Ketä kutsuisi lapsen 1 vee synttäreille? Ja mitä tarjoisi?
Kommentit (5)
Paras olisi kummit ja isovanhemmat.
Me kutsutaan lapsen isovanhemmat ja isopappa ja isomummu, eno, setä ja täti, kummi, ja mun miehen eno. Kutsuisin enemmänkin sukulaisia, mutta ne ei vietä synttäreitä.
Mun äiti tekee kakun ja mä ostan kaikkee muuta kivaa. Tytölle joku ihana pikkukruunu päähän ja nätti mekko :) Ja sit paljon valokuvia!
Hauskoja synttäreitä!
Hämmästyin tätä myös itse. 1-v nautti lahjoista, huomiosta ja herkuista ihan kympillä.
Nä olen kanssa miettinyt samaa.. Haluisin niin järjestää erikseen " lastenjuhlat" . Eli kutsua muita lapsia... eli onko teidän mielestä hullua kutsua muskareista ym. kavereita, joiden kanssa ei kyllä muuten olla mitenkään tekemisissä... Olis vaan niin ihana järjestää pienten juhlat :). Niitä oikeita kamuja ei vain vielä ole siunaantunut...
mummit ja kummit. Eli omat ja miehen vanhemmat, isovanhemmat ja lapsen kummit jotka pääsee tulemaan. Meillä pojalla ei ole vielä oikein sellaisia kavereita, eiköhän niitä kaverisynttäreitä pääse vielä järjestämään :) Tarjoamisiksi ajateltiin juustokakkua, pullaa ja jotain keksejä. Tätekakkukin saattaa olla ja ajattelin myös tehdä jotain pientä suolaista, ihan vaan voitaikinasta. Tässä vaiheessahan ne juhlat on lähinnä juhlimaan tuleville, ei niinkään päivänsankarille.