Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen kaikille miehille varavaihtoehto?

Vierailija
18.11.2017 |

Mistä voisi johtua? Erosin monta vuotta sitten ja ex sanoi, että en tule koskaan löytämään miestä, jolle olisin 1. vaihtoehto. Tähän mennessä hän on ollut oikeassa. Nimittäin en ole ollut kenellekään se suunnitelma A. Jokainen mies on suostunut tekemään kanssani suunnitelmia vain sille varalle jos kivemmat jutut eivät onnistukaan. Ex ei suostunut kertomaan mistä se johtuu. Ilmeisesti ulkonäössäni sitten on jotain häiritsevää.

En ole ylipainoinen. Monesti miehet laittavat minun edelleni jonkun omasta mielestäni rumemman. Usein myös kuulen seksiehdotuksia. Jos en vastaa niihin miehen toivomalla tavalla, saan kuulla, että luulen liikoja itsestäni.

Naisille opetetaan, että ulkonäkö ei ole tärkeää vaan luonne. En tiedä kumpiko minulla on vääränlainen.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti sanottuna tiedä millainen olo minusta tulee miehille. Ehkä tylsä ja kiltti.

Tuntuu etten vaan yhtään ymmärrä. Kai minussa on jotain vikaa. Huolehdin ulkonäöstäni sen puitteissa mikä on mahdollista. Tosin eihän paskasta voi konvehtia taikoa. Ymmärrän sen. Kuitenkin teen kaiken voitavan. Ehkä sitten pitäisi mennä johonkin muuttumileikkiin? :D

Muutenkin minulla on monta eri osa-aluetta elämässä tälläkin hetkellä, joihin panostan. Minulla siis on intohimoja ja olen kiinnostunut asioista. En kuitenkaan keskity vain yhteen asiaan.

Ap

Jos aina ajaudut b-vaihtoehdoksi, niin voimme päätellä, ettei niille miehille ole tullut sinusta mikään voittajafiilis. Olet ollut sellaisten miesten kanssa, joilla on paljon valinnanvaraa, ja jotka haluavat kauniimman/tavoitellumman/älykkäämmän jne naisen. Tavoittelet itse ilmeisesti liian haluttuja miehiä.

Voi olla.

Ap

Vierailija
62/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää miten olla tavoitellumpi nainen? Käytännön esimerkkejä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa lisää miten olla tavoitellumpi nainen? Käytännön esimerkkejä!

Pätee niin miehiin kuin naisiin nykyään (olemme tässä tasa-arvoistetussa yhteiskunnassa hyvin samanlaisia). Pitää olla ulkonäkö parempi kuin valtaosalla muista. Pitää olla mukava, iloinen, sosiaalinen, monipuolinen ja kykenevä osallistumaan erilaisiin asioihin. Pitää osata näyttää kiinnostuksensa selvästi toiselle ja olla aikaa toiselle. Pitää olla työpaikka, josta tienaa vähintään kohtuullisesti.

Noilla nyt vähintään tulee kuka tahansa nainen tai mies tavoitelluksi. Ja kuten tiedämme, ulkonäkö on se joka heti ensimmäisenä vaikuttaa eniten.

Vierailija
64/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset haluaisivat alfamiehen, miehen joka nousee muiden miesten yläpuolelle.

Jos puhutaan oikeasta suhteesta eikä varapanon paikasta alfan ringissä, ap:n pitää kysyä mikä tekee hänestä naisen joka nousee muiden naisten yläpuolelle?

Ei se riitä että on "ihan kiva" ja "ihan nätti".

Vierailija
65/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon tilanteesi johtuvan itsetunnostasi. Ota mies, joka tavoittelee sinua ja haluaa tehdä sinut onnelliseksi, älä tavoittele sellaista, joka ei arvosta sinua. Ansaitset ihailua ja rakkautta parisuhteessa. Minulla on hyvä parisuhde, mutta jos se päättyisi, olisin mieluummin ilman miestä kuin miehen kanssa, jolle olisin kakkosvaihtoehto.

Miten saan alfan tavoittelemaan itseäni?

Kuten joku aiemmin mainitsikin, niin vain kilttimiehet tavoittelevat minua.

Olen hyvin pahoillani, mutta jos olet beta-naaras, niin et sä tule alfaa saamaan. Voit joko hyväksyä tämän ja alkaa katselemaan kivaa beta-urosta, tai viettää elämäsi kissojesi kanssa kuluttaen puhki Sinkkuelämää-DVD-boxia. Sori vaan, mutta elämä ei ole elokuvaa.

Tuomitsevuus paistaa läpi.

Olisi mielenkiintoista tietää, mikä tekee naisesta betanaisen? Onko kyse puhtaasti ulkonäöstä eikä asialle voi mitään edes kauneusleikkauksilla? Olenko siis ikuisesti tuomittu olemaan beta... siis vaikka saisinkin mainetta? Haluan ymmärtää.

Ap

Miehenä voin sanoa, että luonne ja miten nainen kantaa kehoaan on lopullinen erottelija. On erittäin valovoimaisia naisia ilman kummoista ulkonäköä. Jos olet allapäin, jatkuvasti huolissasi itsestäsi ja koet riittämättömyyden tunnetta, niin se näkyy heti. Isot tissit voivat saada huomiota muutamaksi sekunniksi, mutta muutamassa sekunnissa nekin unohtuu, jos muuta annettavaa naisella ei ole.

Kerran olin kaverin kanssa kaupungilla ja erittäin hyvännäköinen nainen käveli ohitse. Laskin kymmenen askeleen verran ja kysyin kaveriltani, että eikö ollut hyvännäköinen nainen. Kaverini oli samaa mieltä. Pyysin kaveria kuvailemaan tätä naista. Kaverini ei osannut. En osannut minäkään. Näin vähässä ajassa naisen ulkonäkö menetti merkityksen ja unohtui. 

Se terapia olisi oikeasti sulle oikea osoite. Terapiasta voisit löytää valoa, rauhaa ja täyttymystä. Huomaisit myös, että onni löytyy muualta kuin joidenkin miesten katseista ja puheista. 

Vierailija
66/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin myös sellaisen huomion että "alfa" ymmärretään joskus väärin. Alfamiehiä on todella vähän. Suuri osa tasokkaista miehistä on betamiehiä jotka sattuvat olemaan komeita/menestyneitä.

Olen huomannut että luontaiset alfamiehet pariutuvat luontaisten alfanaisten kanssa. Nämä naiset ovat olleet hierarkian huipulla alakoulusta asti. Alfanainen ei siis ole sama asia kuin alfamies; alfanainen ei ole se kilpailuhenkinen, itsevarmuuttaan ja itsenäisyyttään korostava feministi. Alfanainen on se luontainen kaunotar; hauska, empaattinen, tulee toimeen kaikkien kanssa, jne.

Ap:n mahdollisuudet nousta alfan kumppaniksi ovat heikot. Mahdollisuudet saada alfan asemassa oleva beta riippuvat siitä miten hyväksi ulkonäkö (ja toisaalta luonnekin) on kehitettävissä.

Kysymys kuuluu, yhäkin, miksi juuri ap saisi alfan?

Alfaa ei kiinnosta täydentää ap:n heikkouksia omilla vahvuuksillaan (ap=tylsä/alfa=mielenkiintoinen, ap=ujo/alfa=rohkea, jne).

Vierailija
67/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko suostua kenenkään b-vaihtoehdoksi.

En suostukaan enää. Olen oppinut huomaamaan viimeisen parin vuoden aikana, että en ole kenellekään muuta kuin varavaihtoehto. Aluksi menin lankaan, mutta en enää. Elän selibaatissa.

Ap

Ei selibaatissa ole pakko elää, yhden yön jututkin on paremman puutteessa ihan jeba. Sitä paitsi löysin nykyisen mieheni sillä tavalla. Hän piti siitä, että sanon suoraan, mitä haluan, enkä pelaa mitään outoja mind gameseja.

t. 11

Ok. Ei oikein innosta seksi jonkun baarista löydetyn betamiehen kanssa. :D

Ap

Aika pian tuo ap:n ongelma taisi paljastua. Joku alkaa ystävällisesti keskustella hänen kanssaan ja hän palkitsee tuon keskustelijan murskaloukkauskella. Tuskin kuitenkaan ymmärtää käytöstään, on vaan sosiaalinen tollo. Täten riitti ensimmäinen sivu tätä ketjua :)

Vierailija
68/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostukaan enää. Olen oppinut huomaamaan viimeisen parin vuoden aikana, että en ole kenellekään muuta kuin varavaihtoehto. Aluksi menin lankaan, mutta en enää. Elän selibaatissa.

Ap

Ei selibaatissa ole pakko elää, yhden yön jututkin on paremman puutteessa ihan jeba. Sitä paitsi löysin nykyisen mieheni sillä tavalla. Hän piti siitä, että sanon suoraan, mitä haluan, enkä pelaa mitään outoja mind gameseja.

t. 11

Ap

Aika pian tuo ap:n ongelma taisi paljastua. Joku alkaa ystävällisesti keskustella hänen kanssaan ja hän palkitsee tuon keskustelijan murskaloukkauskella. Tuskin kuitenkaan ymmärtää käytöstään, on vaan sosiaalinen tollo. Täten riitti ensimmäinen sivu tätä ketjua :)

Ap on tyypillinen tapaus. Tavallisen näköinen hissukkanainen joka pääsee alfan rinkiin mukaan, ja alkaa elätteäemään toiveita tuhkimotarinasta jossa hän nousee alfan kumppaniksi niiden lukiossa kadehtimiensa nättien tyttöjen paikalle.

Niin ei koskaan tapahdu, mutta annan ap:lle plussan rehellisyydestä ja halusta kehittää itseään.

Vierailija
69/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alffa yleensä pidä jonkinmoista rinkiä loppuikänsä vaikka pariutuisi. Että miksi sen kanssa pitäisi naimisiin mennä? Toki tunnen vain yhden live alffan.

Vierailija
70/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö alffa yleensä pidä jonkinmoista rinkiä loppuikänsä vaikka pariutuisi. Että miksi sen kanssa pitäisi naimisiin mennä? Toki tunnen vain yhden live alffan.

Vähintään yksi sivusuhde alfalla pitää olla. Jalkavaimolle kerrotaan ne sadut, jotka jalkavaimo haluaa kuulla. Jalkavaimo voi odottaa vuosia, että satu muuttuu todeksi. Näitä tarinoita on saanut lukea loputtomasti. Onhan se niin että jos alle puolessa vuodessa mies ei ole laittanut avioeropapereita vireille niin jalkavaimo on miehen perhearkeen tuomassa vain pientä kivaa lisäjännitystä. 

Ei kai siinä mitään. Jokainen tekee omat ratkaisunsa ja ottaa sitä roolia joka itselleen sopii.

Vierailija
71/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. 11

Ap

Joo, ongelmani on ollut aina liiallinen töksäyttely. Mutta en vaan ymmärrä miten minua auttaisi yhden yön jutut, kun kuitenkin baareissa liikkuu pelkkiä betamiehiä.

Vierailija
72/78 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. 11

Ap

Ap on tyypillinen tapaus. Tavallisen näköinen hissukkanainen joka pääsee alfan rinkiin mukaan, ja alkaa elätteäemään toiveita tuhkimotarinasta jossa hän nousee alfan kumppaniksi niiden lukiossa kadehtimiensa nättien tyttöjen paikalle.

Niin ei koskaan tapahdu, mutta annan ap:lle plussan rehellisyydestä ja halusta kehittää itseään.

Itse olet tuomitseva, koska oletat minusta jotain mikä ei pidä paikkaansa. Ja kuvittelet minusta ilmeisesti liikoja. En yleensä pääse edes ensitreffeille asti, koska alfa ei vaikuta innokkaalta tapaamaan minua.

Ap

Vierailija
73/78 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäjärkinen trollausaloitus, onkin kerännyt kivasti myös varsin vähäjärkisiä vastauksia.

Vierailija
74/78 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se luonne näyttää olevan loppujen lopuksi tärkeintä. Siksipä olen ollut ilman parisuhdetta jo 7 vuotta..

Mäkin olen ollut ilman parisuhdetta jo yli 7 vuotta.

Ei johdu siitä etteikö ottajia olisi. Johtuu ihan itsestäni ja pohjimmaisen syyn olen kertonut vain 1 kaverille.

Tulee kaikenlaisia ehdotuksia tyhmyydestä lähtien.

Vierailija
75/78 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Olen kuvailemasi kaltainen tyyppi - en kovin kaunis, vaikka pukeutumiseen panostankin - johon miehet lankeavat. Tiedän että saan aina seuraa jos haluan. (tosin pitkään jo ollut ihanassa parisuhteessa)

Luulen, että siihen vaikuttaa tämä: olen hauska, itsevarma, teen kiinnostavia asioita sekä työkseni että vapaa-ajalla ja olen kiinnostunut lähes kaikesta. Kanssani voi puhua ja tehdä mitä vaan. En tarvitse ketään täydentämään minua vaan tykkään itsestäni ihan yksinäänkin.

Luulisin että kuitenkin tuo itsevarmuus ja tietty röyhkeyden ja kujeilevuuden sekoitus on se, joka saa monet kiinnostumaan. Jos jotain haluan, todellakin menen ja teen sen.

Ja siltikin - olen tosi tavallisen näköinen. Ohuet hiukset, vähän iso nenä, muhkea peppu. Ikäistäni nuoremman näköinen. Mutta otan niistä kaiken irti.

Oletko ihan varma?

Sanoisin että muhkea peppu ja nuorekkuus ovat ylivoimaisesti olennaisimmat asiat kuvauksessasi.

Case in point: palstalla pyörinyt ulkonäköäänestys jossa naisten mielestä "tavallisen näköinen", pyöreäkasvoinen mutta nuori ja todella muhkeapeppuinen nuori nainen vei miesten äänet vaikka vastassa oli mallitason nainen.

Siis tämä:

...päihitti tämän:

https://www.instagram.com/p/Bay4njdh81b/?taken-by=pelagea_asmr

https://www.instagram.com/p/BXlOgriBed0/?taken-by=pelagea_asmr

https://www.instagram.com/p/BUj8VuzhX8D/?taken-by=pelagea_asmr

Mielestäni molemmat kauniita. M35

Vierailija
76/78 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ymmärrät antaa, mutta et anna ymmärtää olevasi (silti) kokonaisvaltaisesti nainen isolla ännällä: lojaali ja luotettava miehelle, äidillinen ja muutoinkin hyvää vaimomatskua kera kourallisen salaperäisyyttä.

Vierailija
77/78 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on sinun asenteesi. Se kuinka suhtaudut itseesi viestittää paljon ympärillä oleville ihmisille. Olet heikkoitsetuntoinen ja asetut jo valmiiksi kynnysmaton asemaan.

Taitaa olla niin että olet pelännyt yksinolemista niin paljon että olet ollut valmis tyytymään huonoon kohteluun.

Se jatkuu minkä sallit jatkua.

Jospa nyt ottaisit itseäsi niskasta kiinni.

Tekstistäsi välittyy että rakennat itsetuntosi ja oman arvon tuntosi miesten ympärille ja niiden varaan.

Todella typerää.

Korjaa ensin itsetuntosi, sen jälkeen mieti parisuhteita.

Vierailija
78/78 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilittimies kirjoitti:

Kilttimiehelle olet ykkösvaihtoehto ;)

Siis skotlantiin?