Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni hädänalainen valitsee Ruotsin Suomen sijasta? Mitä voisimme tehdä?

Sofie
19.11.2017 |

Tunnen suurta tuskaa maailman poliittisen tilanteen vuoksi. Miten Suomi voisi auttaa hädänalaisia paremmin? Erityisesti minua ahdistaa se, että niin moni pakolainen ja turvapaikkaa hakeva valitsee Ruotsin Suomen sijasta. Miten voisimme muuttaa tilanteen niin, että Suomen valitsisi yhä useampi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa menolipun  Norjaan.

Vierailija
2/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä vaan, että eivät ole täällä vaan muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa miten paljon tulee nuoria miehiä uusissa merkkivaatteissa. Mihin he jättävät naiset ja lapset? Myyvätkö he siskonsa, että saavat rahat matkaa varten?

Vierailija
4/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos autettaisiin meidän 70 000 syrjäytynyttä nuorta?!

Vierailija
5/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa lisäännytään vaikka ihmisillä ei siellä ole varaa edes elantoonsa vaan saavat ruokansa kehitysapurahoina. Tästä johtuu afrikan väestönräjähdys, joka on täysin erilainen tilanne kuin aasian väestönräjähdys, sillä täkäläiset aasiassa osaavat luoda oman elantonsa ja tulevaisuus on taattu työnteolla. Afrikassa ei ole sikäläisillä mitään elämää ja tulevaisuus näyttää vakivaltaiselta. Nytkin Hillary Clintonin tuhoama Libyassa kukoistaa näiden afrikkalaisten orjakauppa.

Nyt tarvitaan tiukkaa valppautta ja kansallisen edun puolustusta.

Ruotsin tielle ei minkään valtion tarvitse lähteä.

Vierailija
6/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä Suomeen tullutta irakilaistakin ahdisti kovasti kun täällä ei ollut tarpeeksi baareja ja porukkaa.Näin valtavasta ongelmasta johtuen tämä nuori mies lähti takaisin Irakiin.

Vierailija
7/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtio voisi kustantaa heillekin liput Ruotsiin.

Vierailija
8/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofie kirjoitti:

Tunnen suurta tuskaa maailman poliittisen tilanteen vuoksi. Miten Suomi voisi auttaa hädänalaisia paremmin? Erityisesti minua ahdistaa se, että niin moni pakolainen ja turvapaikkaa hakeva valitsee Ruotsin Suomen sijasta. Miten voisimme muuttaa tilanteen niin, että Suomen valitsisi yhä useampi?

Eli sinua ei ahdista hädänalaisten tilanne vaan se ettei tämä tule Suomelle vielä nykyistäkin kalliimmaksi.

Vierailija
9/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen juuri muuttoa Ruotsiin. Suomessa olen huono-osainen, mutta Ruotsissa on töitä.

Vierailija
10/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofie kirjoitti:

Mitä ahdistavaa siinä on, että he valitsevat mielummin ruotsin? Eikö parasta olisi, että he saisivat jäädä omaan maahansa?

Vierailija
11/11 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtio voisi kustantaa heillekin liput Ruotsiin.

En ole syrjäytynyt, mutta valtio voisi auttaa kyllä meitäkin muuttamaan Ruotsiin täältä työttömyyskriisin keskeltä. Sen sijaan te-toimistot lakkaisvat ilmoittamasta ulkomaisia työpaikkoja 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi