Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen kaikille miehille varavaihtoehto?

Vierailija
18.11.2017 |

Mistä voisi johtua? Erosin monta vuotta sitten ja ex sanoi, että en tule koskaan löytämään miestä, jolle olisin 1. vaihtoehto. Tähän mennessä hän on ollut oikeassa. Nimittäin en ole ollut kenellekään se suunnitelma A. Jokainen mies on suostunut tekemään kanssani suunnitelmia vain sille varalle jos kivemmat jutut eivät onnistukaan. Ex ei suostunut kertomaan mistä se johtuu. Ilmeisesti ulkonäössäni sitten on jotain häiritsevää.

En ole ylipainoinen. Monesti miehet laittavat minun edelleni jonkun omasta mielestäni rumemman. Usein myös kuulen seksiehdotuksia. Jos en vastaa niihin miehen toivomalla tavalla, saan kuulla, että luulen liikoja itsestäni.

Naisille opetetaan, että ulkonäkö ei ole tärkeää vaan luonne. En tiedä kumpiko minulla on vääränlainen.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa. Itse olen myös ikuinen plan B. Se, johon rakastutaan ajan kanssa, kun sitä neiti A:ta ei saatukaan ja johonkin pitää tyytyä. Olen luultavasti vähän liian pyöreä, vähän liian rumakasvoinen ja vähän liian rasittava persoona.

Vierailija
2/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ehkä vähän liian kiltti. Ja liian tylsä. Eräskin mies valitsi naisen, joka oli ruma mutta pikkurikollinen. Nainen oli mielestäni ulkonäöltä selvästi minua rumempi. Ja oli myös lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonne näyttää olevan loppujen lopuksi tärkeintä. Siksipä olen ollut ilman parisuhdetta jo 7 vuotta..

Vierailija
4/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen pyöree, mutta nätti ollu aina ja kyllä sitä on miehiä riittäny.

Pitää osata vaan valikoida ne joiden kanssa toivot jotain oikein. Et voi olla suunnitelma b jos oot ite laittanu miehen suunnitelma c:ksi.

Nyt oon ollu vuoden verran kihloissa miehen kanssa jonka piti olla yhdenillan kaveri kummanki sopimuksesta. Päädyttiinkin vaan juttelee kotimatkalla ja mies ihastu mun mielipiteisiin.

Vierailija
5/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää osata vaan valikoida ne joiden kanssa toivot jotain oikein. Et voi olla suunnitelma b jos oot ite laittanu miehen suunnitelma c:ksi.

Nyt oon ollu vuoden verran kihloissa miehen kanssa jonka piti olla yhdenillan kaveri kummanki sopimuksesta. Päädyttiinkin vaan juttelee kotimatkalla ja mies ihastu mun mielipiteisiin.

Voitko kertoa joitain esimerkkejä mielipiteistä joihin miehesi ihastui?

Vierailija
6/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa joitain esimerkkejä mielipiteistä joihin miehesi ihastui?

En itse tiedä, mies on kertonu et ajattelin asioista tosi erillailla kun muut naiset yleensä ja se kiinnitti sen huomion.

Vierailija
7/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko suostua kenenkään b-vaihtoehdoksi.

Vierailija
8/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monelta mieheltä, että ajatusmaailmani on erikoinen, ja monet ovat sanoneet, että minun täytyisi olla vähän normaalimpi. Eli uskoisin, että paistaa läpi se, että olen liian ”erilainen” vaikka minulla ei mitään diagnoosia olekaan.

Toinen mitä olen miettinyt, niin auttaisikohan silikonit? Rinnat on kokoa 65B.

Ap

Vierailija
9/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostukaan enää. Olen oppinut huomaamaan viimeisen parin vuoden aikana, että en ole kenellekään muuta kuin varavaihtoehto. Aluksi menin lankaan, mutta en enää. Elän selibaatissa.

Ap

Vierailija
10/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne on väärä, ulkonäkö ei vaikuta asiaan (jos saat kuitenkin seuraa esim yhdeksi yöksi)

Vierailija
11/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat hyvin epävarmalta tapaukselta. Sinun kannattaa nyt tehdä töitä itsetuntosi saamiseksi kohdalleen. Älä suostu olemaan kenenkään B-suunnitelma tai pohdi luonnettasi tai ulkonäköäsi liian kriittisesti. Älä ajattele, että sinun tehtäväsi on miellyttää toista osapuolta, älä juokse liiaksi miesten perässä. Ole rohkeasti oma itsesi, älä häpeä erikoisia mielipiteitäsi, kanna ylpeästi 65B rintasi ilman mitään turhia silikoneja elämääsi pilaamassa. Ellet sitten etsi itsellesi jotain pinnallista pelkän ulkonäön ja seksin perässä juoksijaa.

Ole rohkeasti oma itsesi, tapaa uusia ihmisiä avoimesti ja tuomitsematta. Kyllä se jossain vaiheessa kolahtaa kohdalle. Pidemmän päälle toimii parhaiten, kun annat itsellesi luvan olla oma itsesi. Jos miehen mielestä sinun pitäisi olla "normaalimpi" tai muulla tapaa erilainen kuin olet, se mies ei ole oikea sinulle, etkä olisi pidemmän päälle onnellinen hänen kanssaan.

t. omituinen ja ylipainoinen nainen, joka löysi elämänsä miehen, kun lakkasi sellaista etsimästä

Vierailija
12/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne on väärä, ulkonäkö ei vaikuta asiaan (jos saat kuitenkin seuraa esim yhdeksi yöksi)

En ole koskaan kokeillut mitään yhdenyön juttuja. Mutta enpä taida tietää ketään naista joka ei miehelle kelpaisi seksiin? :D

Ap

Vierailija
13/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostukaan enää. Olen oppinut huomaamaan viimeisen parin vuoden aikana, että en ole kenellekään muuta kuin varavaihtoehto. Aluksi menin lankaan, mutta en enää. Elän selibaatissa.

Ap

Ei selibaatissa ole pakko elää, yhden yön jututkin on paremman puutteessa ihan jeba. Sitä paitsi löysin nykyisen mieheni sillä tavalla. Hän piti siitä, että sanon suoraan, mitä haluan, enkä pelaa mitään outoja mind gameseja.

t. 11

Vierailija
14/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kuulostat hyvin epävarmalta tapaukselta. Sinun kannattaa nyt tehdä töitä itsetuntosi saamiseksi kohdalleen. Älä suostu olemaan kenenkään B-suunnitelma tai pohdi luonnettasi tai ulkonäköäsi liian kriittisesti. Älä ajattele, että sinun tehtäväsi on miellyttää toista osapuolta, älä juokse liiaksi miesten perässä. Ole rohkeasti oma itsesi, älä häpeä erikoisia mielipiteitäsi, kanna ylpeästi 65B rintasi ilman mitään turhia silikoneja elämääsi pilaamassa. Ellet sitten etsi itsellesi jotain pinnallista pelkän ulkonäön ja seksin perässä juoksijaa.

Ole rohkeasti oma itsesi, tapaa uusia ihmisiä avoimesti ja tuomitsematta. Kyllä se jossain vaiheessa kolahtaa kohdalle. Pidemmän päälle toimii parhaiten, kun annat itsellesi luvan olla oma itsesi. Jos miehen mielestä sinun pitäisi olla "normaalimpi" tai muulla tapaa erilainen kuin olet, se mies ei ole oikea sinulle, etkä olisi pidemmän päälle onnellinen hänen kanssaan.

t. omituinen ja ylipainoinen nainen, joka löysi elämänsä miehen, kun lakkasi sellaista etsimästä

Olen silikoneista haaveillut lapsesta asti, mielestäni tämän kokoiset rinnat on säälittävät ;D en siis ketään miestä aio miellyttää. Toki itseäni miellyttäisi, jos huomaisin olevani haluttu miesten keskuudessa. En ole itsekään enää vuosiin jaksanut etsiä enkä käydä treffeillä. Tosin muutaman kiinnostavan kanssa olen sopinut tapaamisen, mutta perunut, kun huomasin olleeni varasuunnitelma.

Ap

Vierailija
15/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei selibaatissa ole pakko elää, yhden yön jututkin on paremman puutteessa ihan jeba. Sitä paitsi löysin nykyisen mieheni sillä tavalla. Hän piti siitä, että sanon suoraan, mitä haluan, enkä pelaa mitään outoja mind gameseja.

t. 11

Ok. Ei oikein innosta seksi jonkun baarista löydetyn betamiehen kanssa. :D

Ap

Vierailija
16/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla erilainen?

En itsekkään haluaisi mielenterveys ongelmaisen kanssa seurustella, mutta se että on vaan vähän omanlainen persoona on eri juttu.

Vierailija
17/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tissirahat mieluummin vaikka terapiaan, jos nykyinen elämäntilanne ahdistaa tms. Vaikkei olisikaan diagnooseja. Kyllä se luonne on tärkein, lähinnä siis että on tasapainoinen, kohtuullinen itsetunto, ei flippaile koko ajan, ei ole kovim masentunut/ahdistunut. Joskus sellainen todella erikoinen ajatusmaailma on häiriintynyttä eikä vain erikoista (itselläni näin), muttei toki aina.

Vierailija
18/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehelle olet ykkösvaihtoehto ;)

Vierailija
19/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä tissirahat mieluummin vaikka terapiaan, jos nykyinen elämäntilanne ahdistaa tms. Vaikkei olisikaan diagnooseja. Kyllä se luonne on tärkein, lähinnä siis että on tasapainoinen, kohtuullinen itsetunto, ei flippaile koko ajan, ei ole kovim masentunut/ahdistunut. Joskus sellainen todella erikoinen ajatusmaailma on häiriintynyttä eikä vain erikoista (itselläni näin), muttei toki aina.

En usko, että terapia auttaa. Ainakaan minua. Kyllä ne rahat kannattaa käyttää johonkin muuhun. Luultavasti terapian jälkeen olisin edelleen varavaihtoehto, mutta osaisin vain katsoa sitä läpi sormien.

Ap

Vierailija
20/78 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla erilainen?

En itsekkään haluaisi mielenterveys ongelmaisen kanssa seurustella, mutta se että on vaan vähän omanlainen persoona on eri juttu.

Ei se mt ongelmaisuus oikeasti ole ongelma vaan millainen ihminen muuten on. Veikkaan että moni nainen ottaisi Cheekin, tuon bipoläärin, riemusta kiljuen.