Lapseton ihminen, tekisitkö mieluummin työvuoroa 8-16 vai 14-22?
Kommentit (51)
En vakituisesti ja päivittäin tekisi kumpaakaan noista. noin 10–18 tai 12–20 on paras, mutta jos siihen ei ole mahdollisuutta, niin vaihdellen.
Toisinaan iltavuoro mukavaa vaihtelua, saa nukkuakkin pidempään.
Pääsääntöisesti kuitenkin normi työaika parempi.
Olen lapseton ja teen n. 10-16.30. Täydellä palkalla tietysti.
No en kumpaakaan noista, mieluiten 7-15, todellisuudessa työpäivien pituus vaihtelee niin, että alkaa 6.00-8.00 välillä ja loppuu 16.00-17.30 välillä. Et välillä voi olla melkeen kellon ympäri töitä
Teen itse 14-22 vuoroa ja p*rseestä on. Haen kokoajan uutta työpaikkaa, ihan sama vaikka palkka laskee. Kun teet viikon ma-pe 14-22 vuoroa voit unohtaa kaiken muun elämän ja änkeä viikonlopuille kaiken tehtävän ja näkemiset ystävien kanssa jne.
Toisaalta opiskelijana iltavuorot oli ihania, kun aamupäivällä sain hyvin aikaiseksi tehdä koulujuttuja.
8-16. Vielä mieluummin tekisin 7-15.
Noista valitsisin 8-16.
Oikeasti teen 6:30-14.30 ja tykkään työajoistani paljon. Aamuvirkku olen ja tuntuu että päivää on vielä kunnolla jäljellä kun ehdin kotiin kolmen aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen lapseton ja teen n. 10-16.30. Täydellä palkalla tietysti.
Ja siltikin ymmärryksessä vikaa.
Teen 6.30-14.10 ja se on iha jees, ei oo ruuhkaa kummassakaan päässä.
Miksei ihmiset osaa lukea otsikkoa? Pyydettiin valitsemaan noista kahdesta vaihtoehdosta!
Vierailija kirjoitti:
Teen 6.30-14.10 ja se on iha jees, ei oo ruuhkaa kummassakaan päässä.
Eli tekisitkö mieluummin 8-16 vai 14-22? Sitä tässä kysyttiin!
8-16 vuoroa ennemmin. Tuossa iltavuorossa en saisi paljon mitään aikaiseksi. Toisaalta myös unirytmi viivästyisi todella. Jos se on jo nytkin hunningolla.
Työvuoroni ovat klo 6-21 välillä. Iltavuoroissa parasta on mahdollisuus nukkua pidempään.
Molempi parempi. 2-vuorotyö👌