, herttainen, hauska, superystävällinen, musikaalinen, mielenkiintoinen. Uuuh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi