Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä aion tästä lähtien tehdä elämälläni , mitä huvittaa!

Vierailija
19.11.2017 |

Ajattelin opiskella toisen ammatin ja tehdä muitakin juttuja, jotka eivät ole suvun ja ystävien mielestä järkeviä.

Oi miksi olen niin kauan tehnyt valintoja muiden mielipiteiden valossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, esim minulla on paljon mielipiteitä siitä mitä muitten ihmisten pitäisi tehdä (en ole heille kertonut toki), esim yhden pitäisi jättää miehensä, toisen vaihtaa kokonaan alaa jne. Kuitenkin mulla on myös diagnosoituja mt ongelmia, niin olisihan se aika ikävää jos minun välillä häiriintyneiden mielipiteiden takia ihmiset eläisi kuten minusta kannattaisi.

Vierailija
2/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että olet ottanut elämäsi haltuun!

Pienenä vinkkinä ajattele kuitenkin työllistymistä ja eläkettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet päätynyt elämää siten miten toiset sanoo? Kuulostaa kummalliselta ja kamalaltakin.

Vierailija
4/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla! Pääasia että teet sillä jotain järkevää ja elätät itsesi. Meillä on jo ihan riittävästi ihmisiä, joiden mielestä toisten ihmisten kuuluu elättää heidät.

Vierailija
5/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, olet ottanut ensimmäisen askeleen. Jaksa vielä ne tuhannet seuraavat askeleet.

Vierailija
6/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa voisikin tehdä asiat niinkuin itse haluaa.

Minulla ei ole sellaista miellyttämishalusta johtuvaa asioiden tekemistä kuten muut haluavst vaan olosuhteiden pakosta joudun tekemään asiat vastoin omaa tahtoani.

Vierailija
7/7 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen Ahaa!-elämys on merkki siitä, että henkinen kasvu ja oman elämän hallinta on alkanut. Pysy kurssissa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä