Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntai-iltapäivän ahdistus ja masennus iski :(

Vierailija
19.11.2017 |

Viikonloppu ohitse ja huomenna töihin :( :( :(
Sää vielä korostaa tätä harmaata olotilaa, satanut koko päivän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyden hyvä puoli: sunnuntai-illat on ihanan leppoisia eikä ahdista ollenkaan :)

Vierailija
2/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama:( onneks Frendit-sarja piristää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyyden hyvä puoli: sunnuntai-illat on ihanan leppoisia eikä ahdista ollenkaan :)

Joo ja ei... en kestä olla työtön kun säästöt alkaa olla loppu eikä ole varaa tehdä mitään kivaa. Mielummin kävisin töissä, olisi jotain järkevää tekemistä ja päivärytmi.

Vierailija
4/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut taipumusta sunnuntaiangstiin. Se lienee peruja kouluajoilta, kun voin huonosti koulussa.

Mielenkiintoista on, että minulla ja monella muulla tästä kärsivällä sunnuntainen ahdistus tulee riippumatta siitä, onko maanantaina koulupäivä/työpäivä vai ei. Sunnuntai vaan tuntuu aina siltä tietynlaiselta...

Olen vähän saanut korjattua ongelmaa sillä, että hoidan sunnuntaisin joitain arkisia asioita, kuten pyykinpesua ja muita kotitöitä. Saatan myös leipoa tms.

Vierailija
5/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivän? Vastahan tässä on noustu sängystä...

Vierailija
6/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmin sama ongelma, mutta nykyisin sunnuntait on mulle itseni hemmottelupäiviä.

Vierailija
7/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua työttömyys kyllä ahdistaa 24/7. Jokainen päivä kuin sunnuntai, yhtä harmaa ja ankea.

Vierailija
8/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa ja masentaa su-iltapäivät. Auttaa hiukan, jos tapaa silloin kavereita, sukulaisia, käy elokuvissa, puuhaa jotain kotitöitä, kuuntelee samalla musiikkia tai menee elokuviin, lenkille tekee siis jotain, ettei pysty vaipumaan synkkiin ajatuksiin. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
9/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairastanut koko viime viikon ja tehnyt töitä etänä. Nyt olo jo sellainen että pääsen huomenna oikein työpaikalle! Jee, ja olen onnellinen. Pidän työstäni.

Vierailija
10/10 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Aina ahdistaa sunnuntait. Onneks kohta pakkolomille. En malttas odottaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi