Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen mieheen olet ihastunut juuri nyt ?

Vierailija
19.11.2017 |

Kertokaapas ihastuksestanne..pukeutuuko hyvin, onko sosiaalinen, urheilullinen, ottaako muut ihmiset huomioon...ja mikä on syy ettet mene juttelemaan miehelle niitä näitä ja tee aloitetta ?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kuin saapas ja ruma kuin apina. Ihanan iso mela jalkovälissä ja osaa käyttää sitä. I love it!

Vierailija
2/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja laiha, rokkarinnäköinen. Hauska, sympaattinen ja avulias, ei penaalin terävin kynä kumminkaan. Olen naimisissa, enkä ole nähnyt heppua aikoihin, siksi ei olla sekstaamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies...

Vierailija
4/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kuin saapas ja ruma kuin apina. Ihanan iso mela jalkovälissä ja osaa käyttää sitä. I love it!

Oletko siis ihastunut itseesi ?

Vierailija
5/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin miehen perseeseen. #metoo

Vierailija
6/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies täälläkin. Tero. Mut kyl mä sen miehen saan. Tai otan.

Vierailija
7/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu hyvin, on urheilullinen. Ihana vartalo, hyvin varusteltu, taitavin sängyssä ikinä. En tee aloitetta vaan odottelen että hän tekee. Suutun, jos ei ala kuulua, ja alan syytää solvauksia. Sitten tulee vihaisena tukka pystyssä ovelle ja antaa kunnolla.

Vierailija
8/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, hyvännäköinen, tumma, paksut hiukset, entinen puoliammattiaisurheilija. Fiksu, rauhallinen, huumorintajuinen, hellä, hyvä rakastaja.

Vierailija
9/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, mies. Minua vähän vanhempi, tuoksuu aivan ihanalle ja kädet on ihanan miehiset. Luonteeltaan rauhallinen, hauska, fiksu ja aikaansaava. Ei kovin kokenut naisten kanssa, mitä ihmettelen.

Vierailija
10/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamikas, ihana, ja liian nuori. Juteltua tulee silloin tällöin mutta en viitsi häpäistä itseäni millään aloitteentekemisellä :)

Vierailija
11/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu hyvin. On ihan sopivan sosiaalinen. Ei mikään räiskyvä papupata, mutta osaa jutella juuri sopivasti. Ottaa ainakin minut huomioon. 

Ai mikä on syy, etten mene juttelemaan? Välimatka. Ja viimeksi perjantaina ehdotin tapaamista, mutta meni aikataulut ristiin. 

Vierailija
12/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuu hyvin, on urheilullinen. Ihana vartalo, hyvin varusteltu, taitavin sängyssä ikinä. En tee aloitetta vaan odottelen että hän tekee. Suutun, jos ei ala kuulua, ja alan syytää solvauksia. Sitten tulee vihaisena tukka pystyssä ovelle ja antaa kunnolla.

Nyt taidettiin kysyä tosielämän ihastusta, ei viime yön unta.

Vierailija
13/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja laiha, rokkarinnäköinen. Hauska, sympaattinen ja avulias, ei penaalin terävin kynä kumminkaan. Olen naimisissa, enkä ole nähnyt heppua aikoihin, siksi ei olla sekstaamassa.

Miksi olet naimisissa toisen miehen kanssa jos haaveilet sekstailusta jonkun toisen kanssa? Kommenttisi perusteella olet haaveillut jo pidemmän aikaa. 

Vierailija
14/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vaalea komea ja urheilullinen. Vähän flirtti, sellainen ekstrovertti ja hauska tyyppi. Farkut ja t-paita-ihminen. Harmi vaan että ollaan molemmat varattuja...

Vierailija
15/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja lihava. Pukeutuu rennosti. Olemme vasta tutustuneet, eikä taida vielä tietää, että olen ihastunut häneen😍

Vierailija
16/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuu hyvin. On ihan sopivan sosiaalinen. Ei mikään räiskyvä papupata, mutta osaa jutella juuri sopivasti. Ottaa ainakin minut huomioon. 

Ai mikä on syy, etten mene juttelemaan? Välimatka. Ja viimeksi perjantaina ehdotin tapaamista, mutta meni aikataulut ristiin. 

Ai niin, ulkonäöstä vielä sen verran, että on lyhyt ja todella hoikka. Hymyilevät silmät. 

Vierailija
17/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu mies täälläkin. Tero. Mut kyl mä sen miehen saan. Tai otan.

Oho kilpakosija, Tero taitaa kyllä muuttaa meille.

N19

Vierailija
18/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut/rakastunut ihanaan mieheen, todellinen herrasmies on hän, kivan näköinen, pitkä, viikset, minun makuun aivan ihana <3 empaattinen, naista kunniottava ,osaa ajatella muutakin kuin omaa napaansa ja persettä. Rakastan tätä miestä!

Vierailija
19/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat varattuja. Toinen on eräänlainen rikollinen ja toinen taiteilija.

Vierailija
20/57 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet naimisissa toisen miehen kanssa jos haaveilet sekstailusta jonkun toisen kanssa? Kommenttisi perusteella olet haaveillut jo pidemmän aikaa. 

Olen haaveillut jo pari vuotta, koska kotiseksi on tylsää. Rakastan miestäni kuitenkin yli kaiken, hän on paras ystäväni. En aio pettää, mutta saan kai haaveilla kunnon kyydeistä. Sitä tekee melko varmaan suurin osa parisuhteessa olevista jossain vaiheessa, vaikka muuta väittäisivätkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi