Aikuiset jotka käyttävät s kokoa ovat todella laihoja :D
Sekä miehet, että naiset :D.
Keskikokoiselle aikuisella ei edes s koko mahdu päälle
Kommentit (36)
Niin sanoo ap joka on koko extra extra large!
Olen noin 10 kiloa ylipainoinen, mutta S-koon vaatteet mahtuvat päälle useimmiten. En ole laiha todellakaan eivätkä käyttämäni vaatteet ole mitään makkarankuoria.
Noissa on älyttömästi vaihtelua. Jonkun valmistajan S on toisen L.
On paha turn-off jos mies käyttää S-kokoa. Siis jos kyseessä on joku oikeasti hyvännäköinen hipsterimies tms. niin se vielä menettelee. Mutta mikäli kyseessä on ”normi” mies, niin vähintään m-koko pitää olla.
Tilasin netistä miesten M-koon paitoja ja ne oli tiukkoja kuin makkarankuori ja niin lyhyitä että melkein napa näkyi, vaikka minua on aina haukuttu laihaksi ja pienikokoiseksi ja vanhat M-koon paidat on sellaisia sopivan väljiä. Tätäkö se nykyajan miesmuoti on? Aika seksiobjektiolo tulee noissa paidoissa.
No ei tietty mahdukaan keskikokoiselle, kun heille sopii medium-koko.
Vierailija kirjoitti:
Olen noin 10 kiloa ylipainoinen, mutta S-koon vaatteet mahtuvat päälle useimmiten. En ole laiha todellakaan eivätkä käyttämäni vaatteet ole mitään makkarankuoria.
Miten tuo on muka mahdollista? Olen normaalipainon ylärajalla ja olen L-kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans normaalipainon ylärajalla ja joskus s-, joskus m-kokoa. Olen lyhyt ja pienirakenteinen joten siitä se kai johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain 155 cm.
Kyllä mulle on S koot enimmäkseen just hyviä, tosi harvoin joudun M kokoisen ottamaan.
Ja olen siis 181 pitkä ja 83 painava mies.
Minä en tozellakaan ole laiha. Olen omenavartaloinen. Jalat ovat laihemmat. Käytän pääasiassa S koon farkkuja.
Ja tämä asia kaivaa napaasi koska...?
Vierailija kirjoitti:
Noissa on älyttömästi vaihtelua. Jonkun valmistajan S on toisen L.
Tämä!
Ostin kerran samana päivänä kaksi eri paitaa kahdesta eri liikkeestä. Toisen koko oli M ja toisen XL. Mittasin ne ja huomasin että olivat sentilleen yhtä pitkiä ja leveitä.
Olen 170 pitkä nainen ja s koko on juuri sopiva joskus jopa xs. Yksi suurimpia tyylimokia mielestäni on pukeutua liian suuriin tai pieniin vaatteisiin. M kokokaan ei ole mikään iso koko vaan ruumiinrakenne voi tehdä jo pelkästään sen että m on parempi kuin s vaikka olisi lyhyt ja kapea mutta vaikka hartiat leveät.
Niin onkin sellaisia narukätisiä olmeja, ei S-kokoa käyttävät ole oikeita miehiä. :D
Käytän xs. Olen 160 ja painan 47. Tätä vaatekoa harvoin löytyy. Isoja koko kyllä
Mulla on muutama Filippa K:n mekko koissa S-L. Väljin niistä on S-kokoinen ja ihonmyötäisin L.
Mä olen 157cm ja 63kg eli en todellakaan mikään hoikka. BMI näyttää lievää lihavuutta. Silti mulle menee S-koko useimmissa merkeissä, eikä näytä pieneltä. Esim. Vilalla S on aikamoinen teltta jopa minulle.
Niin no, s=small eli suomeksi pieni ;) Keskikokoinen on m eli medium. Totta kai "pienelle" tarkoitetut vaatteet eivät mahdu keskikokoiselle kun ei niitä ole sen kokoiselle tarkoitettukaan.
Entä jos nainen käyttää miesten s-kokoa?