Minkälaiseen mieheen olet ihastunut juuri nyt ?
Kertokaapas ihastuksestanne..pukeutuuko hyvin, onko sosiaalinen, urheilullinen, ottaako muut ihmiset huomioon...ja mikä on syy ettet mene juttelemaan miehelle niitä näitä ja tee aloitetta ?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuu hyvin, on urheilullinen. Ihana vartalo, hyvin varusteltu, taitavin sängyssä ikinä. En tee aloitetta vaan odottelen että hän tekee. Suutun, jos ei ala kuulua, ja alan syytää solvauksia. Sitten tulee vihaisena tukka pystyssä ovelle ja antaa kunnolla.
Nyt taidettiin kysyä tosielämän ihastusta, ei viime yön unta.
Mitä unenomaista tuossa on?
Tätä on jatkunut jo kymmenen vuotta.
Työkaveri mies..minua selkeästi vanhempi mutta hyväkroppainen, hiukan harmaata parransänkeä, ja juttelee sopivasti. Kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä mutta varattuna olemme tehneet selväksi että nautitaan tästä kun viihdymme töissä ja arvostan ettei lähesty koska hän on varattu
Pitkä, tumma, äärettömän seksikäs. Inhoaa urheilua mutta on hyvässä kunnossa. Erittäin fiksu, mukava ja viljelee mustaa huumoria. Suosii mustaa pukeutumisessakin.
Vierailija kirjoitti:
Varattu mies täälläkin. Tero. Mut kyl mä sen miehen saan. Tai otan.
Miltä paikkakunnalta? Millainen sen muija on?
Isotissinen ja hyvännäköinen nuori nainen. Tarjoan lounaan mäkkärissä jokaisen aktimme jälkeen :)
Ymmärrän että kaikille ihastuksia tulee ja menee, varmasti myös parisuhteen aikana. Sehän on harmitonta ja luonnollistakin niin kauan kun ei vie tunteita toiminnan tasolle ja petä kumppaniaan. Mut mikä siinä on, että ihmiset anonyymisti unelmoi täällä jostakin toisesta vaikka ovat suhteessa? Onko teidän nykyinen suhteenne niin huono ja kumppaninne jotain mikä ei teille riitä, kun teillä on aikaa haaveilla toisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja laiha, rokkarinnäköinen. Hauska, sympaattinen ja avulias, ei penaalin terävin kynä kumminkaan. Olen naimisissa, enkä ole nähnyt heppua aikoihin, siksi ei olla sekstaamassa.
Miksi olet naimisissa toisen miehen kanssa jos haaveilet sekstailusta jonkun toisen kanssa? Kommenttisi perusteella olet haaveillut jo pidemmän aikaa.
Olen haaveillut jo pari vuotta, koska kotiseksi on tylsää. Rakastan miestäni kuitenkin yli kaiken, hän on paras ystäväni. En aio pettää, mutta saan kai haaveilla kunnon kyydeistä. Sitä tekee melko varmaan suurin osa parisuhteessa olevista jossain vaiheessa, vaikka muuta väittäisivätkin.
Miksi tyydyt huonoon seksitilanteeseen avioliitossa, jossa olet lupautunut ikuisesti olemaan? Et aio pettää, rakastat miestäsi. Aiotko todella viettää lopun elämääsi liitossa jossa seksi on tylsää eikä tyydytä tarpeitasi? Aina miehesi selän takana miettiä muiden nussimista? Arvaatko edes miten tuhoisaa tuo pidemmällä ajalla on, kun yksi noin tärkeä osa-alue suhteessanne ei ole toimiva? Väitän, että kun tuota jatkuu toiset kaksi vuotta tai kaksitoista, olet jo pettänyt miestäsi. Miksette voi pariskuntana keskustella avoimesti seksielämästänne? Sinä voisit kertoa hänelle haaveistasi ja voisitte yhdessä yrittää tehdä seksielämästänne vähän jännempää niin että sinäkin saisit tyydytyksen ihan omalta mieheltäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho kilpakosija, Tero taitaa kyllä muuttaa meille.
N19
Buhahahahah!
Kuules teini.. ei muuten muuta. Ja mistä tiedän? Mies nukkuu parhaillaan MUN sängyssä..
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että kaikille ihastuksia tulee ja menee, varmasti myös parisuhteen aikana. Sehän on harmitonta ja luonnollistakin niin kauan kun ei vie tunteita toiminnan tasolle ja petä kumppaniaan. Mut mikä siinä on, että ihmiset anonyymisti unelmoi täällä jostakin toisesta vaikka ovat suhteessa? Onko teidän nykyinen suhteenne niin huono ja kumppaninne jotain mikä ei teille riitä, kun teillä on aikaa haaveilla toisesta?
Kysyttiin, minkälaiseen mieheen on ihastunut juuri nyt. Vastasin tuolla eka sivulla. Ja olen ihastunut mieheen, jonka kanssa olen suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä paikkakunnalta? Millainen sen muija on?
Varsinais-Suomi. Muijasta en tiedä. Enkä kyllä välitä. Joku tumma. Rumempi kun mä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja laiha, rokkarinnäköinen. Hauska, sympaattinen ja avulias, ei penaalin terävin kynä kumminkaan. Olen naimisissa, enkä ole nähnyt heppua aikoihin, siksi ei olla sekstaamassa.
Miksi olet naimisissa toisen miehen kanssa jos haaveilet sekstailusta jonkun toisen kanssa? Kommenttisi perusteella olet haaveillut jo pidemmän aikaa.
Olen haaveillut jo pari vuotta, koska kotiseksi on tylsää. Rakastan miestäni kuitenkin yli kaiken, hän on paras ystäväni. En aio pettää, mutta saan kai haaveilla kunnon kyydeistä. Sitä tekee melko varmaan suurin osa parisuhteessa olevista jossain vaiheessa, vaikka muuta väittäisivätkin.
Miksi tyydyt huonoon seksitilanteeseen avioliitossa, jossa olet lupautunut ikuisesti olemaan? Et aio pettää, rakastat miestäsi. Aiotko todella viettää lopun elämääsi liitossa jossa seksi on tylsää eikä tyydytä tarpeitasi? Aina miehesi selän takana miettiä muiden nussimista? Arvaatko edes miten tuhoisaa tuo pidemmällä ajalla on, kun yksi noin tärkeä osa-alue suhteessanne ei ole toimiva? Väitän, että kun tuota jatkuu toiset kaksi vuotta tai kaksitoista, olet jo pettänyt miestäsi. Miksette voi pariskuntana keskustella avoimesti seksielämästänne? Sinä voisit kertoa hänelle haaveistasi ja voisitte yhdessä yrittää tehdä seksielämästänne vähän jännempää niin että sinäkin saisit tyydytyksen ihan omalta mieheltäsi.
En tarvitse terapiaasi, kiitos vaan. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja kaikki on ok. Luulen tietäväni oman parisuhteeni tilan paremmin kuin sinä. Miksi ylipäänsä käyt vatvomaan minun kommentteja, ei tämän ketjun tarkoitus ollut jeesustella muiden ihmisten ajatuksia, vaan avautua ihastuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse terapiaasi, kiitos vaan. Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja kaikki on ok. Luulen tietäväni oman parisuhteeni tilan paremmin kuin sinä. Miksi ylipäänsä käyt vatvomaan minun kommentteja, ei tämän ketjun tarkoitus ollut jeesustella muiden ihmisten ajatuksia, vaan avautua ihastuksestaan.
Onks sun miehen nimi Vesa? Vekke?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sun miehen nimi Vesa? Vekke?
No ei ole..
Olen ihastunut mielestäni mukavaan, ajattelevaiseen mieheen. Ei kovin pitkä tyyppi, tulee eräs sarjakuvahahmo hänestä mieleen 😂. Heppu on fiksu, hauska, empaattinen mutta myös kovia kokenut menneisyydessä. En saa häntä mielestäni. Lapseni epäilee,että hän olisi homo. En uskalla tehdä mitään aloitetta, sillä ikäero on jonkinmoinen, eikä laisinkaan edukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho kilpakosija, Tero taitaa kyllä muuttaa meille.
N19Buhahahahah!
Kuules teini.. ei muuten muuta. Ja mistä tiedän? Mies nukkuu parhaillaan MUN sängyssä..
Buhabuhahahaha lahna.... mun kanssa terppa ei nuku:DX
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas ihastuksestanne..pukeutuuko hyvin, onko sosiaalinen, urheilullinen, ottaako muut ihmiset huomioon...ja mikä on syy ettet mene juttelemaan miehelle niitä näitä ja tee aloitetta ?
Mä olen siinä onnekkaassa tilanteessa että ensi-ihastumisen vaihe on edelleen päällä. 7 vuotta yhdessä ja edelleen mulla on silmää vain miehelleni; hän on pitkä, sinisilmäinen, vaalea. Vatsakaskin jo, mutta hänellä on tavattoman seksikkäät jalat (mul on joku juttu miesten sääriin ylipäätään), huolehtivainen, siisti, nerokas, viisas, auttava, huomioonottava ja aikuinen. On äitinsä kanssa paljon tekemisissä, mutta napanuora on selkeästi katkaistu. Ja hänen äitinsäkin on tosi mukava. Hän ei ole mikään hirmuisen kekseliäs, mutta innostuu herkästi tulemaan mukaan uusiin juttuihin ja lähtee pois mukavuusalueeltaan. Seuraa uutisia ja opettelee uusia juttuja välillä; nyt on menossa kitaran soitto. Pitkäjänteinen, rauhallinen. Hyvä huumorintaju ja tykkää aika paljon samoista asioista kuin minäkin. Toki joskus on riitojakin, mutta ne eivät koskaan vielä ole äityneet samoihin sfääreihin kuin ex-aviomiehen kanssa: ei ole viikkojen mykkäkoulua, ei henkistä alistamista, riita-asia pysyy aisoissa eikä eskaloidu henkilökohtaisuuksiin jne.
Minusta olisi kivaa jos kaikilla kävisi yhtä hyvä tuuri kuin mulla on vihdoin käynyt.
Hän on minua rikkaampi ja ylemmällä tasolla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Buhahahahah!
Buhabuhahahaha lahna.... mun kanssa terppa ei nuku:DX
Missä se on töissä, minkä ikäinen mies?
Tero Nuppi?