Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset jotka käyttävät s kokoa ovat todella laihoja :D

Vierailija
18.11.2017 |

Sekä miehet, että naiset :D.
Keskikokoiselle aikuisella ei edes s koko mahdu päälle

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 10 kiloa ylipainoinen, mutta S-koon vaatteet mahtuvat päälle useimmiten. En ole laiha todellakaan eivätkä käyttämäni vaatteet ole mitään makkarankuoria.

Miten tuo on muka mahdollista? Olen normaalipainon ylärajalla ja olen L-kokoa.

Olen vain 155 cm.

Sama juttu. Olen 157 cm pitkä ja painoindeksin mukaan normaalipainon ylärajalla ja s -koko mahtuu oikein hyvin. Voisin helposti painaa melkein 15 kg vähemmän olematta silti liian laiha.

Vierailija
22/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 10 kiloa ylipainoinen, mutta S-koon vaatteet mahtuvat päälle useimmiten. En ole laiha todellakaan eivätkä käyttämäni vaatteet ole mitään makkarankuoria.

Miten tuo on muka mahdollista? Olen normaalipainon ylärajalla ja olen L-kokoa.

Mahdollista on nykypäivän säkkimuodilla. Tilasin netistä paidan, joka oli S-kokoa ja tilaa olisi ollut paidan sisällä puolelletoista minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lyhyitä.

Pyöreä, mutta lyhyt ystäväni käyttää kokoa s, jopa xs. Kun taas pitkä ja laiha ystäväni käyttää kokoa L.

Vierailija
24/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on paljon muutakin kuin paino. Ensisijaisesti vaikuttava tekijä on PITUUS.

Vierailija
25/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden valmistajat kasvattavat kaikkia kokojaan sitä mukaa, kun ihmiset lihovat.

Moni sanoo käyttäneensä aina samaa kokoa (esim. just sitä ässää tai kokoa 36) mutta se ei todellakaan ole sama koko kuin vielä 20 vuotta sitten. Mutta vaatteiden valmistajat tietävät, että ihmisille on tärkeää mahtua samaan kokoon koko ikänsä.

Otapa kirpparilta mikä tahansa vaate 80-luvulta. Et mahdukaan "omaan kokoosi".

Näin helppo meitä on huijata.

Vierailija
26/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikimmillaan ollessani päälle mahtui heittämällä xs-kokoiset - jopa lasten 160-senttiset tamineet.

M

Vierailija
27/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteiden valmistajat kasvattavat kaikkia kokojaan sitä mukaa, kun ihmiset lihovat.

Moni sanoo käyttäneensä aina samaa kokoa (esim. just sitä ässää tai kokoa 36) mutta se ei todellakaan ole sama koko kuin vielä 20 vuotta sitten. Mutta vaatteiden valmistajat tietävät, että ihmisille on tärkeää mahtua samaan kokoon koko ikänsä.

Otapa kirpparilta mikä tahansa vaate 80-luvulta. Et mahdukaan "omaan kokoosi".

Näin helppo meitä on huijata.

80-luvun vaatteet ovat huono vertailukohta, koska muoti oli silloin väljää ja ylisuurta. Tyköistuvia vaatteita ei juurikaan ollut. Mulle kasarivaatteet tuntuvat todella isoilta. Tosin olen nyt kyllä hoikempikin kuin teininä.

Vierailija
28/36 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle menee yläosissa jopa xs useimmilta valmistajilta. Olen 168cm ja 57 kg eli en edes pienikokoinen, mutta jotenkin vain kilot ovat "sopivissa" kohdissa. Eli ei rinnoissa eikä lantiolla, mistä yleensä vaatemallit kiristää ekana. Olen semmonen tasaisen palikan mallinen.

Vierailija
29/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt todella laiha tarvitse olla.

Olin ennen todella laiha ja silloin XS oli iso. En oikeasti löytänyt istuvia vaatteita mistään. Nyt kymmenisen kiloa isompana S on hyvä, välillä väljähkö. 

Vierailija
31/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 159 ja 45 kg. Xs on hyvä.

Vierailija
32/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sekä S että XXL paitoja.. kummatkin sopii yhtä hyvin. Merkeillä eroa.

Vierailija
33/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... Olen painoltaanu hieman ihannepainon yläpuolella, mutta suurin osa paidoista kokoa S. En ole laiha, mutta en myöskään lihava.

Vierailija
34/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla!

mies 44v 170/63kg

Vierailija
35/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö... Olen painoltaanu hieman ihannepainon yläpuolella, mutta suurin osa paidoista kokoa S. En ole laiha, mutta en myöskään lihava.

Itse asiassa, kun tarkemmin mietin on t-paitoja ja toppeja myös koossa XS. Lantion leveydestä johtuen housut onkin sitten isommat, vyötäröltä liian isot, mutta ei menis muuten jalkaan (ja näin oli silloinkin kun olin ihannepainon alapuolella ja oikeasti hoikka).

Vierailija
36/36 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulla pituutta tyyliin 156 ja painoa alle 50. T- paita  tietystä kaupasta oli koko xl ja vallan täydellinen. No halppis maissa tehty ja todellakaan minä en halua niitä paitoja, jotka on ihossa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme