Tunnetteko ketään Jaana nimistä?
Kommentit (38)
Yhden tunsin nuorena. Yllättävän vähän Jaanoja muuten tunnen, kun ottaa huomioon, että se on mun ikäisillä, ja vähän nuoremmilla, ollut suosittu nimi. N62
Vierailija kirjoitti:
Kolme
Samoin.
Kalpea nainen. Koko ajan sairaana.
Ei nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nimi naista pahenna, jos ei nainen nimeä.
Jaana on ihan kiva nimi.
Tunnen. Jaanaa aina jotain älytöntä...
Jaana meni Joensuuhun katsomaan vauvaa. Vauva pois.
Vierailija kirjoitti:
Jaana meni Joensuuhun katsomaan vauvaa. Vauva pois.
Kehitysvammaisten asuntolassa huudan kovaa, että haluan syödä paljon hyvää ruokaa. Sellaista kuin pizza, hampurilaiset, makkara, paistetut kananmunat, juusto, kinkku ja ennen kaikkea lihaa. Huudan kovaa, kiroilen, uhkailen, riehun, ruokalassa heittelen tuoleja, rikon ikkunoita, hakkaan nyrkeillä ovia, uhkailen hoitajia, rikon ja heittelen tavaroita, lyön toisia asukkaita, menen toisten asukkaiden huoneisiin rikkomaan tavaroita ja koko ajan kovaa huudan. Yölläkin huudan, riehun, hakkaan asukkaiden ovia nyrkeillä kun en pääse huoneisiin kun ovet ovat lukossa ja käyn yöhoitajan kimppuun huutaen, että tapan kaikki. Olen monta kertaa repinyt hoitajia tukasta ja lyönyt niitä, heitellyt hoitajia tavaroilla ja uhannut tappaa kaikki hoitajat ja asukkaat. Yritän sytyttää asuntolan tuleen, riehun, rikon ikkunoita, heittelen tuoleja ruokalassa ja usein heittelen ruoatkin lattialle. Miksi minulle ei tehdä omia ruokia, vaikka olen jo yli 3 vuotta koko ajan huutanut?
Olen tuntenut muutaman, yhden saatoin lukea ystäväksi ja olin häneen tosissaan ihastunutkin, vaan en saanut sen syvällisempää vastakaikua. Ja parempi niin, jälkikäteen ajatellen.
Tunnen ja onkin valtavat bosat hänellä
Tunnen ja välillä kaiholla muistelen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen, ja olen nusauttanutkin. Oli muuten märkä ja imeväinen pıllu. Minä kun Jaanaa työntellin, niin Jaanalla silmät muljahteli ja hoki: oiiiihhh, jatka! Aaahoiihh, jatka...!
Sellainen fantasia palstaincelillä tänään 🥱🥱🥱
Kaksi, molemmat tosi mukavia ihmisiä.
Kolme