Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo ei enää tykkää kosketuksesta

Vierailija
19.11.2017 |

Mitenkä tuollaisen ottaisi vastaan ja järkeilisi itselleen. Ennen vaimo piti hieronnasta ( hartia) ja no ylipäätänsä kosketuksestani. Nyt ei kuulemma tykkää enää. Kyllä sylettää tuollainen, valettako se on vuodet sepittänyt? Ja joo seksiä ei tietysti myöskään ole, mutta ettei koskeakaan saa ja kuitenkin arki rullaa, ei riitoja tms. Ja jos on riitoja niin nekin tulee riideltyä sen takia että olisi joku syy miksi tämä suhde on niin kylmä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on fibromyalgia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon. Mä ratkasin ongelmat lähtemällä hieroo toista naista joka sitä halusi. Ihan turhaa jäät vinkuu paikalleen.

Vierailija
4/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti haluat hieroa hartioita vain silloin kun olet seksiä vailla. ja miksi taas ei halua seksiä, voi olla monia syitä, mutta yksinkertaisin lienee se, että se sattuu, syystä tai toisesta. Vaikka kipeä selkä, lonkat, polvet. Tai sitten häpeää kehoaan. 

Vierailija
5/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiteleekö nainen yksin ja sinä olet hiljaa kunnes huudat takaisin jotain mikä mielestäsi lopettaa riidan? Ne kuules jää painamaan. Anna vaimosi puhua. Hän selvästi panttaa jotain sisällään ja sinä et anna hänen sitä sanoa. Ehkä teet itsekin samoin tai suljet vain asiat mitkä pielessä on mielestäsi

Vierailija
6/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:---/ Vaikea sanoa mitään. Oman miehen kosketus on ihanaa.

Vierailija
7/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on ja miksi se ei lähde jos minä niin ärsytän häntä. Alkaa jo töissäkin näkymään ahdistus. Ja keskustelua ei ole. Hiljaiseloa viikkoja, pikku riita, mykkäkoulua jne. jne.

Vierailija
8/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa asiat selviksi, puhukaa mistä kiikastaa. Vaadi puolisoltasi selitys asiaan ja kestät sitten myös kuulla kaiken.

Vierailija
9/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kosketuksesi on, mistä aloitat koskettamisen , millaisissa tilanteissa? Hän ei päästä sinua lähelleen, jutelkaa miksi.

Vierailija
10/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko otteesi liian kovat, luuleeko hän jotain muuta, haluat panna, lyöt, vedät turpiin...?

Vierailija
11/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta asiasta nyt vaan on keskusteltava. Meillä mies pihtasi, kieltäytyi puhumasta. Jaksoin yrittää siitä huolimatta vielä kaksi vuotta. Siinä on kaksi vuotta liikaa.

Joku syy tuohon on. Häpeää kehoaan, sillä on toinen, on kipuja, hormonitoiminta,  jotain muuta hampaankolossa sinua kohtaan..puhuminen voisi auttaa ja sekin kertoo mielestäni jotain jos siitä keskustelusta kieltäytyy niinkuin meillä kävi.

Tsemppiä.

Vierailija
12/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valitettavasti ala keskustelemaan :(

Kuulemma minulla on ongelma omikseni. En tiedä mitä tehdä, elämä vierii ohitse surkutellessa. Tämä oli nähtävissä jo vuosia sitten ja kuitenkin naimisiin halusi ja lapsia... -ap

Vierailija
13/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma minulla on ongelma omikseni. En tiedä mitä tehdä, elämä vierii ohitse surkutellessa. Tämä oli nähtävissä jo vuosia sitten ja kuitenkin naimisiin halusi ja lapsia... -ap

Ero ja yhteishuoltajuus on ainoa ratkaisu, tai sitten haet läheisyytesi muualta vaimon luvalla.

Vierailija
14/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on se kun kosketuksesta seuraa aina seksiä halusi nainen tai ei. Tai kosketus itsessään on aina seksuaalista vaikka nainen kaipaisi usein vain hellyyttä ja rakkautta. Tämä on luonnon oma ehkäisykeino, muutenhan täällä lisäännyttäisiin vielä pahemmin. Nainen kaipaa hellyyttä että voisi haluta seksiä, mies antaa aitoa hellyyttä vasta kun on saanut seksiä. Sitä ennen se on hellyyden kaapuun piiloutunutta munan hieromista persettä vasten.

Vierailija
15/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero ja yhteishuoltajuus on ainoa ratkaisu, tai sitten haet läheisyytesi muualta vaimon luvalla.

Kumpikaan ei houkuttele. Kun vain saisi tämän toimimaan, mutta taitaa olla toiveunta kun puheyhteys puuttuu.

Vierailija
16/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois että on hankala saada tuota toimimaan näillä eväillä. En tajua miksi ihmiset pysyvät onnettomissa liitoissansa, jos siis on selvää että ongelmat eivät siitä ratkea/parane.  Ikävää. 

Susta tulee vielä kovin katkera, jos vain yrität saada suhdetta toimimaan, vaikka on selvää ettei näin käy.  Olisiko siinä tapauksessa helpompi ja parempi vaihtoehto erota?

Juuri tuo puheyhteyden puuttuminen on sellainen juttu, ettei sitä voi sinne taikoa, jos sitä vaan ei ole eikä tule.

Vierailija
17/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on toinen.

Vierailija
18/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meillä on läheisyys vähentynyt:

- olen lihonut kymmenen kiloa. Mies ei kilojani kuulemma edes huomaa, mutta minulla on paska, ihan sikapaska, olo. En pidä itse itsestäni ja silloin ei muiden mielipiteillä ole väliä.

- miehen henki haisee. Siis ihan järkyttävän pahalle välillä. Ei kuulemma ole ientulehdusta tai proppuja. Ehkä sillä on sitten kuollut rotta nielussa.

- työni on liian stressaavaa ja kuluttavaa. Viikonloppuna pe-su aamu haluan vaan olla hiljaa. Jos ois mökki, niin lähtisin sinne siksi aikaa.

Meillä näin. Ei siis välttämättä ole vaimosi puolesta henkilökohtaista.

Vierailija
19/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on jatkaa kuten tähänkin asti, mutta sitten on hyväksyttävä että tilanne on mikä se on.  Mutta jos puhua ei voi, niin mulle olisi mahdottomuus jatkaa suhdetta.

Vierailija
20/39 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei halua miehen kosketusta, nainen ei enää rakasta miestä! Miten tämä on miesten niin vaikea ymmärtää?! Niin se vaan on, rakkaus ja tunteet ovat kuolleet. Ei siihen auta mikään muu kuin ero. Päästää kummatkin vapaaksi, ei ole järkeä roikkua näissä kuolleissa suhteissa/liitoissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan