Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton ihminen, tekisitkö mieluummin työvuoroa 8-16 vai 14-22?

Vierailija
19.11.2017 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin 14-22. Tosin ehkä kaikista paras olisi 10-18.

Mulle tuo 10-18 ois pahin mahdollinen, aamulla ei ehdi mitään ja illallakin on jo suht myöhä kun pääsee töistä, ei oikein sittenkään ehdi mitään.

Vierailija
42/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16 noista. Olen aamuvirkku ja minulle sopi hyvin, kun työpäivä oli klo 6-14. 10-18 työ oli jo sellainen, että aamulla oli vain töihin lähtö mielessä ja illalla ei ehtinyt mitään. Nyt liukuva työaika, eli saan valita vapaasti miten teen työt klo 7-18 välillä. Aloitan työpäivän yleensä klo 7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen itse 14-22 vuoroa ja p*rseestä on. Haen kokoajan uutta työpaikkaa, ihan sama vaikka palkka laskee. Kun teet viikon ma-pe 14-22 vuoroa voit unohtaa kaiken muun elämän ja änkeä viikonlopuille kaiken tehtävän ja näkemiset ystävien kanssa jne.

Toisaalta opiskelijana iltavuorot oli ihania, kun aamupäivällä sain hyvin aikaiseksi tehdä koulujuttuja.

Et ole voinut olla opiskelija, koska et osaa edes käyttää sanaa ängetä.

Vierailija
44/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16 teen ja sopii mulle parhaiten. Kokemusta vuorotyöstäkin, toi on vaan paras jos 8h päivässä on töissä oltava.

Vierailija
45/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iltaihminen, joten yleisesti mieluummin 14-22. Tuossa vaan menisi koko ilta töissä, ja joskus haluaisi illalla olla vapaalla joten paras olisi jos vaihtelisi noiden kahden välillä.

Vierailija
46/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan aikaisia aamuherätyksiä. kirjoitti:

No jos noista olisi pakko valita, niin tuo jälkimmäinen. En oikein ole aamuihminen, niin kello kahdeksaan töihin meno on minulle liian aikaista, mutta toisaalta tuo kello 14 ei myöskään ole olisi kovin ihanteellinen aika, se jotenkin katkaisisi päivärutiinit huonosti. Parasta minusta olisi työpäivä noin kello 11-19, siinä saisi nukkua myöhempään kuin jos menisi töihin kello 8. Sitten olisi mukava ja verkkainen aamu, ehtisi kunnolla herätä, syödä kunnon aamiaisen, juoda kahvia, lukea päivän lehteä ja hoitaa aamurutiinit rauhassa. Sitten kun pääsisin kello 19 töistä, niin ehtisin hyvin käymään vielä kaupassa ilman kiirettä ja kotona tehdä kotitöitä, laittaa ruokaa ja käydä rauhassa suihkussa ennen kuin alkaa kerrostalon säännöissä oleva hiljaisuus, jona aikana ei ole ainakaan suotavaa käydä suihkussa.

Kuitenkin kaikkein mieluiten olisin kokonaan pois työelämästä, niin että kukaan ei saisi pakottaa minua menemään nukkumaan tiettyyn kellonaikaan saati sitten heräämään tiettyyn kellonaikaan. Saisin valvoa aina öisin kello 2-3 asti ja nukkua vähintään kello 12-1 asti päivällä/iltapäivällä. Ei kai se ketään häiritsisi, jos valvoisin vaikka kolmeen asti yöllä, jos lukisin tai katsoisin Youtube-videoita tietokoneelta kuulokkeet päässä, jolloin äänet eivät häiritsisi naapureita.

Kyllä saa käydä yöllä suihkussa, varsinkin jos tekee ilta/yötöitä! Normaalit elämisen äänet saa kuulua myös hiljaisuuden aikana. 

Vierailija
47/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16 tai mieluummin 7-15

Vierailija
48/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuota aamuvuoroa suurimman osan ajasta, mutta iltavuorokin olis välillä kiva.

Vierailija
49/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16, kiva se on muitakin ihmisiä nähdä.

Vierailija
50/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-22. Sopisi mun luontaiseen rytmiin paremmin, oon yöihminen.

Vierailija
51/51 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-16 ehdottomasti. Harrastukseni (tanssi) on aina illalla. Ehkä viikkoon voisin ottaa 1-2 14-22 vuoroa, JOS saisin päättää päivät itse ja saisin kunnon iltalisät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi