Pesetkö kädet kun menet jonkun luokse kylään?
Toisesta ketjusta päätellen moni pesee kädet kotiin tullessaan.
Entäs vieraille mennessä? Tai pyydätkö omia vieraitasi pesemään kädet kun tulevat sinun kotiisi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten epähygieenistä porukkaa täällä. Vastustuskyky ei parane flunssia ja mahatauteja sairastamalla. Virukset muuttuvat niin nopeasti että saman taudin voi sairastaa monta kertaa. Esim diabeetikoille oksutauti voi olla hengenvaarallinen. Peskää ne kädet edes kylässä, jooko?
Ei niin, vaan sillä, että ei ole ylihygieeninen. Käsiä ei tarvitse pestä, vaan pöpöt antaa vastustuskyvylle harjoitusta, ettei se heikkene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen kädet aina, kun tulen ulkoa sisään ja ennen syömistä. Eli kyläillessä kättelen, menen pesemään kädet ja kun kutsutaan kahville, menen pesemään kädet. Tietty kädet pestään aina myös syömisen jälkeen sekä vessankäynnin yhteydessä.
Mitähän sä tälläkin saavutat? Huonon vastustuskyvyn?
En ole kyseinen kommentoija, jolle kysymyksesi esitit, mutta pesen käsiäni vähintään yhtä ahkerasti.
Mitä vastustuskykyyn tulee, niin olen kipeänä ehkä kerran kolmessa vuodessa. Ja silloinkin kyseessä lähinnä joku parin päivän flunssa tai vatsatauti. En muista koska viimeksi olisin ollut edes kuumessa tai muutenkaan mitenkään kovin sairas. En siis kutsuisi vastustuskykyäni huonoksi.
No, mulla oli ennen myös noin, enkä pese käsiäni, mutta nykyään mun ei tartte sairastaa flunssaa enää ollenkaan kiitos sinkin.
En, mutta aina kylästä lähdettyäni.
Ai, te alapeukuttajat mieluummin sairastutte, kuin pysytte terveinä :D No, mikäs siinä :D Käsienpesulla sitä ette estä.